Gå til innhold

Lyst å bare reise bort

Anbefalte innlegg

Er så lei og sliten av konstant bekymringer. Jeg har mest lyst å bare bare pakke en koffert og reise langt bort. Ble sykmeldt denne uka her. Jeg står på døgnet rundt likevel ikke godt nok, ikke respektert eller hørt. Å sette meg i bilen og kjøre til nærmeste flyplass frister veldig. Men kan jo ikke det heller. 

Anonymkode: bfc77...b92

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450090-lyst-%C3%A5-bare-reise-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke? Kjøp deg en restplass plass til syden 🤩

Hva er det verste som kan skje? 

Selv skal jeg snart på ett 4 ukers rehabiliteringsopphold hvor jeg skal komme til ferdig mat 4 ganger om dagen, jeg skal trene og ikke minst sove! 😂

Passer det veldig bra, nei! Men er det høyst nødvendig JA! 

Stikk av en uke, du fortjener DET!❤️

Anonymkode: 73638...049

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvis du er sykemeldt så har du vel dagene for deg selv? 

Anonymkode: 944cb...9a3

Jeg har vært ufør etter ulykke i 17 år Har aldri slappet av en enste dag. Aldri tenkt at jeg er heldig som har hele dagen. Ikke mange timer alene før barn kommer hjem. 

Men!  Jeg lager meg øyeblikk. Hver dag. 

Hi. Prøv pusteteknikker. Prøv meditasjon på YouTube. Roer ned kroppen. Vær mye ut i naturen. 

Jeg sliter med dårlig helse og konstant rydding. Men hjalp meg å puste ordentlig. Lytte på meditasjon. 

Anonymkode: 3b3ec...9e2

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis du er sykemeldt så har du vel dagene for deg selv? 

Anonymkode: 944cb...9a3

Nei jeg har ikke det. Har et barn som sliter og jeg må være på hele tiden. Døgnet rundt. Her er det ikke noe til seg selv. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har vært ufør etter ulykke i 17 år Har aldri slappet av en enste dag. Aldri tenkt at jeg er heldig som har hele dagen. Ikke mange timer alene før barn kommer hjem. 

Men!  Jeg lager meg øyeblikk. Hver dag. 

Hi. Prøv pusteteknikker. Prøv meditasjon på YouTube. Roer ned kroppen. Vær mye ut i naturen. 

Jeg sliter med dårlig helse og konstant rydding. Men hjalp meg å puste ordentlig. Lytte på meditasjon. 

Anonymkode: 3b3ec...9e2

Spør ikke for å være frekk eller ekkel, men forklar gjerne. Hvordan kan du ikke slappe av et øyeblikk når du er hjemme hele dagen for deg selv? Jeg har 100% jobb, tre barn, hund, katt og treneransvar, selv jeg klarer å slappe av innimellom. Hva gjør du når barna er ute av huset?

Anonymkode: 8df01...6a8

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei jeg har ikke det. Har et barn som sliter og jeg må være på hele tiden. Døgnet rundt. Her er det ikke noe til seg selv. 

Så barnet er ikke i barnehage eller på skole?

Anonymkode: d1a17...5dd

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det hjelper ikke alltid det om man er i konstant beredskap 

Anonymkode: e574f...69b

Da vil det vel heller hjelpe å reise vekk? Istede for å se problemet må man kanskje jobbe med å få noen verktøy til å slappe av mår man kan?

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Da vil det vel heller hjelpe å reise vekk? Istede for å se problemet må man kanskje jobbe med å få noen verktøy til å slappe av mår man kan?

Jeg har tusen verktøy og kompetanse så det holder, men det hjelper ikke når barnet jeg er bekymret for ikke vil. Er såpass stor at jeg ikke bestemmer. Da sitter man på hendene sine og ikke kan tvinge, samtidig som bekymringene vokser  i høyder 

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor ikke? Kjøp deg en restplass plass til syden 🤩

Hva er det verste som kan skje? 

Selv skal jeg snart på ett 4 ukers rehabiliteringsopphold hvor jeg skal komme til ferdig mat 4 ganger om dagen, jeg skal trene og ikke minst sove! 😂

Passer det veldig bra, nei! Men er det høyst nødvendig JA! 

Stikk av en uke, du fortjener DET!❤️

Anonymkode: 73638...049

Hvordan får man et sånt rehabiliteringsopphold ?

Anonymkode: ef3f2...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...