Gå til innhold

Hvordan hjelpe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Finne noen andre som kan prate med han/henne.

Rådgiver, helsesøster, lege, psykolog, alt etter hva det gjelder, men voksensamtale uten foresatte.

Anonymkode: e4220...e42

Som ikke vil ta imot hjelp skrev jeg. Kommer til psykolog men er likegyldig og ikke motivert eller ønsker ta imot hjelp. Som 16 åring får jeg heller ikke innsyn på hva som ligger i lege journal og den slags. Jeg har omsorgsansvar men ikke innsynsrett. 

Anonymkode: 511c3...628

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Som ikke vil ta imot hjelp skrev jeg. Kommer til psykolog men er likegyldig og ikke motivert eller ønsker ta imot hjelp. Som 16 åring får jeg heller ikke innsyn på hva som ligger i lege journal og den slags. Jeg har omsorgsansvar men ikke innsynsrett. 

Man kan ikke tvinge noen til å motta hjelp. Det eneste du kan gjøre er å støtte og motivere

Anonymkode: 99cbc...84d

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men det er det eneste du kan gjøre, fortsette å sørge for at tilbudene om hjelp er der, og håpe ungdommen en dag er motivert til å ta imot.

Anonymkode: e4220...e42

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...