Gå til innhold

Jeg har gjort noe forferdelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg da, du har ikke gjort noe forferdelig. Enhver anstendig mann ville slettet den pronte hvis den andre er ukomfortabel. 

Hvis ikke du når noe sted ved å prate med han, som ei skriver, slette den når du er til stede, må du vurdere om du ta kontakt for hjelp her. Han er i grenseland allerede når du opplagt var beruset, deling er overhodet ikke lov. Men du, du har ikke gjort noe galt her!! 

Anonymkode: 6f93d...176

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Nei.. sant. Har skikkelig dårlig magefølelse 

Anonymkode: cd317...ccf

Ser ikke problemet jeg da. Aldri snakk med han igjen. Ikke la deg filme mer. Ferdig. Livet går videre. 

Anonymkode: d7613...202

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ser ikke problemet jeg da. Aldri snakk med han igjen. Ikke la deg filme mer. Ferdig. Livet går videre. 

Ikke hvis folk finner ut av at hun har sexet m non!

Anonymkode: 9cd49...a33

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kjære deg da, du har ikke gjort noe forferdelig. Enhver anstendig mann ville slettet den pronte hvis den andre er ukomfortabel. 

Hvis ikke du når noe sted ved å prate med han, som ei skriver, slette den når du er til stede, må du vurdere om du ta kontakt for hjelp her. Han er i grenseland allerede når du opplagt var beruset, deling er overhodet ikke lov. Men du, du har ikke gjort noe galt her!! 

Tusen takk for trøst 🫂

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hi her.

Jeg ba han slette. Fikk til svar: Du stoler ikke på meg du! 

Føler at han ikke har respekt for meg! Irriterer meg at han skal ligge der å runke etter det. Og enda verre, spre det

Selvsagt stoler du ikke på han! Han er jo en egoistisk dritt som ikke tar hensyn til deg. Si at om han ikke beviser at han Jar slettet filmen så anmelder du. Dette er ikke greit. 

Og du har gjort noe dumt, men ikke forferdelig. 

Anonymkode: f6fd5...365

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Selvsagt stoler du ikke på han! Han er jo en egoistisk dritt som ikke tar hensyn til deg. Si at om han ikke beviser at han Jar slettet filmen så anmelder du. Dette er ikke greit. 

Og du har gjort noe dumt, men ikke forferdelig. 

Anonymkode: f6fd5...365

Godt å høre at magefølelsen min er rett. 

Er det virkelig grunn til å anmelde? Jeg er redd han sprer videoen hvis jeg anmelder.

Hi

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det virkelig grunn til å anmelde? Jeg er redd han sprer videoen hvis jeg anmelder.

Hi

Hør med politiet, ikke oss. 

Anonymkode: c9f59...749

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bra at noen er kommet ut av steinalderen. Dere andre kan ta dere en bolle. Hvor mange tilbakestående menn tror dere egentlig det finnes i Norge? Hvor sannsynlig er det at han skal sende denne videoen til noen? Er det liksom noe å skjemmes over at du har hatt sex? At noen kan bevise det? Unnskyld, det må være lov til å le av dette dramaet. Det er bare å glemme hele greia, vær stolt om noen ønsker å se. Sex er vakkert, og noe du ikke skal skjemmes over, tvert i mot. Om du har hatt sex med en idiot så vil det til slutt ramme idioten. Du kan gå videre, han blir sittende igjen som den store idioten.

Anonymkode: 5352f...246

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Bra at noen er kommet ut av steinalderen. Dere andre kan ta dere en bolle. Hvor mange tilbakestående menn tror dere egentlig det finnes i Norge? Hvor sannsynlig er det at han skal sende denne videoen til noen? Er det liksom noe å skjemmes over at du har hatt sex? At noen kan bevise det? Unnskyld, det må være lov til å le av dette dramaet. Det er bare å glemme hele greia, vær stolt om noen ønsker å se. Sex er vakkert, og noe du ikke skal skjemmes over, tvert i mot. Om du har hatt sex med en idiot så vil det til slutt ramme idioten. Du kan gå videre, han blir sittende igjen som den store idioten.

Stolt om noen vil se? Er du helt nedsnødd?

Det er ingen som mener at hi skal skjemmes over å ha hatt sex, men å filme og true med å offentliggjøre det er ulovlig. Rett og slett. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

Du må stole mer på deg selv. Det finnes rasshøl i verden, de lever på andres usikkerhet og vil ikke gå av veien for å utnytte det. Ikke la deg tråkke på her, det holder mer en nok at du er ukomfortabel for at en hver redelig person ville slettet uten videre diskusjon. Ingen grunn til å gå i en diskusjon om hvorvidt du stoler på eller ikke, det er irrelevant avsporing fra hans side, bare vær klar på at den skal slettes. Beste er om du kan være der og se at det faktisk blir gjort. 

Du får se på han som treåringen i sandkassa som vil ha leka til naboen. Den er ikke mer din leke å bestemme over fordi du gråter eller blir sint. Fornøyelig med en treåring, ikke fullt så sjarmerende når det er voksne. 

Hvis han ikke forholder seg til det, tar du kontakt med politiet for råd og hjelp. Eventuelt slettmeg.no for veiledning. 

MissSaigon skrev (2 timer siden):

Stolt om noen vil se? Er du helt nedsnødd?

Det er ingen som mener at hi skal skjemmes over å ha hatt sex, men å filme og true med å offentliggjøre det er ulovlig. Rett og slett. 

Har han truet med å offentliggjøre den intime filmen? Det har jeg ikke fått med meg. Det er sjofelt selvsagt.
Men sex er vakkert, å se noen ha sex er vakkert. Tror du oppegående mennesker tenker om en slik video at det er skammelig og forkastelig? Folk flest gjør ikke det. Kvinner synes det er dødspinlig, menn synes det er utrolig sexy. Selvsagt burde han slettet, fordi det er intimt og mellom de to som har sex. Det vil alle normale menn gjøre om hun ønsker det. Dersom de blir sammen kan han filme så mye han vil, om hun vil. Filming er gøy, men de bør bruke hennes tlf når de filmer. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Har han truet med å offentliggjøre den intime filmen? Det har jeg ikke fått med meg. Det er sjofelt selvsagt.
Men sex er vakkert, å se noen ha sex er vakkert. Tror du oppegående mennesker tenker om en slik video at det er skammelig og forkastelig? Folk flest gjør ikke det. Kvinner synes det er dødspinlig, menn synes det er utrolig sexy. Selvsagt burde han slettet, fordi det er intimt og mellom de to som har sex. Det vil alle normale menn gjøre om hun ønsker det. Dersom de blir sammen kan han filme så mye han vil, om hun vil. Filming er gøy, men de bør bruke hennes tlf når de filmer. 

Du er ikke helt på nett du.

Anonymkode: 16e24...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...