Gå til innhold

Dere som har fordommer mot Isabel Raad, har dere faktisk fulgt henne?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha, det tror jeg på 🤣 

Anonymkode: 942b5...759

Du tror ikke på at jeg har fulgt henne? Det var rart. Jeg svarer på spørsmålet du stiller i hi, men du har altså bestemt deg for hvilke svar som kan godtas? Hva er det ved det jeg skriver som antyder at jeg ikke har fulgt henne ca et år? 

Anonymkode: 9a2b7...c1e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Men hvorfor får hun så mye mer pepper enn f.eks Haaland?

Når man tjener så mye penger er det vel sånn at de bruker penger også? Det er et fråtseri og overforbuk, et luksusliv som jeg ikke misunner engang fordi det er så ekstremt, men det gjelder virkelig ikke bare influensere...

Anonymkode: 5f8b3...d18

Influensere promoterer jo denne livsstilen. Det er forskjellen.

Anonymkode: e6e97...679

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du tror ikke på at jeg har fulgt henne? Det var rart. Jeg svarer på spørsmålet du stiller i hi, men du har altså bestemt deg for hvilke svar som kan godtas? Hva er det ved det jeg skriver som antyder at jeg ikke har fulgt henne ca et år? 

Det var ikke HI

Anonymkode: a94e4...79e

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Da har du vel også fått med deg hvor ydmyk hun er i forhold til pengene hun tjener og tingene hun kjøper? At hun er enormt takknemmelig og ikke klarer å forstå hvordan hun har blitt så heldig?

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Da har du vel også fått med deg hvor ydmyk hun er i forhold til pengene hun tjener og tingene hun kjøper? At hun er enormt takknemmelig og ikke klarer å forstå hvordan hun har blitt så heldig?

Hva hjelper det å være ydmyk når man bruker penger som en full sjømann og flyr så mye unødvendig? Jeg syns det er helt greit at hun tjener penger, hun har funnet en nisje i markedet som nok ikke varer så lenge og det er både greit og lurt å smi mens jernet er varmt. Jeg syns likevel ikke det er greit å forurense så mye som hun gjør. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Du burde prøve det. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva hjelper det å være ydmyk når man bruker penger som en full sjømann og flyr så mye unødvendig? Jeg syns det er helt greit at hun tjener penger, hun har funnet en nisje i markedet som nok ikke varer så lenge og det er både greit og lurt å smi mens jernet er varmt. Jeg syns likevel ikke det er greit å forurense så mye som hun gjør. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Du burde prøve det. 

Ingen er plettfri. Veldig mange reiser mye med fly i jobben sin altså. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

At andre gjør noe galt er et dårlig forsvar. Fly forurenser vanvittig mye, når man da flyr 20-30 ganger i året, stort sett på ferie, så er det forkastelig. 

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

For et fullstendig hjelpeløst «argument». «Det finnes andre mennesker som er ræva, så da kan jeg være ræva og».

Anonymkode: d09e6...b59

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Reiser i forbindelse med jobb er noe ganske annet enn feriereiser, da. 

Anonymkode: a90e9...656

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har fulgt Raad i et års tid og jeg har absolutt fordommer. Hun er underholdende og selvironisk, men hun fronter et overforbruk og miljøforurensning som er helt vannvittig. Jeg har ikke tall på antall flyreiser hun har gjort disse månedene og hun nettshopper som det ikke skulle komme noen dag i morgen. Og ha 10-20-30 designervesker er bare harry og lyser nyrik lang vei. 

Så ja, jeg vet hva jeg snakker om når jeg diskuterer denne spesifikke influenseren. 

Hun er jo nyrik så det stemmer jo 

Anonymkode: 2bbfc...a12

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Eksempelvis Axel Hennie, Santelmann, Cleve Broch, Ingrid Bolsø, Oftebro, Rønneberg 

Anonymkode: 2bbfc...a12

Nei, ingen av de tjener 1,5  - 2 millioner i måneden.

Anonymkode: 942b5...759

Jeg støtter ikke alt hun driver med og måten hun lever, men i motsetning til mange andre virker hun i hvertfall å være ærlig om det og står for det hun har valgt av operasjoner og livsstil. Jeg visste ingenting om henne før i sommer, hadde bare et vagt inntrykk av henne. Etter å ha lest bøkene om hva hun har opplevd og hvordan hun har vokst opp så fikk jeg mye større respekt for henne. 

Anonymkode: 2b2bc...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...