Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #1 Skrevet 28. september 2024 Hatt en fin helg? Noe kjekt som skjer? Anonymkode: 2c011...19f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #2 Skrevet 28. september 2024 Ja vil si jeg har hatt det. Lang tur med bikkja og mannen i skogen, film og pizza med mannen og barna i kveld Anonymkode: d881e...518
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 Jeg har en fin helg. Ingenting har skjedd bortsett fra en tur med hunden og en til butikken. Anonymkode: 3b1d7...692
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #4 Skrevet 29. september 2024 Ja, ganske fin. I går var sønnen min som har flyttet ut innom en tur. Jeg har fått vasket vegger og tak i kjellerstua som skal males. Vi lagde en god middag i går. Vært fantastisk vær så har vært ute på verandaen mye. I dag skal jeg en tur på besøk til mamma. Det dumme som har skjedd er at TVen røyk. Den er gammel så ingenting å fikse på, må kjøpe ny. Anonymkode: d9ab1...6ad
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #5 Skrevet 29. september 2024 Fin helg. Gikk en tur med en venninne i går, som jeg tok initiativ til. Det er forøvrig alltid jeg som tar initiativ til turer, og jeg blir ikke lei meg av den grunn. Ingen vinkveld så langt øyet kan se. Anonymkode: eef6d...f5a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #6 Skrevet 29. september 2024 Takk til dere som deler om helgen deres. Høres ut som dere har hatt en fin helg! Anonymkode: 2c011...19f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #7 Skrevet 29. september 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Fin helg. Gikk en tur med en venninne i går, som jeg tok initiativ til. Det er forøvrig alltid jeg som tar initiativ til turer, og jeg blir ikke lei meg av den grunn. Ingen vinkveld så langt øyet kan se. Anonymkode: eef6d...f5a Så koselig. Godt at du tar initiativ selv om det oftest er deg som gjør det. Og ikke minst at du ikke blir lei deg av den grunnen. Det blir dessverre jeg av og til. Ingen vinkveld å se her heller om jeg ikke tar det for meg selv da. Anonymkode: 2c011...19f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #8 Skrevet 29. september 2024 Travel men kjekk helg. Fredag fri og ut med gode venner. Lørdag langtur og i dag cup hele dagen. Elsker helger! Anonymkode: 97342...762
Anonym bruker Skrevet 30. september 2024 #9 Skrevet 30. september 2024 Helt grei. Feira ene barnet sin bursdag på lørdag og var i en annen familiebursdag etter det. Planen igår var å gå en fjelltur, men jeg sliter med søvn (eller mangel på søvn) så brukte hele gårsdagen på å ligge på sofaen og holde meg såvidt ute av koma sånn at jeg kunne få sove bittelitt før jobb idag. Anonymkode: 8d6ce...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå