Gå til innhold

Er denne positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Times tid senere. Vet den skal leses av innen 5 min altså.

20240927_162505.thumb.jpg.55a1d57c2ee82cab002d193a39c0349b.jpg

Anonymkode: 8a42f...f26

Om det er akkurat der i skjøten du tenker det er strek så er det ikke der teststreken er(siden du har revet opp testen der). den er nærmere kontrollstreken. Og der er antydning til strek. Ta en ny test på morgenurin i morgen. 

Anonymkode: 28135...b48

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men kjære vakre, det er nesten en uke til mensen. Slapp av, og test når det er dags 

Anonymkode: 8eabf...192

For meg er det en betryggelse at hormonene stiger fort. Har hatt graviditet utenfor livmoren før. Da var den kjempe svak langt over forventa mens. Så nå som jeg har en svaaak positiv test tidlig føles det litt tryggere.

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

For meg er det en betryggelse at hormonene stiger fort. Har hatt graviditet utenfor livmoren før. Da var den kjempe svak langt over forventa mens. Så nå som jeg har en svaaak positiv test tidlig føles det litt tryggere.

Hvorfor spør du, hvis du vet at den er positiv?

Anonymkode: eddff...c45

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor spør du, hvis du vet at den er positiv?

Anonymkode: eddff...c45

Nei jeg føler meg ikke sikker. Jeg ser en svak strek, men skyggestrek eller ønsketenkning? Men jeg synes det er no der da.

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Joda, men sjansen for at det ikke ender i en graviditet når mensen først skal komme er jo fortsatt enormt stor, så hvorfor utsette seg for sånt? Hvis du får mensen om 8 dager så vet du jo ikke at du har hatt en kjemisk graviditet. Hvis du har positiv test nå, og får mensen om en uke så vil du jo bli knust 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Joda, men sjansen for at det ikke ender i en graviditet når mensen først skal komme er jo fortsatt enormt stor, så hvorfor utsette seg for sånt? Hvis du får mensen om 8 dager så vet du jo ikke at du har hatt en kjemisk graviditet. Hvis du har positiv test nå, og får mensen om en uke så vil du jo bli knust 

Da vet jeg at jeg faktisk fortsatt kan bli gravid😊 Men må jo bare vente å se om den faktisk er positiv da.

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Den er positiv. Så streken med en gang😃 Gratulerer👶🏻💕

Anonymkode: 335d8...8b0

Man kan jo ikke gratulere så tidlig.

Det er langt fra alle befruktede egg som fester seg, og når man velger å teste så tidlig vil alle kjemiske svangerskap slå ut, før man vet om det fester seg.

Først etter at man skulle hatt mensen vet man om det har blitt et svangerskap man kan gratulere med.

Anonymkode: 28d8e...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...