Gå til innhold

Noen med peil på bil? Utro mann

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at typen har vært utro og løyet meg rett opp i fjeset utallige ganger, jeg er så forbannet at jeg ikke klarer å roe meg ned. Nå skal bilen hans til pers! Jeg har lest at sukker i bensintanken kan ødelegge motoren, stemmer dette? Eller er det bedre å tømme masse vann i tanken? Andre gode ideer for få motoren til å kiles tas imot med et forbannet stort takk! 
hilsen gørrforbanna og svikta dame

Anonymkode: 37aa7...3fc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449985-noen-med-peil-p%C3%A5-bil-utro-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er mer verdt enn å ta hevn. Hev deg, kvinne. Rett deg opp, stram inn bh’en og se idioten rett inn i øynene og si: «Du er ikke verdt marken jeg går på. Jeg er verdig en mye mer mann enn deg, du er bare skitt under skoene mine. Gå og hor videre du, men hos meg kommer du aldri tilbake, for gjør du det river jeg ballene dine av deg! Din taper!»

Anonymkode: 7d67e...5e8

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du er klar over at du kan bli anmeldt for dette?

Anonymkode: f9b48...a3e

Hun blir jo ikke anmeldt for å spørre om det ødelegger motoren å ha litt vann i bensinen. Motoren vil ihvertfall hoste, ikke starte. Den beste historien jeg har hørt er hun som tok reker inni gardinstanga. Jeg lurer på hvordan det lukter om man heller rekesaft inn i ventilasjonsanlegget? Hørte om ei som sølte krabbesø utover gulvet i bilen. Den måtte kondemneres. Jeg kjøpte kinamat engang og noe av det ble til søl inni bilen. Lukta forsvant aldri. Han som kjøpte den hadde ikke luktesans, så han brydde seg ikke 🤣. Når det er sagt, så var det for min del slik at da jeg sølte kinamat, stod bilen i sol de 2 neste ukene og i ro.

Anonymkode: 7d837...975

Annonse

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hun blir jo ikke anmeldt for å spørre om det ødelegger motoren å ha litt vann i bensinen. Motoren vil ihvertfall hoste, ikke starte. Den beste historien jeg har hørt er hun som tok reker inni gardinstanga. Jeg lurer på hvordan det lukter om man heller rekesaft inn i ventilasjonsanlegget? Hørte om ei som sølte krabbesø utover gulvet i bilen. Den måtte kondemneres. Jeg kjøpte kinamat engang og noe av det ble til søl inni bilen. Lukta forsvant aldri. Han som kjøpte den hadde ikke luktesans, så han brydde seg ikke 🤣. Når det er sagt, så var det for min del slik at da jeg sølte kinamat, stod bilen i sol de 2 neste ukene og i ro.

Tenkte mer på hvis hun faktisk hadde gjennomført, og ødelagt for store summer. Men det må jo kunne bevises da...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Tenkte mer på hvis hun faktisk hadde gjennomført, og ødelagt for store summer. Men det må jo kunne bevises da...

Man kan ikke bli anmeldt for å spørre, nei. Synes at svaret ditt var litt forhastet der, ja. Man kan heller aldri bli anmeldt for en tanke man har.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ikke styrt med det, det holder med noen reker gjemt godt under setet eller noe. 

Anonymkode: 2091b...c26

Enig, altså jeg er enig i tanken og ikke i gjennomførelsen. Man kan tenke det man vil.  Ingen kan arrestere en for drømmer og tanker man får i hodet.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Man kan ikke bli anmeldt for å spørre, nei. Synes at svaret ditt var litt forhastet der, ja. Man kan heller aldri bli anmeldt for en tanke man har.

Om hun blir anmeldt og mistenkt kan politiet lett gå gjennom digitale spor og se hva hun har søkt på. 

Anonymkode: b0e3c...b33

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Enig, altså jeg er enig i tanken og ikke i gjennomførelsen. Man kan tenke det man vil.  Ingen kan arrestere en for drømmer og tanker man får i hodet.

Som et tankeeksperiment så kan man tenke at politi ikke kommer til å bruke ressurser på å finne ut av det. Det begynner jo ikke å lukte ordentlig før etter en dag og to, og om man gjemmer det godt så blir det vanskelig å skjønne hvor lukten kommer fra. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Som et tankeeksperiment så kan man tenke at politi ikke kommer til å bruke ressurser på å finne ut av det. Det begynner jo ikke å lukte ordentlig før etter en dag og to, og om man gjemmer det godt så blir det vanskelig å skjønne hvor lukten kommer fra. 

Ja, altså et annet tankeeksperiment er jo at politi har det travelt med Marius for tiden og at man ikke kan lastes for å ha vært litt uheldig for å ha sølt krabbesø i en bil?

Annonse

Jeg hadde pissa i bilen hans. Hvis det blir stående en dag eller to så setter det seg skikkelig i bilen og han blir aldri kvitt det. Ikke får han solgt bilen heller når den er slik. Ikke noe politiet hadde giddet å etterforske heller. Usikker på om det er ulovlig en gang.

Anonymkode: 3700a...af6

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde pissa i bilen hans. Hvis det blir stående en dag eller to så setter det seg skikkelig i bilen og han blir aldri kvitt det. Ikke får han solgt bilen heller når den er slik. Ikke noe politiet hadde giddet å etterforske heller. Usikker på om det er ulovlig en gang.

Anonymkode: 3700a...af6

Jeg får skikkelig gode drømmer hva gjelder min fremtidige eks 😆

Folkens, roe reka!Det må da være lov til å fantasere om å ta igjen når partneren din har såret deg grovt.

HI:Du har ikke mulighet til å ta en tur til Sverige og kjøpe en boks Surstrøming,da? Og ved et et uhell tømme boksen under setene i bilen?

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Bevist eller ikke bevist, så må TS tenke at fantasiene henges om både sukker i bensintanken ol. er egentlig straffbare handlinger, og forblir det selv om hun ikke bli tatt f eks …

når det er sagt, så kjenner jeg at tiss i setene går under radaren 😆 spesielt hvis man har hatt små barn, det er liksom ikke såååå straffbart 🙈😅

men er det gjort så slemme ting at TS blir så forbanna, så er det kanskje bedre å avslutte forholdet med det samme - dette likner ikke på kjærlighet i det hele tatt 

Anonymkode: 678bf...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...