Anonym bruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Selvfølgelig. Det finnes mange monogame menn, akkurat som det finnes mange monogame kvinner. Men det finnes også både menn og kvinner som liker å ha seg med flere, noen av dem velger å være single, andre vil ha i pose og sekk så de har en partner hjemme og er utro. Siden du stiller dette spørsmålet har du vel møtt noen utro menn, men alle er ikke utro altså. Anonymkode: 6cef7...a85
Anonym bruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Selvfølgelig. Det finnes mange monogame menn, akkurat som det finnes mange monogame kvinner. Men det finnes også både menn og kvinner som liker å ha seg med flere, noen av dem velger å være single, andre vil ha i pose og sekk så de har en partner hjemme og er utro. Siden du stiller dette spørsmålet har du vel møtt noen utro menn, men alle er ikke utro altså. Anonymkode: 6cef7...a85 Ja. Har møtt utroe menn. Får følelser for de. Og mister troen på at det finnes normale. Møtte en singel mann, men han virker gal Anonymkode: ca5a4...d1c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Nei, det har jeg enda til gode å møte. Alle jeg har ligget med han enten vært stein gærne eller utro. Og jeg har møtt de i ulike settinger og de er fra ulike plasser, men likevel. Kan hende jeg tiltrekker meg idioter, men hører det rundtom og Anonymkode: 641b9...51d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, det har jeg enda til gode å møte. Alle jeg har ligget med han enten vært stein gærne eller utro. Og jeg har møtt de i ulike settinger og de er fra ulike plasser, men likevel. Kan hende jeg tiltrekker meg idioter, men hører det rundtom og Anonymkode: 641b9...51d Ikke sant ! Anonymkode: ca5a4...d1c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #6 Skrevet 27. september 2024 Ja, men de er ikke attraktive, de har du ikke lyst på. Anonymkode: d79ad...c7e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #7 Skrevet 27. september 2024 Hva er det man sier, menn er som doer, enten så er de opptatte, eller så er de fulle av dritt Anonymkode: fa1cd...64b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #8 Skrevet 27. september 2024 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Nei, det har jeg enda til gode å møte. Alle jeg har ligget med han enten vært stein gærne eller utro. Og jeg har møtt de i ulike settinger og de er fra ulike plasser, men likevel. Kan hende jeg tiltrekker meg idioter, men hører det rundtom og Anonymkode: 641b9...51d Og fellesnevneren ved alt dette eeeeer? Anonymkode: d537a...74a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #9 Skrevet 27. september 2024 Ja, de finnes faktisk. For meg så forsto jeg plutselig at jeg gikk etter feil menn, ikke det at alle før var utro men de var ikke svigermors drøm akkurat. Jeg begynte å se etter andre kvaliteter i menn og gikk etter de som hadde rett mentalitet, moral, verdier og filosofi. Det var en 180 graders vending der jeg plutselig møtte gode og snille menn. Ja, med min mann i dag er mer konservativ men han er også god og til å stole på. De fleste menn er forutsigbare, de vil vise deg hvem de er. Dårlige menn viser raskt sitt sanne ansikt da må du faktisk se det og tro på det. Anonymkode: 3f034...082
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #10 Skrevet 27. september 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og fellesnevneren ved alt dette eeeeer? Anonymkode: d537a...74a Fellesnevneren med de jeg har truffet, er meg. Fellesnevneren for de vennene mine har truffet, er dem. Eller så kan det være så enkelt at det er fryktelig vanskelig for menn å holde seg i skinnet. Anonymkode: 641b9...51d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #11 Skrevet 27. september 2024 Ja, men de er som regel opptatt Anonymkode: 6680a...425
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #12 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (På 27.9.2024 den 10.00): Ja, men de er ikke attraktive, de har du ikke lyst på. Anonymkode: d79ad...c7e Så uendelig uenig. Mannen min er kjekk, pen og sosialt intelligent, og han er ikke utro. Men så er jeg også hyggelig og en god kjærest, selv om jeg nok ikke er på samme skala som han mtp utseende. Anonymkode: 277f8...e89
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #13 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Så uendelig uenig. Mannen min er kjekk, pen og sosialt intelligent, og han er ikke utro. Men så er jeg også hyggelig og en god kjærest, selv om jeg nok ikke er på samme skala som han mtp utseende. Anonymkode: 277f8...e89 Så de som ikke har en hyggelig og god kjæreste er utro? Du skulle bare visst hvor stor andel av menn som er utro. Og det handler på ingen måte om at de har det ille hjemme. De som har det ille hjemme, de går. Anonymkode: 641b9...51d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #14 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Så de som ikke har en hyggelig og god kjæreste er utro? Du skulle bare visst hvor stor andel av menn som er utro. Og det handler på ingen måte om at de har det ille hjemme. De som har det ille hjemme, de går. Anonymkode: 641b9...51d Neida, det sa jeg ikke. Men om man er fornøyd hjemme så har man mindre behov for bekreftelse og spenning ute. Det kan det vel neppe være uenighet om. Anonymkode: 277f8...e89
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #15 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Neida, det sa jeg ikke. Men om man er fornøyd hjemme så har man mindre behov for bekreftelse og spenning ute. Det kan det vel neppe være uenighet om. Anonymkode: 277f8...e89 Når det gjelder damer er jeg helt enig. Når det gjelder menn, ikke fullt så enig. Anonymkode: 641b9...51d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #16 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Når det gjelder damer er jeg helt enig. Når det gjelder menn, ikke fullt så enig. Anonymkode: 641b9...51d Neinei, men det lever jeg godt med. Anonymkode: 277f8...e89
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #17 Skrevet 28. september 2024 Selvsagt. Anonymkode: 22c3e...a2e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #18 Skrevet 28. september 2024 Jeg har hatt meg med en gift mann. Han har det godt hjemme. Flink i jobben sin. Pliktoppfyllende osv. Anonymkode: ca5a4...d1c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #19 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Neinei, men det lever jeg godt med. Anonymkode: 277f8...e89 Jada, og det skal du. Men du kan ikke være så bastant og si at mannen din ikke er utro selv om du tror han ikke er det. Anonymkode: 641b9...51d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #20 Skrevet 28. september 2024 Det finnes veldig mange ulike menn. De fleste menn ønsker å være monogame, ingen ting er bedre enn det for en mann. At menn ikke klarer å holde seg i skinnet, at menn må ha flere, elsker jakten osv, er fordommer som ikke skyldes mannen, men de kvinnene de er sammen med. Det med monogami har kvinner størst innflytelse på. Mye større enn de fleste er klar over. Kvinner må lære seg å utvikle seg med sin mann, ikke bare sitte der og tro at de er nok i evig tid. Du kan være nok, men det krever både interesse og innsats for at du alltid skal være den eneste kvinnen i en manns liv. (Dette gjelder selvsagt også for mannen, men det er den andre siden) Anonymkode: 767b8...f2c
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #21 Skrevet 29. september 2024 Ja, det finnes, selvfølgelig finnes de. Og de kommer i flere versjoner og utgaver, de som alle andre menn. Det foreligger mye forskning på området, og selv om mange menn, og kvinner for den saks skyld, er utro, så er det like mange som ikke er det. Noen typer jobb gir en økt risiko for at en mann er utro, men det igjen henger nok i stor grad sammen med personlighet og moral. Og selv om en del kvinner har erfaring med å være elskerinne eller ha utro menn, betyr det faktisk ikke at alle menn er utro. Anonymkode: 5284e...0e1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2024 #22 Skrevet 29. september 2024 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jada, og det skal du. Men du kan ikke være så bastant og si at mannen din ikke er utro selv om du tror han ikke er det. Anonymkode: 641b9...51d Det kan jeg da selvsagt si når det er slik det er. Anonymkode: 277f8...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå