Gå til innhold

Venninne og invitasjoner

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne, og vi snakket sammen om å få til en jentekveld der vi går ut å spiser. Hun legger da ut en invitasjon på jentekveld der hun inviterer 50 venner. Alt fra naboer, venner fjern og nær og kollegaer. Dette gjør hun hver gang vi skal ha noe. Jeg kjenner flere av disse folka da vi har hatt en del slike kvelder, men det blir jo bare hennes venner og hennes «show» mens vi andre sitter der å ikke kjenner hverandre, bortsett fra på disse tilsetningene. Det er greit nok, men noen ganger har jeg spurt om å få ta med ei venninne hvis planen er ut å spise og på en konsert etterpå, det vil hun ikke da hun ikke kjenner vedkommende så godt. Helt greit å invitere alle sine til en evt bursdag eller noe som skal foregå hjemme hos henne, men synes det er ugreit å invitere 50 av hennes venner ut på middag og forestilling, der det kun er plass til hennes inviterte. Jeg for min del har lyst å bli med, men jeg har andre venner jeg også vil henge med. Dette er hennes gjeng, ikke min. Av alle 50 inviterte er det 7 påmeldte. Tror mange føler det samme som meg 

Anonymkode: 0ce97...f5d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449965-venninne-og-invitasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke giddet. Hadde sagt at jeg ønsket å treffe henne alene, og ikke en hel haug andre. Hvis hun spør hvorfor så si at du ikke synes det er så hyggelig siden du ikke kjenner de andre og at det er litt kjipt at du ikke kan ta med noen av dine venner. Jeg ville poengtert at det ikke trenger å være det ene eller det andre, men at du ønsker å ha en jentekveld med kun  henne. Og at hun selvsagt står fritt til å invitere til egne samlinger utover det.   

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...