Anonym bruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Har vert travelt i det siste med et spedbarn på 7 måneder. Men prøver likevel å ha litt tid til overs for venner. Vi har et vennepar uten barn som vi pleide å dra på middag til og vica versa. Hun er nær venninne av meg. Føler det er ofte bare vi som inviterer hit med inkludert middag siden barnet mitt ble født. Må si vi savner å bli invitert hos dem også. De inviterer mest på tur en sjelden gang ellers treffer jeg venninna mi sammen med mitt spedbarn, men merker hun ofte sier hun er opptatt mens det aldri har vert et problem før. Ser henne mindre til nå en da jeg var gravid.. burde jeg gi slipp på våres 8 års vennskap eller overreager jeg?? Anonymkode: cdc53...b76 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449955-vi-blir-aldri-invitert-tilbake-av-vennepar-etter-jeg-fikk-mitt-f%C3%B8rste-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Har vert travelt i det siste med et spedbarn på 7 måneder. Men prøver likevel å ha litt tid til overs for venner. Vi har et vennepar uten barn som vi pleide å dra på middag til og vica versa. Hun er nær venninne av meg. Føler det er ofte bare vi som inviterer hit med inkludert middag siden barnet mitt ble født. Må si vi savner å bli invitert hos dem også. De inviterer mest på tur en sjelden gang ellers treffer jeg venninna mi sammen med mitt spedbarn, men merker hun ofte sier hun er opptatt mens det aldri har vert et problem før. Ser henne mindre til nå en da jeg var gravid.. burde jeg gi slipp på våres 8 års vennskap eller overreager jeg?? Anonymkode: cdc53...b76 Jeg ville prøvd å møte henne uten ungen. Det er skikkelig slitsomt for folk som ikke har barn, å alltid måtte ha barn med. Anonymkode: a661b...c40 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449955-vi-blir-aldri-invitert-tilbake-av-vennepar-etter-jeg-fikk-mitt-f%C3%B8rste-barn/#findComment-150140612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville prøvd å møte henne uten ungen. Det er skikkelig slitsomt for folk som ikke har barn, å alltid måtte ha barn med. Anonymkode: a661b...c40 Som denne personen nevner ts. La baby bli hjemme med pappn mens du tar deg en tur ut med venninna di. Jeg har selv en 5 åring men når hun er hos pappan annen ver helg så velger jeg å treffe barneløse venninner fordi har en venninne som selv tar med baby på slep uansett om mannen er hjemme.. og det kan være slitsomt å bli avbryt hele tiden eller når fokuset ditt er 90% på baby. Kanskje de ikke har lyst å ha besøk av baby så de velger å møtes sjeldnere? Anonymkode: 1d139...053 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449955-vi-blir-aldri-invitert-tilbake-av-vennepar-etter-jeg-fikk-mitt-f%C3%B8rste-barn/#findComment-150140615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har vert travelt i det siste med et spedbarn på 7 måneder. Men prøver likevel å ha litt tid til overs for venner. Vi har et vennepar uten barn som vi pleide å dra på middag til og vica versa. Hun er nær venninne av meg. Føler det er ofte bare vi som inviterer hit med inkludert middag siden barnet mitt ble født. Må si vi savner å bli invitert hos dem også. De inviterer mest på tur en sjelden gang ellers treffer jeg venninna mi sammen med mitt spedbarn, men merker hun ofte sier hun er opptatt mens det aldri har vert et problem før. Ser henne mindre til nå en da jeg var gravid.. burde jeg gi slipp på våres 8 års vennskap eller overreager jeg?? Anonymkode: cdc53...b76 Du overragerer veldig Anonymkode: 0a256...7ed Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449955-vi-blir-aldri-invitert-tilbake-av-vennepar-etter-jeg-fikk-mitt-f%C3%B8rste-barn/#findComment-150140671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Dere er i forskjellige faser av livet, da endrer vennskap seg. Men det trenger jo ikke avsluttes for det. Hun orker ikke å alltid ha et barn "på slep" siden hun ikke har barn selv, det er bare sånn det er. Møt henne uten barn av og til, så møter hun deg med barn av og til, og dere holder på vennskapet selv om livsfasene deres er litt forskjellig. Noen vennskap varer livet ut, gjennom alle livets faser, andre gjør det ikke. Hvordan det blir med deres vennskap finner dere nok ut av etterhvert, men du må akseptere at hun ikke gidder familiemøter hele tiden når hun ikke har familie selv enda. Anonymkode: 88b90...065 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449955-vi-blir-aldri-invitert-tilbake-av-vennepar-etter-jeg-fikk-mitt-f%C3%B8rste-barn/#findComment-150140717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå