Gå til innhold

Hårfarge, kald brun men ble gyllent. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et ganske ufarget, brunt hår (helt sikkert med litt røde pigmenter) og ville ha ei kaldere farge. Kjøpte denne som var 7.11 men håret ble egentlig bare lysere, og mer gyllent. 

Noen som kan si noe om hvordan jeg får ei kald farge, når denne i teorien skulle vært spot on? 😅🤔 Trodde jeg 🤭Screenshot_20240925_090408_Chrome.thumb.jpg.ccc8dbdb48c7f319f7ee3c9da6f0f659.jpg

Anonymkode: 5099c...3ab

Fortsetter under...

Jeg får en kald farge med den. Hvis håret ditt ble lysere enn det var, har du valgt en for lys farge. Be enten om hjelp der du kjøpte fargen, så får du en som passer bedre neste gang, eller farg håret hos frisøren. 

Anonymkode: b296a...75b

Hvis den bleker, så er det ikke rart det ble gyllent, da bleking tar røde pigmenter sist. Så det må gå hardere til verks for å fjerne røde pigmenter. Jeg ville gått over med en litt mørkere farge. 

Anonymkode: 362b1...3a6

Mitt hår blir også mye mer gyllent enn det som påstås på pakken. Jeg farger håret i noe som heter nordisk askeblond og får gyllenblondt hår. Velger jeg gyllenblond farge blir jeg rødlig.

Jeg har lett og lett etter noe som gir den fargen jeg vil ha, og også gått til frisør (det skjer ikke igjen, jeg forklarte hvordan fargene blir på meg og hun nikket før hun farget håret mitt gulrotrødt, deretter var det to runder med glansvask for å prøve å rette opp).

Jeg vil heller være gyllenblond enn å være halvt grå, halvt askeblond. Så jeg farger fortsatt med nordisk askeblond. 

Anonymkode: 8ff57...ecd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...