Anonym bruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Det er loppemarked hvor du leier en stand, men ikke er der selv for å selge. https://loppo.no/ Hva har dere solgt eller kjøpt? Du som har hatt stand, var det greit, tjente du noe på det eller var det ikke verdt det, hadde du hatt stand igjen? Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 Har både kjøpt og solgt på lignende konsept, og har hatt stand flere ganger. Barneklær selger godt, ting og tang er litt både og, dameklær og sko er vanskelig med mindre det er merkeklær. Har gått bra i pluss på barnestand, ting litt i pluss, og i pluss på damestand (med plass til litt interiør) stort sett fordi jeg har hatt noen få ting som drar opp snittet (Kirppis som jeg selger hos deler inn i standtype). Selv med svært lave priser på dameklær kan det være vanskelig å få solgt (type 19,- for en topp). Har selv kjøpt ting, barneklær og barneleker:) Fin måte å få ryddet på, jeg synes det er motiverende, men det er jo litt arbeid med det. Anonymkode: 57c89...252
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 Anonym bruker skrev (På 24.9.2024 den 15.06): Har både kjøpt og solgt på lignende konsept, og har hatt stand flere ganger. Barneklær selger godt, ting og tang er litt både og, dameklær og sko er vanskelig med mindre det er merkeklær. Har gått bra i pluss på barnestand, ting litt i pluss, og i pluss på damestand (med plass til litt interiør) stort sett fordi jeg har hatt noen få ting som drar opp snittet (Kirppis som jeg selger hos deler inn i standtype). Selv med svært lave priser på dameklær kan det være vanskelig å få solgt (type 19,- for en topp). Har selv kjøpt ting, barneklær og barneleker:) Fin måte å få ryddet på, jeg synes det er motiverende, men det er jo litt arbeid med det. Anonymkode: 57c89...252 Hmm, ser kanskje ut som om barneting er det som selger best da. Synd jeg nesten ikke har noe av det. Holder på å rydde, og har alt mulig rart jeg ikke trenger - bøker, dameklær - mye ubrukt (ikke dyre merkeklær), kjøkkenting, pynteting, potter, ubrukte drikkeflasker og matbokser som er forseglet, hobbyting, dill og dall og all verdens rariteter 😂 Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2024 #4 Skrevet 27. september 2024 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hmm, ser kanskje ut som om barneting er det som selger best da. Synd jeg nesten ikke har noe av det. Holder på å rydde, og har alt mulig rart jeg ikke trenger - bøker, dameklær - mye ubrukt (ikke dyre merkeklær), kjøkkenting, pynteting, potter, ubrukte drikkeflasker og matbokser som er forseglet, hobbyting, dill og dall og all verdens rariteter 😂 Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc Min erfaring er at kjedeklær (typ HM, bikbook, lindex, cubus etc) ikke selger i det hele tatt selv om det er "gi-bort-pris" Bør være "merke" for at det skal bli solgt. Levis bukser fesks går raskt unna Anonymkode: 5a8ef...830
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #5 Skrevet 28. september 2024 Har solgt hos lignende konsept på Jessheim og har motsatt erfaring av svarer over her. Barn og ungdom selger greit, hadde akkurat en slik stand hvor jeg gikk 3010,- i overskudd. Men voksen selger aller best, både dyre og billige klær og sko. Har ikke helt oversikt men gikk 6000-7000 i overskudd på forrige stand leie. Hvor godt det er i forhold til andre stand leiere vet jeg ikke, men jeg er fornøyd. Sitter også igjen med nok klær til å ha en ny runde med begge to om noen mnd. Det som fungerer hos meg er å alltid ha fulle stands, luftrom selger ikke. Er også innom ca hver andre dag og rydder, det er ekstremt viktig. Elsker konseptet og ergrer meg over hvor mye jeg ga bort før jeg oppdaget dette. Anonymkode: b7e50...857
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #6 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har solgt hos lignende konsept på Jessheim og har motsatt erfaring av svarer over her. Barn og ungdom selger greit, hadde akkurat en slik stand hvor jeg gikk 3010,- i overskudd. Men voksen selger aller best, både dyre og billige klær og sko. Har ikke helt oversikt men gikk 6000-7000 i overskudd på forrige stand leie. Hvor godt det er i forhold til andre stand leiere vet jeg ikke, men jeg er fornøyd. Sitter også igjen med nok klær til å ha en ny runde med begge to om noen mnd. Det som fungerer hos meg er å alltid ha fulle stands, luftrom selger ikke. Er også innom ca hver andre dag og rydder, det er ekstremt viktig. Elsker konseptet og ergrer meg over hvor mye jeg ga bort før jeg oppdaget dette. Anonymkode: b7e50...857 Oi, 6000 - 7000 på klær til voksen er jo veldig bra. Har du solgt bare klær og sko, eller har fått solgt andre ting og? Jeg skulle ønske jeg bodde litt nærmere Loppo her, litt lettere å holde orden og få inn nye ting da. Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 28. september 2024 #7 Skrevet 28. september 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Oi, 6000 - 7000 på klær til voksen er jo veldig bra. Har du solgt bare klær og sko, eller har fått solgt andre ting og? Jeg skulle ønske jeg bodde litt nærmere Loppo her, litt lettere å holde orden og få inn nye ting da. Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc Ja er utrolig fornøyd, føler innsatsen ble verdt det da. Solgte bare klær og sko. Anonymkode: b7e50...857
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2024 #8 Skrevet 2. oktober 2024 Hva med bøker- hobbybøker, krimbøker, kokebøker, barnebøker, er det noe som selger? Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2024 #9 Skrevet 2. oktober 2024 Har handlet på tilsvarende konsept i Oslo (barneklær) og Sverige (keramikk til kjøkken, leker). Liker konseptet, deilig å slippe kaos og pruting som på loppemarked. Anonymkode: 9613c...717
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2024 #10 Skrevet 2. oktober 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva med bøker- hobbybøker, krimbøker, kokebøker, barnebøker, er det noe som selger? Anonymkode: 2f9fe...9dc Min erfaring er nei det selger ikke Anonymkode: 5a8ef...830
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2024 #11 Skrevet 3. oktober 2024 Anonym bruker skrev (På 2.10.2024 den 23.13): Har handlet på tilsvarende konsept i Oslo (barneklær) og Sverige (keramikk til kjøkken, leker). Liker konseptet, deilig å slippe kaos og pruting som på loppemarked. Anonymkode: 9613c...717 Hva slags type leker? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2024 #12 Skrevet 4. oktober 2024 Anonym bruker skrev (På 27.9.2024 den 17.37): Hmm, ser kanskje ut som om barneting er det som selger best da. Synd jeg nesten ikke har noe av det. Holder på å rydde, og har alt mulig rart jeg ikke trenger - bøker, dameklær - mye ubrukt (ikke dyre merkeklær), kjøkkenting, pynteting, potter, ubrukte drikkeflasker og matbokser som er forseglet, hobbyting, dill og dall og all verdens rariteter 😂 Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc Enkleste måten for deg å tjene penger er vel å sette sluttstrek for alle de unødvendige kjøpene du har gjort. Billige kjedeklær selger ikke, så jeg tror at å tenke at du skal tjene noe særlig er lost case. Men gi det bort til en bruktbutikk eller noe sånt så det er ute av huset, og start på nytt med strammere regler for påfyll. Anonymkode: bc34f...a69
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2024 #13 Skrevet 4. oktober 2024 Har ikke hørt om Loppo, men har hatt stand, og handlet, på Kirppis - som sikkert er det samme. Barneklær og leker selger bra. Litt vanskeligere med dameklær. Men elsker konseptet! Anonymkode: f9b53...db2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2024 #14 Skrevet 4. oktober 2024 Enig med nr #13. Dameklær solgte tregt. Anonymkode: 59182...454
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2024 #15 Skrevet 4. oktober 2024 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har ikke hørt om Loppo, men har hatt stand, og handlet, på Kirppis - som sikkert er det samme. Barneklær og leker selger bra. Litt vanskeligere med dameklær. Men elsker konseptet! Anonymkode: f9b53...db2 Jeg tror Kirppis er omtrent det samme ja, har ikke det her, noe som heter "nesten ny" og. Konseptet er kjempebra, smart opplegg. Hva slags leker solgte bra? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2024 #16 Skrevet 4. oktober 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Enig med nr #13. Dameklær solgte tregt. Anonymkode: 59182...454 Dumt Hva solgte bra? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2024 #17 Skrevet 4. oktober 2024 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Barneklær og leker selger bra. Litt vanskeligere med dameklær. Anonym bruker skrev (10 timer siden): Enig med nr #13. Dameklær solgte tregt. Hos meg solgte dameklær ca dobbelt så bra som barn og ungdom. Så det er forskjell fra sted til stedegne klær til klær. Anonymkode: b7e50...857
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2024 #18 Skrevet 5. oktober 2024 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hos meg solgte dameklær ca dobbelt så bra som barn og ungdom. Så det er forskjell fra sted til stedegne klær til klær. Anonymkode: b7e50...857 Hvordan type dameklær selger du? Er det fra kjedebutikker/fast fashion eller mer merkeklær? Anonymkode: 5a8ef...830
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2024 #19 Skrevet 5. oktober 2024 Hvis du/dere har mye er det jo bare å prøve. Særlig hvis det er litt kostyme klær/jul/advent-saker i miksen, som akkurat nå ikke selger så verst. Samme med ullklær, luer, skjerf og gensere. Tenk på hva dere ville kjøpt selv Satte nettopp opp en ny stand, og det går (jeg priser meg lavt, satser på å bli kvitt det og heller fylle på etterhvert). Anonymkode: 57c89...252
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2024 #20 Skrevet 5. oktober 2024 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Dumt Hva solgte bra? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc Barneleker solgte bra.. Hadde klær til større barn (12+) og jeg solgte kun 1 plagg på 14 dager🙈Pene, rene og hele plagg. Relevant for sesong. Så skuffende. Anonymkode: 59182...454
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2024 #21 Skrevet 5. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Barneleker solgte bra.. Hadde klær til større barn (12+) og jeg solgte kun 1 plagg på 14 dager🙈Pene, rene og hele plagg. Relevant for sesong. Så skuffende. Anonymkode: 59182...454 Oi, 1 plagg bare, det var litt stusselig ja. Ser ut som om det er litt lokale forskjeller på hva som er populært og ikke. Hva slags leker solgte du? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2024 #22 Skrevet 5. oktober 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvis du/dere har mye er det jo bare å prøve. Særlig hvis det er litt kostyme klær/jul/advent-saker i miksen, som akkurat nå ikke selger så verst. Samme med ullklær, luer, skjerf og gensere. Tenk på hva dere ville kjøpt selv Satte nettopp opp en ny stand, og det går (jeg priser meg lavt, satser på å bli kvitt det og heller fylle på etterhvert). Anonymkode: 57c89...252 Jeg tenker å prøve, gøy å se om det blir noe særlig salg ut av det. Kan du gi noen priseksempler? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2024 #23 Skrevet 5. oktober 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker å prøve, gøy å se om det blir noe særlig salg ut av det. Kan du gi noen priseksempler? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc Stort sett mellom 19 og 79. Enkelte plagg opp i 199. Har lite igjen som er verdt noe særlig. Anonymkode: 57c89...252
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #24 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (På 5.10.2024 den 3.24): Hvordan type dameklær selger du? Er det fra kjedebutikker/fast fashion eller mer merkeklær? Anonymkode: 5a8ef...830 Jeg solgte begge deler, en god blanding. Alt fra HM og Cubus, Match til Hilfiger og Calvin Klein. Men viktigst var det nok at standen min alltid er stappet full og ryddig. Anonymkode: b7e50...857
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #25 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (På 5.10.2024 den 14.08): Oi, 1 plagg bare, det var litt stusselig ja. Ser ut som om det er litt lokale forskjeller på hva som er populært og ikke. Hva slags leker solgte du? Hi Anonymkode: 2f9fe...9dc Alt mulig av barneleker til mindre barn. Puslespill, malesaker, fargeblyanter, kosedyr osv. Anonymkode: 59182...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå