Anonym bruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Jeg har veldig god effekt av lave doser Aduvanz. Jeg har dog store søvnproblemer når jeg tar de. I starten så kan jeg faktisk døgne, etter to tre dager så sovner jeg jo som normalt men jeg våkner tidlig (3-4) og da får jeg ofte ikke sove. Har tatt en pause nå fordi jeg har vært syk. Nå kvier jeg meg for å starte opp fordi jeg vet det blir noen dager med minimalt med søvn. Effekten på jobb er jo helt vanvittig stor så det er som å velge mellom pest eller kolera. Sove om natten og være ineffektiv surrehue på jobb, ikke sove om natten og ha arbeidskapasitet og struktur på 150% (jeg er helt vanvittig på medisin). Har ikke lyst å ta sovemedisin. Tidligere har jeg hatt super hjelp av vallergan når jeg har hatt innsovningsproblemer. Den er jo avregistrert og jeg har ikke klart å finne ut om det finnes noe tilsvarende. Noen her med samme problemstilling? Hva tar du om kvelden for å kunne sove? Anonymkode: ffc6d...b05 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449925-s%C3%B8vnproblemer-med-aduvanz-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå