Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom over noe jeg leste i dag, kjære vene. Nå er det blitt en greie å leie inn folk som kan ta løpetreningen for deg, der du betaler vedkommende 25 kr pr km. i ditt nærområde, Dette for å registrere i appen og dele på sosiale medier. I bunn ligger det status, og det er internt viktig gjennom jobb, vennegjenger o.l 

hva fader? Har det virkelig gått så langt at en må få

andre til å trene for seg, mens du ligger på sofaen? For å ha noe å poste på sosiale medier for å imponere hvor raskt en løper? Da er ikke treningen noe man gjør for seg selv tydeligvis, men for å bygge status innad i ei gruppe. Blir nesten ikke sjokkert lengre

Anonymkode: ab741...fa9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449924-n%C3%A5r-andre-m%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste også det, og ble faktisk sjokkert. Det er det dummeste jeg noen gang har sett. Faktisk det dummeste.

Jeg lurer på om jeg skal få noen til å slanke seg for meg, så kan jeg poste hvor mange kilo jeg har gått ned. At jeg er like tjukk irl betyr jo ingenting, visstnok.

Når dumme folk bare blir dummere...

Det er synd å si det, men det er en del arbeidsplasser der trening er så viktig for dem som sitter i ledelsen at Strav-loggen din kan være utslagsgivende for om du får opprykk. Da kan det faktisk være en god investering.

Anonymkode: c18f7...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...