Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når ble dinosaurer kun for barn? Kan ikke voksne folk elske dinosaurer uten at det blir sett som barnslig? Jeg synes hele historien om disse skapningene er så interessant og fascinerende! Om nye skjelett og fossiler som blir funnet av disse skapningene, og mysterie om disse skapningene som tok over jorda for milioner av år siden. Men i nå så blir dinosaurer sett som ting til barn og ting barn vokser fra seg. Jeg har aldri vokst fra dinosaur verden min🤣 jeg kler meg selvsagt ikke som en dinosaur eller har rommet fult av dinosaur leker lenger men har min kopp🤣 og dypt inne kommer jeg alltid til å elske dinosaurer og lese om dem eller se på netflix program om dem🫶 

mitt favoritt dinosaur er velociraptoren.

hilsen en dinosaur nerd👀

Anonymkode: b66e2...24f

Fortsetter under...

Selvsagt er det for alle. Jeg elsker når de gjør funn av fossiler av ukjente arter. 
Ser også dokumentarer og nerder mye rundt det. Liker arkeologi også, har metallsøker og synes det er gøy. 

Anonymkode: b3edf...516

*Nøtta* skrev (5 timer siden):

Jeg tatoverte dinosaurer på hele høyrehånden min i sommer. Jatakk til dinosaurer i alle varianter!

Jeg har også Blue og babyen hennes( i papp)  i real size på soveromsveggen min. ;) 

Hilsen kjærringa på 45.

Hvem er Blue?

Anonymkode: bb410...86c

Annonse

Er ikke bare dinosaurer som er interessant.
Så et program på TV'n her om dagen som handlet om noen 35 millioner gamle fossiler de gravde opp i Egypt som viste forløperen til dagens hvaler når den var ved å gå fra å være et landdyr til leve i havet.

Elsker alt som har med million gamle fossiler, ikke bare dinosaurer

Anonymkode: 29859...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...