Gå til innhold

Er dette et greit svar på en invitasjon?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde trodd det samme uansett her ja. 

Anonymkode: 3d602...9c1

Hva mener du at de skulle gjort da, sånn at det ble riktig for deg? For nå er det galtat de inviterer, og det hadde vært galt hvis de ikke hadde invitert.

Anonymkode: fc3d9...970

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du at de skulle gjort da, sånn at det ble riktig for deg? For nå er det galtat de inviterer, og det hadde vært galt hvis de ikke hadde invitert.

Dette gjelder jo ikke bare akkurat denne invitasjonen heller, det er jo et gjentagende mønster.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Visst at de likte meg som jeg er. Og akseptert at folk er forskjellig og gjør ting på forskjellige måter, 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Dette gjelder jo ikke bare akkurat denne invitasjonen heller, det er jo et gjentagende mønster.

Ja, det har du rett i dessverre. Er ikke bare i dette tilfelle, men forsterket her. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Visst at de likte meg som jeg er. Og akseptert at folk er forskjellig og gjør ting på forskjellige måter, 

Du har fått mange gode svar, nå går vi bare i ring? Jeg foreslår at du ikke svarer i tråden mer, det gjør deg neppe bra❤️ta en avgjørelse og stå ved den. Du er voksen og ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre. 

Anonymkode: a8428...c01

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Du har fått mange gode svar, nå går vi bare i ring? Jeg foreslår at du ikke svarer i tråden mer, det gjør deg neppe bra❤️ta en avgjørelse og stå ved den. Du er voksen og ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre. 

Takk ❤️

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi er ingen tankelesere, og det å tolke kroppsspråk, det som blir sagt mellom linjene, det som ikke blir sagt, blikk osv. trenger ikke ha rot i virkeligheten. Hvis noen stirrer på skoene dine er ikke det ensbetydende med at de synes skoa dine er rar. Man må slutte å ilegge folk tanker og meninger basert på hva en tror og tenker. Da får man det veldig kjipt med seg selv. Du er invitert i et selskap og du har lyst å svare noe ufint på denne invitasjonen for å komme med et stikk og en påstand til de. Hva ønsker du skal komme ut av dette? At de skal skrive tilbake: Nei, vi synes ikke du er rar og dum, vi ønsker du skal komme osv? Dette skjer ikke, svarer du noe slikt vil de tenke at: ok, hun kommer ikke. Og de vil hvertfall tenke at du er rar. Om du lurer på hva de tenker om deg så kan du ta det opp med de og fortelle hva du føler. Men ikke i en invitasjon. Du virker konfliktsky og sårbar, en som lett tror at andre misliker deg. Kanskje har du rett i antagelsene dine? Vi kjenner hverken deg eller de, men vær voksen og ta opp ting på rett tid og sted hvis ønsket ditt er p bevare en god relasjon med noen 

Anonymkode: 9385c...e9f

Det var hjerteskjærende rett! 

Kan jeg få lov å si takk til dere fine? 

Har lest om igjen her på tips og råd + tenkt masse. Kommet frem til at jeg og vi går sammen. Kobler helt ut disse som kritiserer meg og fokuserer på andre og sønnen. Krysser alt på at det blir det rette valget. Er virkelig spent på dette. Det vil tiden vise! 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har lest om igjen her på tips og råd + tenkt masse. Kommet frem til at jeg og vi går sammen. Kobler helt ut disse som kritiserer meg og fokuserer på andre og sønnen. Krysser alt på at det blir det rette valget. Er virkelig spent på dette. Det vil tiden vise! 

Dette heier jeg virkelig på deg for! Godt valg!

Anonymkode: 00505...225

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Godt og voksent valg. 

Du må ikke gi andre så stor makt over hvordan du har det. Ha fokus på de normale gjestene og overse de du ikke vil ha noe med. 

Tusen takk! Hyggelig sagt! 

Ja, jeg har dessverre tendenser til det. Det skal jeg prøve på! Håper det blir bra. 

Annonse

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Så bra! Høres veldig fornuftig ut. Godt for sønnen din at dere går sammen. Fokuser på å ha det hyggelig og overse hvis de prøver å kritisere. Masse lykke til. Håper det blir en fin dag for dere alle.

Anonymkode: 0c333...c1a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så bra! Høres veldig fornuftig ut. Godt for sønnen din at dere går sammen. Fokuser på å ha det hyggelig og overse hvis de prøver å kritisere. Masse lykke til. Håper det blir en fin dag for dere alle.

Anonymkode: 0c333...c1a

Tusen takk! Hyggelig sagt av deg! 

Ja, skal fokusere på å ha det kjekt og håper det blir en fin dag! Er spent, men, jeg skal ihvetfall prøve å gjøre mitt beste for at det skal bli det. 

Anonym bruker skrev (På 29.9.2024 den 1.00):

Godt valg både for deg og sønnen :) Lykke til, det blir sikkert fint! 

Anonymkode: cae37...3d5

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Godt valg både for deg og sønnen :) Lykke til, det blir sikkert fint! 

Anonymkode: cae37...3d5

Jeg tror også at det blir fint, men det er viktig at om det skulle vise seg at hi sine bange anelser slår til så er ikke det verdens undergang heller. Ufine folk finnes over alt, man må bare bestemme seg for at de ikke skal få så stor innvirkning på oss. 

Hi, gå i selskapet med hevet hode og ha som intensjon at du og barnet ditt skal ha en hyggelig dag/kveld. Snakk med de gode menneskene og vær avmålt, men høflig mot dem du har problemer med. 

Lykke til, jeg heier på deg!

MissSaigon skrev (4 timer siden):

Jeg tror også at det blir fint, men det er viktig at om det skulle vise seg at hi sine bange anelser slår til så er ikke det verdens undergang heller. Ufine folk finnes over alt, man må bare bestemme seg for at de ikke skal få så stor innvirkning på oss. 

Hi, gå i selskapet med hevet hode og ha som intensjon at du og barnet ditt skal ha en hyggelig dag/kveld. Snakk med de gode menneskene og vær avmålt, men høflig mot dem du har problemer med. 

Lykke til, jeg heier på deg!

Jeg prøver nå å bygge meg og frem til besøket med å tenke på hvordan jeg skal reagere om det skulle skje sånn jeg er litt forberedt om det skulle skje. Jeg skal gjør mitt beste. Og heldigvis er det mange hyggelig der. Håper det blir en fin dag.  

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg prøver nå å bygge meg og frem til besøket med å tenke på hvordan jeg skal reagere om det skulle skje sånn jeg er litt forberedt om det skulle skje. Jeg skal gjør mitt beste. Og heldigvis er det mange hyggelig der. Håper det blir en fin dag.  

Nå er jeg positivt overrasket over deg. Heier på deg og håper det blir en fin dag 😊

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå er jeg positivt overrasket over deg. Heier på deg og håper det blir en fin dag 😊

Tusen takk! Hyggelig sagt av deg! Håper det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...