Gå til innhold

Er dette et greit svar på en invitasjon?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er greit. Du må ta vare på deg selv, men da må du melde avbud på en voksen og ordentlig måte. Og du må legge til rette for at sønnen din går og får det hyggelig. Dine problemer er ikke hans. 

Og det du skriver om at barnet ditt ikke er der for deg og at ingen bryr seg om deg, det er bare så slemt! 

Anonymkode: a8428...c01

Innerst inne skulle jeg ønske han ikke gikk for å støtte meg mot dårlig behandling, men nei det blir ikke hans bord og det er en ungdom som er jubilant. 

Men det er sant at jeg har ingen og han er ikke der for meg. Og det skal han vel ikke være heller. 

Anonymkode: 3d602...9c1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han er ikke min støtte er det jeg mener. Og jeg har ingen. 

Du skyver jo alle fra deg. I dette selskapet er det noen som er ufine mot det, men det må da være noen som er hyggelige der også? Hva med å opprettholde kontakten med dem?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du skyver jo alle fra deg. I dette selskapet er det noen som er ufine mot det, men det må da være noen som er hyggelige der også? Hva med å opprettholde kontakten med dem?

Det er det. Problemet er at det er den ene foreldren til jubilanten og da er det hos dem og det gjør det ikke så lett. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er det. Problemet er at det er den ene foreldren til jubilanten og da er det hos dem og det gjør det ikke så lett. 

Jeg vet ærlig ikke hvordan det blir og hvordan jeg skal takle det. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nei, men så la være å gå. Og la være å gnåle her. Du skriver så ufullstendig og utydelig at det er vanskelig å hjelpe deg.

Anonymkode: e4118...59e

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg syns det er greit at du ikke går om det blir så vanskelig for deg. Men da må du for det første godta konsekvensene som er at du blir enda mer distansert fra familien din og så må du innse at det ikke er mangelen på invitasjoner som er problemet ditt, men at du har så store problemer at normalt interaksjon med andre blir vanskelig for deg. Og så må du avslå invitasjonen på en voksen og høflig måte, og legge fra deg tanken om at sønnen din har noen plikt til å unngå å gå for å støtte deg. Du MÅ ikke trekke han inn i denne konflikten. 

Annonse

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Ja, det ble jeg. Jeg har tenkt masse på henne og at hun ikke svarte på spm mitt selv om det og kan være et svar. Etter å kjent henne så lenge å bare bli utelat sånn. Dette er ca 3 mnd siden. Hun har vel ikke tenkt på meg.,

De gikk tur. Jeg ønsket en mat/vinkveld og at hun kontaktet meg av og til. Tur og er fint. Og nå er det ingenting og ja jeg er lei meg! 

Selvfølgelig er det et svar, selv om det ikke er det svaret du ønsket. Du oppførte deg som en dritt mot venninnen din, og hun valgte å kutte deg av, bra for henne at hun står i mot manipuleringen din.

Anonymkode: fc3d9...970

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Sannheten er at han er ikke der for meg. Derfor jeg sier det. Jeg skal være der for han. Og det gjør jeg så godt jeg kan. Så jeg har ingen er sannheten. Mine foreldre er ikke der for meg eller noen andre. 

Stakkars sønnen din, som mest sannsynlig\vis blir manipulert og tillagt uendelig urettmessige meninger og skyldfølelse av deg. Du er moren hans, han er ikke faren din.

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ja, jeg vil unngå dem. Det er sant. Liker ikke drama eller dårlig stemning. Det er grunnen. Og det kan jo være de vil unngå meg? Hva blir best for dem da tenker du? 

Du liker ikke drama og dårlig stemning??? Du er jo definisjonen på drama og dårlig stemning.

Til å være så dømmende og negativ til andre som du er, til å være så avvisende og ufin som du er, så har du alikevel ganske mange rundt deg som ber deg med på ting. Har du noen gang tenkt over det?

Nå syns jeg kanskje at hi  har fått nok svar på spørsmålet sitt?

Dette blir bare å drøvtygge på det samme og det kommer nok ikke noe godt ut av å tvære på dette. Skal vi si at tema er ferdig diskutert og at hi selv må avgjøre hva hun gjør?

Hi, jeg syns du skal slutte å svare i tråden nå, du trenger ikke å forsvare deg ovenfor noen her om hvorfor du velger som du gjør. Du har fått svar på spørsmålet ditt, ager ut fra det og bli ferdig med saken ❤️ 

Anonymkode: 1b923...34f

MissSaigon skrev (1 time siden):

Jeg syns det er greit at du ikke går om det blir så vanskelig for deg. Men da må du for det første godta konsekvensene som er at du blir enda mer distansert fra familien din og så må du innse at det ikke er mangelen på invitasjoner som er problemet ditt, men at du har så store problemer at normalt interaksjon med andre blir vanskelig for deg. Og så må du avslå invitasjonen på en voksen og høflig måte, og legge fra deg tanken om at sønnen din har noen plikt til å unngå å gå for å støtte deg. Du MÅ ikke trekke han inn i denne konflikten. 

Takk for svar! Nå nærmer det seg dagen og må ta stilling til om jeg skal eller ikke og synes det er vanskelig. Har oppriktig ikke lyst å møte dem som behandler og snakker stygt om meg. Og redd det ikke skal bli bra. 

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Dette blir bare å drøvtygge på det samme og det kommer nok ikke noe godt ut av å tvære på dette. Skal vi si at tema er ferdig diskutert og at hi selv må avgjøre hva hun gjør?

Hi, jeg syns du skal slutte å svare i tråden nå, du trenger ikke å forsvare deg ovenfor noen her om hvorfor du velger som du gjør. Du har fått svar på spørsmålet ditt, ager ut fra det og bli ferdig med saken ❤️ 

Takk for fint svar ❤️

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hun syns jo åpenbart ikke det selv, siden hun fortsetter å mase

Anonymkode: e4118...59e

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Trist å lese at de flest mener jeg ikke er noe til person og misliker meg! Så konklusjonen er vel hold deg unna! 

Det er alltid din konklusjon uansett hva vi skriver. Vi ønsker at du kommer deg ut og tar imot invitasjonene (som du påstår du aldri før) og bruker mulighetene til å bli mer sosial (som du jo ønsker). Hvis det er foreldrene til jubilanten som er problemet ditt, tipper jeg de har nok med å konsentrere seg om jubilanten og å være verter for et større selskap at de ikke har tid til å skulle kritisere deg. Jeg vil også at tro sønnen din har veldig lyst å ha deg med og å føle på at han har en vanlig familie og en mor som fungerer.

Anonymkode: 0c333...c1a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Trist å lese at de flest mener jeg ikke er noe til person og misliker meg! Så konklusjonen er vel hold deg unna! 

Det er absolutt ikke det de fleste mener! Nå må du gi deg, altså.  

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ja, derfor har jeg ingen. For han er ikke der for meg. 

Det er ikke ofte jeg får lyst å riste mennesker, men deg får jeg virkelig lyst å riste nå! Det er DU som skal være der for sønnen din, han har ingen plikt å være der for deg, men det betyr ikke at du ikke har noen. Du har han og da må du passe på deg selv også for å kunne være der for han. Er han ikke verdt å skjerpe seg for og få hjelp? Skjønner du ikke hvor potensielt ødeleggende dette du holder på med er for han? Få deg hjelp nå! 

Anonymkode: b9574...81d

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Innerst inne skulle jeg ønske han ikke gikk for å støtte meg mot dårlig behandling, men nei det blir ikke hans bord og det er en ungdom som er jubilant. 

Men det er sant at jeg har ingen og han er ikke der for meg. Og det skal han vel ikke være heller. 

Seriøst, du mener sønnen din skal la være å gå i bursdag til søskenbarnet sitt fordi noen i storfamilien har behandlet deg dårlig engang?

Dette er jo helt hårreisende.

Du ødelegger sønnen din om du lar han få innsyn i dine tanker....

Anonymkode: 77940...5c1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis folk flest her hadde syntes det, så hadde du ikke fått så mye støtte og oppbacking som du gjør,. men som i det virkelige liv, så ser du bare det negative og at alt er alle andre sin skyld, og at du er helt feilfri. Til og med 18-åringen din er ikke bra nok for deg.

Hi, hva med å gå i bursdagen og noter deg all kritikken du mener du får. Post den her, så kan vi være med på å se hva som er kritikk og hva du mener er kritikk. Det kan være to helt ulike ting, og slik det er nå, går du i forsvarsmodus og mener alle er ute etter å ta deg. Tråden her hjelper ikke akkurat med å motbevise det, men jeg mener likevel at hjerne spiller deg et puss i disse sosiale situasjonene der «alle er ute etter deg».

Anonymkode: 6ff96...e41

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig er det et svar, selv om det ikke er det svaret du ønsket. Du oppførte deg som en dritt mot venninnen din, og hun valgte å kutte deg av, bra for henne at hun står i mot manipuleringen din.

Trist å høre! 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi, hva med å gå i bursdagen og noter deg all kritikken du mener du får. Post den her, så kan vi være med på å se hva som er kritikk og hva du mener er kritikk. Det kan være to helt ulike ting, og slik det er nå, går du i forsvarsmodus og mener alle er ute etter å ta deg. Tråden her hjelper ikke akkurat med å motbevise det, men jeg mener likevel at hjerne spiller deg et puss i disse sosiale situasjonene der «alle er ute etter deg».

Anonymkode: 6ff96...e41

Dette synes jeg du bør gjøre HI!

Anonymkode: 5fee8...e32

Det er alltid din konklusjon uansett hva vi skriver. Vi ønsker at du kommer deg ut og tar imot invitasjonene (som du påstår du aldri før) og bruker mulighetene til å bli mer sosial (som du jo ønsker). Hvis det er foreldrene til jubilanten som er problemet ditt, tipper jeg de har nok med å konsentrere seg om jubilanten og å være verter for et større selskap at de ikke har tid til å skulle kritisere deg. Jeg vil også at tro sønnen din har veldig lyst å ha deg med og å føle på at han har en vanlig familie og en mor som fungerer.

Anonymkode: 0c333...c1a

Ikke svart og ikke bestemt meg. Må vurdere det. Litt tid å svare enda.

Det er ikke ofte jeg får lyst å riste mennesker, men deg får jeg virkelig lyst å riste nå! Det er DU som skal være der for sønnen din, han har ingen plikt å være der for deg, men det betyr ikke at du ikke har noen. Du har han og da må du passe på deg selv også for å kunne være der for han. Er han ikke verdt å skjerpe seg for og få hjelp? Skjønner du ikke hvor potensielt ødeleggende dette du holder på med er for han? Få deg hjelp nå! 

Anonymkode: b9574...81d

Jeg får lyst å forklare at jeg mener ikke han skal være der for meg sånn. Og bare forklarer samtidig at jeg ikke har noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...