Gå til innhold

En som alltid ser historiene mine på Instagram - tilfeldig, eller følger han litt ekstra med?

Anbefalte innlegg

Han liker dem ikke så ofte, men når han gjør det er det alltid bilder jeg ikke er på 😅

Så.. sikkert bare tilfeldig at han ser dem… 

Det er sikkert litt kokko at jeg registrerer at han har sett historiene, men jeg sjekker fordi jeg bryr meg om at han gjør det.

Vi har hatt et forhold tidligere, men har det ikke lengre.. 

Anonymkode: 5cd83...328

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

En som følger deg? 

Anonymkode: 7e1cf...524

Ja, vi følger hverandre.. Vi er venner. Men jeg ser ikke historiene til alle jeg følger. Så hadde litt håp om at det var et godt tegn at han hver gang ser historien min nesten med en gang jeg legger ut.. 

Men han hadde vel likt historiene om han var interessert.. det er jo veldig lavterskel å trykke på det hjertet. Skal litt til at jeg ikke gjør det på en måte.. 

HI

Det kan bety at han er interessert, men det kan også være fordi han ser ofte på Instagram så han får med seg det meste. Hvis man ikke følger så veldig mange og/eller de man følger ikke legger ut historier i et sett så er det ikke så vanskelig å få med seg. Jeg f.eks. ser som oftest 4-5 nye historier fra mine venner når titter inn på Instagram. 

Anonymkode: 2fa55...4f3

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ikke legg så mye i det. Kanskje han bare kjeder seg 

Anonymkode: ed604...2b8

Du har nok rett.. 

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, vi følger hverandre.. Vi er venner. Men jeg ser ikke historiene til alle jeg følger. Så hadde litt håp om at det var et godt tegn at han hver gang ser historien min nesten med en gang jeg legger ut.. 

Men han hadde vel likt historiene om han var interessert.. det er jo veldig lavterskel å trykke på det hjertet. Skal litt til at jeg ikke gjør det på en måte.. 

HI

Jeg ser storyen til alle når jeg først er innom Instagram. Trykker personlig sjelden på hjertet - kun dersom noen deler et spesielt fint bilde, det er en spesiell anledning eller det er en av mine nærmeste som har lagt noe ut. Jeg ville neppe lagt så mye i det. 

Anonymkode: 7e1cf...524

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du som har hatt et forhold til han gifte mannen igjen?

Anonymkode: f8a2d...ad5

Nei. Det er meg du tenker på. Men jeg har null kontakt med han gifte mannen. 

Anonymkode: ed604...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...