Gå til innhold

Hva svarer man til en slik melding?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har du for nysgjerrigheten din… Bare å beklage og krype til korset om du ikke har en plausibel forklaring. Det er vel best å si sannheten? Du var nysgjerrig? Hvorfor i alle dager sjekker du venners likning?

Anonymkode: 57d58...a9b

Poenget med åpen ligning er at folk skal kunne sjekke og dermed motvirke skattesnusk, så jeg syns egentlig ikke noe om den nye ordningen der de som blir sjekka får melding. Likevel, nå har deg jo blitt sånn, så da får du bare svare noe. Nysgjerrighet er ikke ulovlig det heller.

Anonymkode: c7d67...0b6

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Poenget med åpen ligning er at folk skal kunne sjekke og dermed motvirke skattesnusk, så jeg syns egentlig ikke noe om den nye ordningen der de som blir sjekka får melding. Likevel, nå har deg jo blitt sånn, så da får du bare svare noe. Nysgjerrighet er ikke ulovlig det heller.

Man får ikke motvirket skattesnusk ved åpen likning altså. 🤪

Anonymkode: 76bf5...bf8

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei dette stemmer jo ikke🤣

Anonymkode: 2b82b...5fa

Annonse

Aldri hatt behov for eller følt behov for å sjekke hva andre tjener 😂 Men men sånn kan det jo gå.

Ville faktisk sagt at jeg var flau (om du er det) men nysgjerrigheten tok overhånd. Så kan du jo legge på at du ikke håper alle de andre du sjekket også ser det og tar kontakt 😂 

Anonymkode: a6dde...ecb

Er det bare jeg som syns det er merkelig å sende melding til den som har sjekket?

Hva forventer de som svar da? Grunnen er jo alltid at man snoker og er nysgjerrig. Eller de forventer ikke svar, de bare vil at HI skal vite at de vet, og da er svar unødvendig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...