Gå til innhold

Ankelsokker?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det er kjempekaldt 🥶

Anonymkode: 80c3d...61c

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Da er du ikke frysepinn iallfall! Er jo iskaldt!

Anonymkode: fab25...5c4

Hehe jo jeg er det, men klarer ikke sokker over anklene. Og er jo ikke så mye varme i bomullsokker uansett da.

Bruker ofte Uggs og boots på vinteren da

Anonymkode: cae78...d78

Fortsetter under...

Ankelsokker er stygt. Bruker det derfor kun til trening i svært varmt vær. Ellers er det tennissokker (sommer) eller tynne ullsokker (vinter) som benyttes.  
Jeg er ingen moteløve, men et sted går grensen selv for meg. Benytter ikke trange jeans lenger heller. 

Anonymkode: 59499...b28

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ankelsokker er stygt. Bruker det derfor kun til trening i svært varmt vær. Ellers er det tennissokker (sommer) eller tynne ullsokker (vinter) som benyttes.  
Jeg er ingen moteløve, men et sted går grensen selv for meg. Benytter ikke trange jeans lenger heller. 

Regner med det er skinny jeans du mener? For trange jeans ned til knærne er vel det  som er mest in akkurat nå.

Når det kommer til sokke kommer jeg aldri til å bruke noe annet ankelsokker, sluttes det å lages går je uten sokker

Anonymkode: cae78...d78

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Du slår bare fast at ankelsokker er stygt. Punktum.

Hvordan kan det ha seg at du sitter på fasiten?

Anonymkode: 81673...0fd

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvis du har litt kort bukse da? Høye sokker da også? Det er i hvert fall stygt. 

Anonymkode: e3e8d...e12

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...