Gå til innhold

Er det noen som har innfridd studielånet sitt her, jeg har lån på 304 000. Men det står at jeg skal betale 524 000 kr. Det er over 200 000 kr i renter, det synes jeg var mye. Hvis jeg skal innfri lånet nå, betaler jeg

Anbefalte innlegg

304 000 kr nå eller 524 000? Regner med at 524 000 er når lånet er nedbetalt om 20 år, med dagens rente, det beløpet blir vel høyere jo dyrere renten blir. Men skal vel ikke betale renter for 20 år frem i tid hvis jeg betaler ut alt nå? 

Anonymkode: e0bb7...d28

Fortsetter under...

Men har du flere lån? Studielånet er det mest gunstige. Du bør heller prioritere å betale ned andre lån først: forbrukslån, billån, huslån og til slutt studielånet.

Anonymkode: 3678e...974

Flytt til nord så får du ettergitt store deler av studielånet og billig strøm. Jeg vet det er barbarisk der, de har nesten ingen butikker, du må kjøre 20 mil for å komme til matbutikken, men du får ettergitt studielånet. Det er mye penger spart.

Anonymkode: b44e2...ae9

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Flytt til nord så får du ettergitt store deler av studielånet og billig strøm. Jeg vet det er barbarisk der, de har nesten ingen butikker, du må kjøre 20 mil for å komme til matbutikken, men du får ettergitt studielånet. Det er mye penger spart.

Anonymkode: b44e2...ae9

Det holder å flytte til en fraflyttingstruet bygd på vestlandet, så ettergir de 25.000 i året.

Anonymkode: ab035...7a6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...