GÃ¥ til innhold

Jeg tabbet meg ut🙈

Anbefalte innlegg

Var på trilletur med minsta da jeg så en mann som trente med en Border Collie og 4-5 sauer på et jorde. Reagerte på at han hadde en lang sånn orange brøytestikke i hånden som han slo rundt med og akkurat da jeg gikk forbi så brølte han ut og slo kjempehardt i bakken like ved hunden. I mitt syn så slo han hunden og jeg ropte ut SLUTT MED DET! På impuls. Han stoppet opp og sa at vi trener, og jeg sa at man trener vel ikke ved å skremme livskiten av hunden. 

Kom hjem helt opprørt og fortalte om hendelsen til mannen og noen naboer, for å få forklart at det er en anerkjent måte å trene BC på. Stokken er en slags forlenging av mannen og brukes slik at hunden skal skjønne hva han skal. Jeg er så flau, mannen må jo tro at det er jeg som er sinnesgal og sprø. Hadde noen andre reagert som meg, eller må jeg jobbe med impulskontrollen min🙈🤪

Anonymkode: 2ded9...d33

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449873-jeg-tabbet-meg-ut%F0%9F%99%88/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du var tøff som sa ifra. Alle kan ikke vite alt og jeg visste ihvertfall ikke det du ble forklart. Det er heller han som trente hunden som burde være flau, om noen. 

Synes du skal prøve å legge dette bak deg, ingen skade skjedd 🥰

Anonymkode: b7df0...c55

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Synes du var tøff som sa ifra. Alle kan ikke vite alt og jeg visste ihvertfall ikke det du ble forklart. Det er heller han som trente hunden som burde være flau, om noen. 

Synes du skal prøve å legge dette bak deg, ingen skade skjedd 🥰

Anonymkode: b7df0...c55

Hvorfor skulle han som trente hunden være flau?

Anonymkode: 82bcb...859

Jeg synes absolutt du må jobb med impulskontrollen din. Å brøle ut sånn som du beskriver er ikke greit, du mente han skremte hunden, vel du skremte sikkert både hund, sauer, mann og ditt eget barn. 

Anonymkode: ea161...486

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg synes absolutt du må jobb med impulskontrollen din. Å brøle ut sånn som du beskriver er ikke greit, du mente han skremte hunden, vel du skremte sikkert både hund, sauer, mann og ditt eget barn. 

Anonymkode: ea161...486

Jepp, det er liksom greia her. Jeg trodde han slo og hadde han gjort det hadde reaksjonen min vært helt innafor. Men slik det ble så ligger tabben helt og holdent på meg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jepp, det er liksom greia her. Jeg trodde han slo og hadde han gjort det hadde reaksjonen min vært helt innafor. Men slik det ble så ligger tabben helt og holdent på meg. 

Så bra at du bryr deg tenker jeg, altfor mange som lukker øynene. Så var det en tabbe denne gangen, men ikke la det stoppe deg fra å si i fra en annen gang.

Anonymkode: 4e0ec...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...