Gå til innhold

Oppegående voksne mennesker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjenner noen voksne som har favorittplagg som enten er helt like (f.eks like dongeribukser) eller er så like at man kan ta dem for å være like selv om de ikke er det. De vasker gjerne disse klærne ofte, så de går gjerne i de samme klærne og henter dem rett fra tørk. 

Anonymkode: 1a573...e83

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Tviler

Anonymkode: 0571f...701

Hvorfor tviler du? Jeg har 5 helt like bukser, det er jo ikke akkurat noe jeg sier til andre, så folk tror sikkert jeg går med samme buksa hele tiden. Har mange helt like t-skjorter og.

Anonymkode: 95c22...54c

Tror du må definere oppegående. Jeg hadde en eldre slektning. Han var geolog, jazzmusiker og matematiker. Ekstremt brainsmart. Brukte all tid i naturen, jobb som fritid. Ga store pengebeløp til naturvernforbundet, tenkte miljø i alt flere tiår før alle andre. Han trengte lite materielle goder, og byttet kanskje mellom 2 skjorter hele sitt voksne liv. Han var en snåling, men jeg vil jo si oppegående. 

Anonymkode: 00271...1c5

Jeg har en kamerat med tre helt like bukser, seks helt like piqueskjorte og fire helt like gensere. Går altså i helt like klær hver eneste dag. Litt kjedelig spør du meg, men enkelt for ham og helt i samsvar med hans pragmatiske innstilling til det han synes er uviktig. 

Annonse

Oppegående mennesker gjør også mye rart. 

Jeg kjenner et høyst oppegående menneske som aldri vasker seg. 

Det er både merkelig og ekkelt, men det er liksom bare på det området det skorter, alt annet har hun på stell. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner noen voksne som har favorittplagg som enten er helt like (f.eks like dongeribukser) eller er så like at man kan ta dem for å være like selv om de ikke er det. De vasker gjerne disse klærne ofte, så de går gjerne i de samme klærne og henter dem rett fra tørk. 

Anonymkode: 1a573...e83

Sånn er jeg. Går mest i koseklær hjemme, og har favorittplagg til å bruke utenfor huset. Har flere sett som er like, siden det er sjelden jeg finner noe jeg liker. Klærne er alltid rene, vaskes etter bruk, men jeg ser nok rimelig lik ut hver gang noen ser meg. 

Anonymkode: 2cd15...17b

Finner det på ingen måte merkelig. Er man ikke opptatt av klær, så er det jo enkelt å bare kjøpe litt flere av en ting når man først trenger noe. De bruker sikkert mindre penger på klær og har mindre klesvask enn om man skifter og varierer hver dag. Så nei, må jo bare være praktisk det!

Anonymkode: 1cf71...895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...