Anonym bruker Skrevet 21. september #51 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (6 timer siden): Mulig det anses som kritikk, men jeg personlig synes blant annet LV ser ut som en veske til ei skikkelig tante fra vestkanten. Finnes ikke fint og virker til å kun være nok en vise seg frem. Men folk får gjøre som de vil, blir bare ikke stum av beundring. Anonymkode: 396c8...037 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Disse veskene er ikke fine. Mørkebrune med prikker på fra avstand. Ikke pen, men folk kjøper det pga merke. Jeg velger veske etter utseende og om den er praktisk. Kjøpte meg ei veske til 2000 kr for en uke siden, da er det kanskje 7-8 år siden sist. Denne har jeg nok i mange år. Er ikke veske dame, men et par må jeg ha Anonymkode: f75c8...ac5 Hvordan har dere fått den oppfatningen at deres smak er fasit? Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #52 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei jeg gjør faktisk ikke det. Er det emner jeg ikke liker eller bryr meg om så trykker jeg meg bare videre uten å kommentere. Du står fritt til å mene hav du vil, men må man fortelle alle hva man mener om alt? Og spesielt når det ikke er spurt om meningene? Anonymkode: cc024...934 Du mener jo for eksempel noe om hva andre bør få uttrykke seg om. Anonymkode: e35bc...991 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #53 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du mener jo for eksempel noe om hva andre bør få uttrykke seg om. Anonymkode: e35bc...991 I en tråd det tema er hva andre bryr seg om… Jeg regner med at du faktisk skjønner forskjellen. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #54 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Da får jeg omformulere spørsmålet til deg: hvorfor føler du at du må uttrykke din mening om alt du misliker? Anonymkode: cc024...934 Jeg føler ikke at jeg må uttrykke min mening om alt jeg misliker. Jeg uttrykker min mening om hva det måtte være når jeg føler for det. Hvorfor må du mene så innmari mye om når jeg uttrykker meningene mine? Anonymkode: c40e8...7c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #55 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): I en tråd det tema er hva andre bryr seg om… Jeg regner med at du faktisk skjønner forskjellen. Anonymkode: b6a5b...bd4 Mrn da er det også greit, etter din mening, å skrive hva man mener om en veske om noen spør om den er fin og å fortelle at man synes det er en tåpelig investering når noen skriver at de har " investert" i en veske? Anonymkode: e35bc...991 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #56 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Mrn da er det også greit, etter din mening, å skrive hva man mener om en veske om noen spør om den er fin og å fortelle at man synes det er en tåpelig investering når noen skriver at de har " investert" i en veske? Anonymkode: e35bc...991 I en tråd som omhandler det, ja. Men om noen poster et bilde av en dyr veske og spør om andre syns den er fin er det bare tåpelig å tilføye hvor idiotisk man syns det er å bruke så mye penger på en veske. For eksempel. Jeg tror ikke at du er helt oppdatert på hva man kan selge vintage Chanel og Hermès for når du blåser av at det kan være en investering. Jeg har ikke så dyre vesker (bortsett fra en arvet Chanel), men har noen vesker til rundt +/- 20’. De har jeg alt brukt i mange år og tenker at de en gang blir arvet bort til barna mine. Så det er ikke en investering som jeg tjener penger på, men jeg slipper å kjøpe flere vesker fra HM o.l som kastes etter få år, enten pga dårlig kvalitet eller at de ‘går av mote’. Bra for miljøet og bra for lommeboken. Og bra for gleden over å ha pene ting. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #57 Del Skrevet 21. september For meg er det at jeg ikke forstår det. Hva skal man med disse dyre veskene? De har ikke bedre kvalitet enn andre vesker. De har kun et merke som forteller at de er dyre, så jeg skjønner det rett og slett ikke. Hvorfor kaster man bort penger på slikt? Man får samme design mye billigere. Så hvorfor? Er det status det handler om? Det kan jeg forstå i alle fall. Anonymkode: 8d908...b47 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #58 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): For meg er det at jeg ikke forstår det. Hva skal man med disse dyre veskene? De har ikke bedre kvalitet enn andre vesker. De har kun et merke som forteller at de er dyre, så jeg skjønner det rett og slett ikke. Hvorfor kaster man bort penger på slikt? Man får samme design mye billigere. Så hvorfor? Er det status det handler om? Det kan jeg forstå i alle fall. Anonymkode: 8d908...b47 Det spørs jo hva man sammenligner med. De fleste designervesker har jo mye bedre kvalitet enn billigvarianter man kjøper på HM osv, men det er klart at en Hermès til 80’ ikke har mye bedre kvalitet enn en god skinnveske til 2-5000. Da betaler man for merket og statusen, absolutt. Og for at man liker å ha pene ting. På samme måte som at en bil til 300’ gjør samme nytte som en til 3 mill, men noen ønsker å legge mer penger i dyrere biler. Og biler er jo et mye større tapsprosjekt enn en veske, uansett hvordan man ser på det. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #59 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (13 timer siden): Sjalusi og misunnelse. Det er som regel kvinner som er venstrevridde. Venstrevridde er sjalu og misunnelige på de som er rikere enn dem. Anonymkode: 8526e...388 Dummeste jeg har hørt. Tror du ikke vi langt ute til venstre har råd til ordentlige ting? Du vet, vi er kultureliten. Anonymkode: df0e4...16f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #60 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 time siden): I en tråd som omhandler det, ja. Men om noen poster et bilde av en dyr veske og spør om andre syns den er fin er det bare tåpelig å tilføye hvor idiotisk man syns det er å bruke så mye penger på en veske. For eksempel. Jeg tror ikke at du er helt oppdatert på hva man kan selge vintage Chanel og Hermès for når du blåser av at det kan være en investering. Jeg har ikke så dyre vesker (bortsett fra en arvet Chanel), men har noen vesker til rundt +/- 20’. De har jeg alt brukt i mange år og tenker at de en gang blir arvet bort til barna mine. Så det er ikke en investering som jeg tjener penger på, men jeg slipper å kjøpe flere vesker fra HM o.l som kastes etter få år, enten pga dårlig kvalitet eller at de ‘går av mote’. Bra for miljøet og bra for lommeboken. Og bra for gleden over å ha pene ting. Anonymkode: b6a5b...bd4 Jeg synes folk bør tåle å høre hva folk faktisk mener når de spør. At noen synes det er en tåpelig ting å bruke penger på er en del av det. Det finnes vesker som selges for mer enn de ble kjøpt for nå, men det er en veldig usikker investering der de aller fleste ender med å tape penger eller aldri selge vesken videre. Det kan hende jeg tar feil, men det er likevell en mening det må være lov å uttrykke. Min erfaring fra venner som kjøper dyre vesker er at de forsvarer seg med at det er en veske for livet og at de slipper å kjøpe fler, men det stemmer aldri. Etter maks et par år ender den innerst i skapet og så kjøper de en ny veske som de også tror skal bruke i mange, mange, år. De jeg kjenner som kjøper dyre vesker kjøper ikke færre vesker enn de som kjøper billige, heller omvendt. Anonymkode: e35bc...991 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #61 Del Skrevet 21. september Jeg snakker aldri stygt om dyre vesker, men når jeg ser kvinner med dyre vesker med store, synlige merker tenker jeg i mitt stille sinn at det er stygt, vulgært og uttrykk for dårlig smak. Det er en estetisk preferanse, jeg foretrekker en annen stil. Jeg har fint råd til en sånn veske eller tre, men jeg ville heller betalt for å slippe å gå med sånt. Da mener jeg særlig vesker hvor merket er veldig synlig. Jeg liker for så vidt kvalitet og kunne gått med en Mulberry eller noe annet som er mer understated. Men ellers synes jeg det vesker som reklamerer for alt fra Michael Kors til Chanel til Gucci til Louis Vuitton er uttrykk for mangel på stil og dannelse. Problemet med lite classy, nyrike folk er at de tror at alle deler deres smak og ville kjøpt det samme hvis de hadde råd. Sånn er ikke verden, og det har ikke noe med misunnelse å gjøre. Kos deg med veska di, du. Noen synes sikkert den er fin, men ikke alle. Sånn er livet for oss alle sammen. Anonymkode: 04203...19a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #62 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes folk bør tåle å høre hva folk faktisk mener når de spør. At noen synes det er en tåpelig ting å bruke penger på er en del av det. Det finnes vesker som selges for mer enn de ble kjøpt for nå, men det er en veldig usikker investering der de aller fleste ender med å tape penger eller aldri selge vesken videre. Det kan hende jeg tar feil, men det er likevell en mening det må være lov å uttrykke. Min erfaring fra venner som kjøper dyre vesker er at de forsvarer seg med at det er en veske for livet og at de slipper å kjøpe fler, men det stemmer aldri. Etter maks et par år ender den innerst i skapet og så kjøper de en ny veske som de også tror skal bruke i mange, mange, år. De jeg kjenner som kjøper dyre vesker kjøper ikke færre vesker enn de som kjøper billige, heller omvendt. Anonymkode: e35bc...991 Ok. Og hva er poenget? Det må være greit at man har forskjellige vaner og ønsker. Du står selvsagt helt fritt til å ytre meningen din, men mennesker som hele tiden mener så mye er ganske slitsomme. Hva med å passe på seg selv og sitt eget forbruk, det er helt sikkert ting å ta tak i der også. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #63 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Det spørs jo hva man sammenligner med. De fleste designervesker har jo mye bedre kvalitet enn billigvarianter man kjøper på HM osv, men det er klart at en Hermès til 80’ ikke har mye bedre kvalitet enn en god skinnveske til 2-5000. Da betaler man for merket og statusen, absolutt. Og for at man liker å ha pene ting. På samme måte som at en bil til 300’ gjør samme nytte som en til 3 mill, men noen ønsker å legge mer penger i dyrere biler. Og biler er jo et mye større tapsprosjekt enn en veske, uansett hvordan man ser på det. Anonymkode: b6a5b...bd4 Tja.. jeg har 3 vesker. En jeg bruker til jobb og hverdags og to jeg bruker til «pent». De er alle over 10 år. Ingen av dem kostet mer enn 150kr tror jeg. Like hele og fine de. Og sikkert kjøpt på HM. Bilen min kostet 40k, og er knallgod. Derfor ser jeg ikke poenget med å bruke penger på status. Anonymkode: 8d908...b47 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #64 Del Skrevet 21. september Min erfaringer er at folk legger seg opp i absolutt alt. Hvis de ikke får svar på det de spør om, finner de egne svar og setter ut rykter. Altså de spør og svarer selv. Aller helst vil de høre at vedkommende er nå blakk. Kjøpt seg vesker og har lånt til pipa for å se rik ut. Det er ikke sannheten de er ute etter. De samme menneskene spør deg gjerne hvordan det går, men de vil bare høre det om det går dårlig. Dette er min erfaring og det gjelder små samfunn og i større/mellomstore byer. Jeg prater om Norge, vet ikke om det er slik i utlandet. Kort fortalt er dette janteloven. Anonymkode: ccfb2...234 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #65 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ok. Og hva er poenget? Det må være greit at man har forskjellige vaner og ønsker. Du står selvsagt helt fritt til å ytre meningen din, men mennesker som hele tiden mener så mye er ganske slitsomme. Hva med å passe på seg selv og sitt eget forbruk, det er helt sikkert ting å ta tak i der også. Anonymkode: b6a5b...bd4 Jeg går ikke bort til folk jeg ser har fått ny, muligens dyr, veske for å fortelle dem hvor dumt det er, men hvis de spør må de tåle å få høre hva jeg faktisk mener. Jeg synes det er mye mer slitsomt med dem som bare jakter med og sier det de tror folk vil høre enn de som mener noe og sier det. Anonymkode: e35bc...991 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #66 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Tja.. jeg har 3 vesker. En jeg bruker til jobb og hverdags og to jeg bruker til «pent». De er alle over 10 år. Ingen av dem kostet mer enn 150kr tror jeg. Like hele og fine de. Og sikkert kjøpt på HM. Bilen min kostet 40k, og er knallgod. Derfor ser jeg ikke poenget med å bruke penger på status. Anonymkode: 8d908...b47 Hurra for deg? Andre velger annerledes. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #67 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg går ikke bort til folk jeg ser har fått ny, muligens dyr, veske for å fortelle dem hvor dumt det er, men hvis de spør må de tåle å få høre hva jeg faktisk mener. Jeg synes det er mye mer slitsomt med dem som bare jakter med og sier det de tror folk vil høre enn de som mener noe og sier det. Anonymkode: e35bc...991 Opplever du ofte at folk spør om din mening om ting de anskaffer seg? Det gjør ikke jeg, men om noen har fått ny veske, ny bil eller ny fiskestang så kommenterer jeg det hyggelig. Selv om jeg syns det er vanvidd å bruker titusener på fiskestang, blir fisken bedre av det, så kunne det ikke falle meg inn å si det. Det tyder på god sosial kompetanse å ikke alltid flagge høyt at man er uenig med noen. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #68 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ok. Og hva er poenget? Det må være greit at man har forskjellige vaner og ønsker. Du står selvsagt helt fritt til å ytre meningen din, men mennesker som hele tiden mener så mye er ganske slitsomme. Hva med å passe på seg selv og sitt eget forbruk, det er helt sikkert ting å ta tak i der også. Anonymkode: b6a5b...bd4 Det at man har og uttrykker en mening om dyre flashevesker betyr jo ikke at man «hele tiden mener så mye». Det virker som om du mener at konseptet vesker bør ha er strengere vern mot meningsytringer enn andre ting, og det er litt rart. At man mener dyre flashevesker er dårlig stil innebærer jo heller ikke at man ikke passer på seg selv og eget forbruk, eller til og med innser at eget forbruk har forbedringspotensiale. Du trekker noen slutninger på et fullstendig manglende grunnlag. Anonymkode: c40e8...7c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #69 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det at man har og uttrykker en mening om dyre flashevesker betyr jo ikke at man «hele tiden mener så mye». Det virker som om du mener at konseptet vesker bør ha er strengere vern mot meningsytringer enn andre ting, og det er litt rart. At man mener dyre flashevesker er dårlig stil innebærer jo heller ikke at man ikke passer på seg selv og eget forbruk, eller til og med innser at eget forbruk har forbedringspotensiale. Du trekker noen slutninger på et fullstendig manglende grunnlag. Anonymkode: c40e8...7c6 Det er litt rart at du ikke skjønner at jeg snakker om vesker i en tråd som handler om vesker. Jeg antar at du, som de aller fleste andre, selv har forbedringspotensiale når det gjelder miljøvennlig og bærekraftig livsstil. Så da er mitt forsvant fremdeles at du passer mer på deg selv enn andre. Om du skulle være av de svært sjeldne menneskene som gjør alt riktig i så henseende så ber jeg om unnskyldning. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #70 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er litt rart at du ikke skjønner at jeg snakker om vesker i en tråd som handler om vesker. Jeg antar at du, som de aller fleste andre, selv har forbedringspotensiale når det gjelder miljøvennlig og bærekraftig livsstil. Så da er mitt forsvant fremdeles at du passer mer på deg selv enn andre. Om du skulle være av de svært sjeldne menneskene som gjør alt riktig i så henseende så ber jeg om unnskyldning. Anonymkode: b6a5b...bd4 Jeg forstår at du snakker om vesker. Det jeg synes er rart er hvorfor du har et sånt brennende engasjement for at akkurat vesker skal vernes for meningsytringer og kritikk. Jeg har aldri nevnt noe om min eventuelle bærekraftige eller ikke-bærekraftige livsstil. Jeg står fritt til å mene at dyre flashevesker er dårlig stil uansett. Å mene noe om et bestemt tema innebærer heller ikke at man «passer på andre». Du legger heldig mye i dette å ha og ytre en mening. Uansett trenger vel ikke du å mene om hvor mye eller lite jeg «passer på meg selv og andre»…? 😜 Anonymkode: c40e8...7c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #71 Del Skrevet 21. september Jeg skjønner ikke hvordan kan man bli så fornærmet over at noen kritiserer en veske. Anonymkode: 1ec09...506 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amandine Skrevet 21. september #72 Del Skrevet 21. september Jeg er fullstendig klar over at jeg har for mange vesker, noen av dem bruker jeg en gang i året eller to. De fleste er til og med samme modell, bare i forskjellige farger. Jeg bryr meg ikke om hva andre synes om dem og jeg lever helt fint med å ha såpass store verdier stående i skapet. Jeg klager ikke over mat og strømpriser, jeg røyker ikke og snuser ikke, jeg går ikke på byen eller spiser ute i tide og utide, men jeg har dyre vesker. Og sko. Vi har alle vårt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #73 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstår at du snakker om vesker. Det jeg synes er rart er hvorfor du har et sånt brennende engasjement for at akkurat vesker skal vernes for meningsytringer og kritikk. Jeg har aldri nevnt noe om min eventuelle bærekraftige eller ikke-bærekraftige livsstil. Jeg står fritt til å mene at dyre flashevesker er dårlig stil uansett. Å mene noe om et bestemt tema innebærer heller ikke at man «passer på andre». Du legger heldig mye i dette å ha og ytre en mening. Uansett trenger vel ikke du å mene om hvor mye eller lite jeg «passer på meg selv og andre»…? 😜 Anonymkode: c40e8...7c6 Har ikke et brennende engasjement, jeg deltar i denne tråden nå fordi det passer meg. Det jeg syns er rart er at du ikke klarer å diskutere uten å ty til hersketeknikk og latterliggjøring. Det sier meg at du føler at du trår vannet litt her. Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #74 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Opplever du ofte at folk spør om din mening om ting de anskaffer seg? Det gjør ikke jeg, men om noen har fått ny veske, ny bil eller ny fiskestang så kommenterer jeg det hyggelig. Selv om jeg syns det er vanvidd å bruker titusener på fiskestang, blir fisken bedre av det, så kunne det ikke falle meg inn å si det. Det tyder på god sosial kompetanse å ikke alltid flagge høyt at man er uenig med noen. Anonymkode: b6a5b...bd4 Her inne, ja. IRL egentlig ganske ofte. Kanskje fordi de ønsker ærlige svar og vet at jeg ikke liker dem mindre som venner selv om de har valgt noe jeg ikke liker. Anonymkode: e35bc...991 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september #75 Del Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Her inne, ja. IRL egentlig ganske ofte. Kanskje fordi de ønsker ærlige svar og vet at jeg ikke liker dem mindre som venner selv om de har valgt noe jeg ikke liker. Anonymkode: e35bc...991 Folk spør deg om hva du syns om ting de har kjøpt? Det syns jeg er litt rart. Er det svært usikre mennesker det er snakk om da? Anonymkode: b6a5b...bd4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449858-hvorfor-kritisere-dyrer-vesker/page/3/#findComment-150139263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå