Gå til innhold

Hvor ofte gråter dere barn/ungdommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist jeg så 17 åringen gråte var da hunden vår døde for 1,5 år siden.

15 åringen kan ta til tårene litt, men gir seg ikke over til gråt liksom. Senest forrige uke da hun fortalte om en tung dag på skolen henger tårene litt i øyevippene, men hun gråter ikke skikkelig.

Anonymkode: df337...591

Annonse

14 åringen (jente) kan begynne gråte av «fille ting», men da ler hun av seg selv samtidig som hun gråter. F.eks sist uke at favoritt matboksen ble ødelagt😂

Hun ler da hun ikke kjenner seg selv helt igjen, og at hun opplever at hormoner er kaos.

Det er svært sjelden jeg ser de gråte fordi de oppriktig er lei seg, eller skuffet. Sist var når gutten var 14 år og ikke kom med på kretslaget. Han hadde så lyst og var skuffet over at han ikke fikk det til ♥️

Anonymkode: c530e...b12

Min på 16 gråter når hun er lei seg. Da kjæresten gjorde det slutt, eller da en venninne «byttet» gjeng da de begynte på vgs. Da kjæresten gjorde det slutt, var det sent på kvelden, så hun sov hos meg den natten.

Han på 14 gråter ikke. Har ikke sett han gråte siden barnehagen. Ikke gråt han da han brakk kragebeinet, ikke da han brakk håndleddet, aldri.

Anonymkode: 5f09b...8a6

Jeg har to veldig ulike. Tenåring som ganske ofte gråter når hun har vondt eller ting går henne i mot. Det er i alle fall hver måned, kanskje ukentlig. 

En på 11 år som nesten aldri gråter. Kan faktisk ikke komme på sist.

Alle i familien kan gråte av en skikkelig trist film, men stort sett er det jeg og tenåringen som får tårer i øynene under filmkveld. 

Anonymkode: acf70...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...