Gå til innhold

Fastlege i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei, Min fastelege har dessverre sluttet og jeg sliter veldig med å bli komfortabel med min nye fastlege. 

Ønsker derfor tips til fastlege i Trondheim som forstår seg på psykosomatiske plager og / eller fibromyalgi. 

Jeg ønsker utredning og vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få en bra utredning? 

Anonymkode: 7ab42...b9b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449846-fastlege-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Helland på Hallset legesenter. Min søster har fibromyalgi og går til han. En veldig flink lege som ser deg og hører på deg 

Anonymkode: 98640...2ff

Han er heller ikke tilgjengelig til å sette seg på venteliste til. 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det vel kjent at trondheim ikke har nok fastleger til alle innbyggere, så du får nesten være glad du har en.

Anonymkode: 82680...57a

Jeg er ikke glad da han ikke bryr seg om meg. Og hånliggjør mine problemer. Når man er kronisk syk med store smerter orker man ikke slikt.  Jeg jobber 100 % , har 3 barn og trener. Så er ikke viljen. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke glad da han ikke bryr seg om meg. Og hånliggjør mine problemer. Når man er kronisk syk med store smerter orker man ikke slikt.  Jeg jobber 100 % , har 3 barn og trener. Så er ikke viljen. 

Da er vel nesten hva som helst bedre. Se om det finnes en med ledig plass eller veldig få på venteliste. Så kan du heller bytte igjen hvis du finner en bedre. Men det tar tid å stå på venteliste som regel, jeg sto 2 1/2 år på lista, var nr 42 når jeg satt meg på lista.

Anonymkode: 6f16e...d1e

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Da er vel nesten hva som helst bedre. Se om det finnes en med ledig plass eller veldig få på venteliste. Så kan du heller bytte igjen hvis du finner en bedre. Men det tar tid å stå på venteliste som regel, jeg sto 2 1/2 år på lista, var nr 42 når jeg satt meg på lista.

Anonymkode: 6f16e...d1e

Burde ant ugler i mosen da jeg stod som 100 ett eller annet hos han, og gikk fremover i rakettfart........ :S 

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Burde ant ugler i mosen da jeg stod som 100 ett eller annet hos han, og gikk fremover i rakettfart........ :S 

Trenger ikke bety så mye annet enn at han utvidet listen sin etter ønske fra kommunen, fordi fastlegene er så presser her.

Anonymkode: 0eb3f...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...