Gå til innhold

Hvordan finne ut av dette?

Anbefalte innlegg

Har oppdaget gjennom DNA på en nettside at mine søsken er halvsøskena mine og min far ikke er faren min. Dette kom overraskende på hele familien. Min mor lever ikke, og jeg vil gjerne finne ut hvem min biologiske far er og hans familie. Har ingen spor å etterfølge. Noen med kunnskap om dette? 

Anonymkode: 2dd52...90f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449843-hvordan-finne-ut-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle det være tull? Flere enn vi tror hadde en annen far enn de tror. Vet om en som fant ut det samme da han var 70 år og det er en risiko ved å teste DNA. Han fant ut hvem faren var fordi en halvsøster også hadde sent inn sitt DNA til testing, så jeg har dessverre ingen tips til hvordan du skal finne det ut. Men er du sikker på at du vil? Du har vokst opp med en far som uansett biologi vil være faren din. 

Anonymkode: d0ca5...81f

Annonse

Min far er min far uansett, og dette funnet forandrer ingenting. Men jeg er litt nyskjerrig på det biologiske. Hvordan han ser ut, om jeg ligner han. Vet ikke om jeg ønsker kontakt, mest sannsynlig vet han ikke om at jeg finnes engang. Det får jeg vurdere etterhvert. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Min far er min far uansett, og dette funnet forandrer ingenting. Men jeg er litt nyskjerrig på det biologiske. Hvordan han ser ut, om jeg ligner han. Vet ikke om jeg ønsker kontakt, mest sannsynlig vet han ikke om at jeg finnes engang. Det får jeg vurdere etterhvert. 

Du kan jo også være et resultat av voldtekt, at det er derfor din mor aldri sa noe. Ikke sikkert du vil gå ned den stien....

Historien vil jo bli ensidig siden din mor ikke lever. Tenk om din biologiske far en psykopatisk drittsekk som dikter en historie om "forbudt forelskelse" osv, også er det bare løgn.

Anonymkode: a656f...039

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Du kan jo også være et resultat av voldtekt, at det er derfor din mor aldri sa noe. Ikke sikkert du vil gå ned den stien....

Historien vil jo bli ensidig siden din mor ikke lever. Tenk om din biologiske far en psykopatisk drittsekk som dikter en historie om "forbudt forelskelse" osv, også er det bare løgn.

Har tenkt tanken, og jeg vet jo ikke noen ting. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hm. Er du eldst av søsknene dine? Kan du spørre din far? Han vet kanskje, hvis din mor var gravid når de møttes. 

Anonymkode: 23d9d...c47

Jeg er midt i en søskenflokk der jeg har en storesøster og en lillebror. De er helsøsken 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har tenkt tanken, og jeg vet jo ikke noen ting. 

Noen ganger må man bare velge å stole på at tidligere generasjoner har tatt valgene sine av en grunn, og vi skal ikke rippe opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...