Gå til innhold

Vektnedgang; kutte i godteri

Anbefalte innlegg

Jeg skrev for et par uker siden og spurte om det ville hjelpe å kutte godteri en dag i uka for å gå ned i vekt. Nå spiser jeg det jeg vil av godteri to dager i løpet av helgen, istedenfor tre. Og jeg har gått ned 7,5 kg!! 

Nå bidrar min økte bevissthet og motivasjon sikkert til at jeg også spiser mindre og sunnere ved andre måltider, jeg er litt mer aktiv også. Kjenner jo at vektnedgang i seg selv også hjelper på motivasjonen videre. Regner med det vil gå saktere og saktere etterhvert å bli kvitt de kiloene. Men bra start! Det nytter!

Anonymkode: 42f3f...1e9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449836-vektnedgang-kutte-i-godteri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har gått ned 7.5 kilo på to uker kun ved å kutte godteri én dag i uka? Hvor mye godteri har du spist? Og hva annet har du kuttet ut og hvor mye aktivitet snakker vi her…? Godt jobba, for all del, men det kan jo ikke ha vært kun godisen?

Anonymkode: eb670...dbf

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Du har gått ned 7.5 kilo på to uker kun ved å kutte godteri én dag i uka? Hvor mye godteri har du spist? Og hva annet har du kuttet ut og hvor mye aktivitet snakker vi her…? Godt jobba, for all del, men det kan jo ikke ha vært kun godisen?

Anonymkode: eb670...dbf

Nei, ingen går ned mange kilo av å kutte godteri en dag i uka, da skal man i så tilfelle spise veldig mye, men ofte når man tar sånne grep, tar man bevisst eller ubevisst andre grep også.  Og uten at jeg vet det for sikkert, så skal man ikke se bort i fra at man uten at man tenke over det, spiser sunnere og mindre av andre ting også. 

Anonymkode: 61876...62e

Gratulerer, det er jo kjempebra! Men skjønner heller ikke at å kutte godteri en dag i uka skal gi et så bra resultat. Enten må du ha spist voldsomme mengder den ene dagen, eller så har du nok vært flink på andre fronter også!

Anonymkode: fe91e...a37

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...