Anonym bruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september NRK nyhetsmorgen i dag: Professor i immunologi, Elling Ulvestad, ser direkte sammenheng mellom vaksinene og skader, og det gjelder alle mRNA-injeksjonene som er brukt. Dette ble vi “konsprasjonsteroretikere“ lynsjet for å informere om. Vi ble utstøtt av familier og venner, vi ble sensurert i sosiale medier og vi ble sett på som jordas avskum. En skandale av dimensjoner, med omfattende løgner, og Innrømmelser vil nok komme i små drypp i årene fremover. Bare vent, dette er bare toppen av isfjellet. https://www.nrk.no/vestland/ny-rapport_-koronavaksinene-som-ble-brukt-i-norge-kan-gi-sykdom-1.17045826 Anonymkode: 8d37d...eb3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Dette ble vi “konsprasjonsteroretikere“ lynsjet for å informere om. Vi ble utstøtt av familier og venner, vi ble sensurert i sosiale medier og vi ble sett på som jordas avskum. Hadde du utelatt dette, så hadde kanskje fått en fruktbar diskusjon, men det er vel neppe det du er ute etter. Anonymkode: 86fea...76a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): NRK nyhetsmorgen i dag: Professor i immunologi, Elling Ulvestad, ser direkte sammenheng mellom vaksinene og skader, og det gjelder alle mRNA-injeksjonene som er brukt. Dette ble vi “konsprasjonsteroretikere“ lynsjet for å informere om. Vi ble utstøtt av familier og venner, vi ble sensurert i sosiale medier og vi ble sett på som jordas avskum. En skandale av dimensjoner, med omfattende løgner, og Innrømmelser vil nok komme i små drypp i årene fremover. Bare vent, dette er bare toppen av isfjellet. https://www.nrk.no/vestland/ny-rapport_-koronavaksinene-som-ble-brukt-i-norge-kan-gi-sykdom-1.17045826 Anonymkode: 8d37d...eb3 Var vel uansett ingen som kunne vite det,så "informere noen" gjorde dere ikke.... Dere hadde en teori, som kan (muligens) være riktig. Det gjelder for så vitt alle vaksiner, så etter din teori skal vi vel ikke vaksineres i det hele tatt? Uansett er det fare for bivirkninger med alt, så jeg ser dessverre ikke problemet med det. Det er en bivirkning å eventuelt dø av koronavirus også... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Østerdølen skrev (13 minutter siden): Var vel uansett ingen som kunne vite det,så "informere noen" gjorde dere ikke.... Dere hadde en teori, som kan (muligens) være riktig. Det gjelder for så vitt alle vaksiner, så etter din teori skal vi vel ikke vaksineres i det hele tatt? Uansett er det fare for bivirkninger med alt, så jeg ser dessverre ikke problemet med det. Det er en bivirkning å eventuelt dø av koronavirus også... Vi hadde en vitenskap, som var riktig. Beklager, dere hadde feil. Ingenting ved vaksinen var positivt. Vi visste det, men dere nekta. Vel, det viser seg at vi hadde rett. Hvor mye smitte hindret vaksinen? Anonymkode: 713b5...1a7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Den dag i dag, velger fortsatt mange å vaksinere seg mot covid, det pga de velger heller det enn å bli syke og bli så dårlige at de kan dø! Blir som å velge mellom pest og kolera for mange! Hadde syke folk tatt mer hensyn til andre, når de er syke, hadde gjerne ikke så mange måtte vaksinere seg! Jeg har måtte si til voksne folk at jeg ikke liker at de hoster rett på meg! Anonymkode: f1cde...483 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Vi hadde en vitenskap, som var riktig. Beklager, dere hadde feil. Ingenting ved vaksinen var positivt. Vi visste det, men dere nekta. Vel, det viser seg at vi hadde rett. Hvor mye smitte hindret vaksinen? Anonymkode: 713b5...1a7 Ingenting ved vaksinen som var positivt? Før vaksinen ble mange styggdårlige av korona og flere milioner døde. Sannsynligheten for et alvorlig forløp sank kraftig da folk ble vaksinert. Det vil jeg si er en veldig positiv effekt. Anonymkode: 6a9ea...5a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Vi hadde en vitenskap, som var riktig. Beklager, dere hadde feil. Ingenting ved vaksinen var positivt. Vi visste det, men dere nekta. Vel, det viser seg at vi hadde rett. Hvor mye smitte hindret vaksinen? Anonymkode: 713b5...1a7 Det er umulig å vite... Man vet ikke hvor mange som ville dødd av korona om vaksinen ikke kom. Ingen trodde vaksinen ville være helt uten bivirkninger og alle visste at det nok kom studier etterhvert som viste hvor mange som opplevde bivirkninger. Men svaret på om det beste var vaksine var best eller ikke vil vi aldri få, for vi vet ikke og vil aldri få vite hvor mange vi hadde mistet av sykdommen. Jeg kjenner personlig flere med long kovid, hvor mange som har long kovid mot hvor mange som opplevde bivirkninger av vaksinen kan vi måle, men vi vet ikke hvor mange som ville dødd uten. Anonymkode: 5600e...1e4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (9 timer siden): Vi hadde en vitenskap, som var riktig. Beklager, dere hadde feil. Ingenting ved vaksinen var positivt. Vi visste det, men dere nekta. Vel, det viser seg at vi hadde rett. Hvor mye smitte hindret vaksinen? Anonymkode: 713b5...1a7 Nei, dere har ikke riktig, dere KAN HA DELVIS riktig, i noe vi alle var klar over (du vet at ALLE vaksiner KAN gi bivirkninger?Men at det veier opp for alle de positive sidene ved å vaksinere mennesker?) Nei, at det sparte 20 millioner liv, at det gjorde at presset på helsevesenet mindre osv. er ikke positivt for deg?20 millioner liv er ingenting for deg,er det vel?! Nå var uansett ikke vaksinen for å hindre smitte (og er du ikke klar over hvordan vaksiner virker,så kanskje du ikke skulle uttale deg?) den var for at selve sykdommen ikke skulle bli så hard på kroppen, siden kroppen ikke hadde opparbeidet seg motstand. Det er fasinerende hvor lite intelligente noen kan fremstå, samtidig som man påstår at man har rett.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Det var mange av oss som forsøkte å forklare konsekvensene av nedstengningen og hastevaksinen. Vi talte for døve ører og ble hetset og mobbet til svar. Selv mistet jeg en kjær venninne som var helt overbevist om at jeg var flat earther, og moren min vendte meg ryggen fordi jeg valgte å stå over vaksinen. En «frivillig» hastevaksine utviklet på ny teknologi i full fart. Så fikk vi begge korona, hun ble sjuk, mens jeg merket ingenting. Så fikk hun «long-covid,» som viste seg å være vaksinebivirkninger. Jeg skal ikke si hva var det jeg sa, men det føles godt å ha stått i det og kommet hel ut på andre siden. For for min del var hetsen, blikkene og utestengingen mye verre enn pandemien. Hi Anonymkode: 8d37d...eb3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Jeg tror ALLE var litt engstelige for den vaksinen. Jeg var i alle fall det. Likevel så tok jeg den. For i et samfunn kreves det til en viss grad at man går i takt. Jeg sa nei til at ungene skulle vaksineres da. Å være skeptisk til vaksina er ikke hvorfor din gruppe fikk motstand. Dere fikk motstand fordi dere mente covid var et vanlig influensavirus. Dere fikk motstand fordi dere mente at myndighetene sto bak. Dere fikk motstand fordi dere henviste til forskere som ikke var forskere men derimot lab assistenter. Dere fikk motstand fordi dere kalte oss som ikke trodde på alt dere delte i SoMe for saueflokk. Du ser nok ikke hele bildet her nå. Corona var et farlig virus for de i risikogruppen, det er fortsatt et delvis farlig virus (nå har det jo mutert seg nedover på fargeskalaen). Alle var skeptisk, du var fanatisk. Stor forskjell. Anonymkode: ee872...bfa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september (endret) Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det var mange av oss som forsøkte å forklare konsekvensene av nedstengningen og hastevaksinen. Vi talte for døve ører og ble hetset og mobbet til svar. Selv mistet jeg en kjær venninne som var helt overbevist om at jeg var flat earther, og moren min vendte meg ryggen fordi jeg valgte å stå over vaksinen. En «frivillig» hastevaksine utviklet på ny teknologi i full fart. Så fikk vi begge korona, hun ble sjuk, mens jeg merket ingenting. Så fikk hun «long-covid,» som viste seg å være vaksinebivirkninger. Jeg skal ikke si hva var det jeg sa, men det føles godt å ha stått i det og kommet hel ut på andre siden. For for min del var hetsen, blikkene og utestengingen mye verre enn pandemien. Hi Anonymkode: 8d37d...eb3 Ja, og andre ble veldig syke av korona. Hva med han vaksinemotstanderen som døde av Korona?At du ikke ble syk, mens moren din ble syk er ingen bevis for at du hadde rett og andre tok feil. Dere hadde en teori (og som sagt ALLE vaksiner gir bivirkninger), men at et har spart 20 millioner liv, klarer ikke dere å ta innover dere?Det er ikke så viktig? At noen få (av alle milliarder mennesker som tok vaksinen) fikk bivirkninger, er noe vi må regne med. At det skal brukes for å IKKE vaksinere er bare tull! Og som ...bfa skriver, dere var fanatiske, brente munnbind og snakket om DNA forandringer, chipper og overvåkning igjennom 5G nett. Dere mobbet også, GROV mobbing faktisk. Så fei for egen dør. Endret 19. september av Østerdølen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september En interessant rapport, definitivt. Håper det kommer flere. Det aller mest skremmende med pandemien, mener jeg var folks evne til å omstille seg etter hva media pumpet ut av skrekkscenarioer. Folk lot seg lydig isolere, lydig ta vaksinene, lydig bli utestengt med en slags begrunnelse med at ellers vil vi dø. Veldig tankevekkende egentlig, særlig når man tenker på om det kan skje igjen, i andre settinger som eksempelvis politiske og militære meninger, kosthold osv. Har forresten mine tre vaksiner. De ble tatt før jeg fikk covid 2 ganger. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september Nei, jeg brente aldri noe munnbind. Nei, jeg sa aldri at viruset var laget av myndighetene. Dere fortsetter og fortsetter. Jeg var en av de som var skeptisk til en ny hasteutviklet mrna-vaksine som skulle pumpes i oss, ikke bare én, ikke to, ikke tre, men opp til sju ganger! Jeg var skeptisk til segregeringen med koronapass, at folk skulle miste jobben eller ikke kunne reise på bakgrunn av vaksinestatus. Og dette på en vaksine som ikke engang beskyttet mot smitte. Jeg var skeptisk til nedstengningen, hjemmeskole og bhg. Unger ble satt i isolasjon, fikk ikke leke. Hva gjør det med barn og mennesker? Vi vet ikke hvor mange som døde som følge av korona. Hvor mange dør ikke årlig som følge av influensa? Hvorfor har vi ikke like inngripende tiltak mot det? Men forsett, dere. Fortsett å ilegge meg holdninger jeg ikke har. Dere har ikke lært noe. Hi Anonymkode: 8d37d...eb3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Hufsa Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september Det jeg egentlig aldri forsto med det hylekoret du var en del av er. Hvorfor lagde dere så leven i alle kanaler over en vaksine som var FRIVILLIG? Hvorfor lot dere bare ikke være å ta vaksina og lot det være et personlig valg? Hvorfor så dere på det som deres plikt å informere resten av befolkningen om farene med en ny vaksine? Hvorfor trodde dere at dette ikke var informasjon vi klarte å innhente selv, for så ta et valg på egenhånd? Dere voldtok jo alle SoMe med alle mulige blogger og suspekte nettsteder som hadde «forsket» på saken. Hvorfor var dere så ukritisk til kilder som henviste til hvor farlig vaksina var? Flere av pålitelige kilder hos motstandere av vaksina ble jo slaktet av fagmiljøer fordi de faktisk ikke hadde bakgrunn for å kunne noe om denne vaksinen Hvorfor måtte dere ty til å kalle de som tok vaksina for idioter, saueflokk, uopplyste osv. Vaksina var jo frivillig, så hvorfor plaget det dere så voldsomt at andre tok den? Er det slik at dere ønsket å redde verden så oppnår dere ikke det ved å kalle de dere ønsker å redde for idioter. Hvorfor trodde dere at det bare var dere som var redd denne vaksina? Alle var redde, men noen/mange tok likevel et annet valg. Vi valgte å ta en for fellesskapet. Ingen kunne på det tidspunktet si noe om langtidsbivirkning, ikke en gang deres «pålitelige kilder». Problemet folk hadde med folk som deg var jo ikke at du mente vaksina var farlig, det var fordi dere hadde en bedriten holdning ovenfor de som tok et annet valg enn dere. Jeg tok vaksina og jeg trenger ikke informasjon fra DEG om hvor farlig den er. Jeg visste meget godt risikoen med å ta en vaksine der langtidsbivirkningene ennå ikke var klare. Så ikke sitt der og lat som om du var den eneste som visste dette og at du prøvde advare folk Jeg visste også at trolig vil det være uønskede langtidsbivirkninger, men jeg valgte å ta den. Og jeg vil ha meg frabedt en pekefinger fra folk som deg med hva var det jeg sa, som om du egentlig fryder deg litt over dette. Alle var skeptisk, alle visste at dette kunne komme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Hufsa Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg brente aldri noe munnbind. Nei, jeg sa aldri at viruset var laget av myndighetene. Dere fortsetter og fortsetter. Jeg var en av de som var skeptisk til en ny hasteutviklet mrna-vaksine som skulle pumpes i oss, ikke bare én, ikke to, ikke tre, men opp til sju ganger! Jeg var skeptisk til segregeringen med koronapass, at folk skulle miste jobben eller ikke kunne reise på bakgrunn av vaksinestatus. Og dette på en vaksine som ikke engang beskyttet mot smitte. Jeg var skeptisk til nedstengningen, hjemmeskole og bhg. Unger ble satt i isolasjon, fikk ikke leke. Hva gjør det med barn og mennesker? Vi vet ikke hvor mange som døde som følge av korona. Hvor mange dør ikke årlig som følge av influensa? Hvorfor har vi ikke like inngripende tiltak mot det? Men forsett, dere. Fortsett å ilegge meg holdninger jeg ikke har. Dere har ikke lært noe. Hi Anonymkode: 8d37d...eb3 Nå må du ha hatt en ganske ekstrem holdning og adferd siden venner og familien din ikke vil ha noe med deg å gjøre lengre altså. Du har ikke «bare vært skeptisk» når din egen mor kutter deg ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september Tante Hufsa skrev (22 minutter siden): Det jeg egentlig aldri forsto med det hylekoret du var en del av er. Hvorfor lagde dere så leven i alle kanaler over en vaksine som var FRIVILLIG? Hvorfor lot dere bare ikke være å ta vaksina og lot det være et personlig valg? Hvorfor så dere på det som deres plikt å informere resten av befolkningen om farene med en ny vaksine? Hvorfor trodde dere at dette ikke var informasjon vi klarte å innhente selv, for så ta et valg på egenhånd? Dere voldtok jo alle SoMe med alle mulige blogger og suspekte nettsteder som hadde «forsket» på saken. Hvorfor var dere så ukritisk til kilder som henviste til hvor farlig vaksina var? Flere av pålitelige kilder hos motstandere av vaksina ble jo slaktet av fagmiljøer fordi de faktisk ikke hadde bakgrunn for å kunne noe om denne vaksinen Hvorfor måtte dere ty til å kalle de som tok vaksina for idioter, saueflokk, uopplyste osv. Vaksina var jo frivillig, så hvorfor plaget det dere så voldsomt at andre tok den? Er det slik at dere ønsket å redde verden så oppnår dere ikke det ved å kalle de dere ønsker å redde for idioter. Hvorfor trodde dere at det bare var dere som var redd denne vaksina? Alle var redde, men noen/mange tok likevel et annet valg. Vi valgte å ta en for fellesskapet. Ingen kunne på det tidspunktet si noe om langtidsbivirkning, ikke en gang deres «pålitelige kilder». Problemet folk hadde med folk som deg var jo ikke at du mente vaksina var farlig, det var fordi dere hadde en bedriten holdning ovenfor de som tok et annet valg enn dere. Jeg tok vaksina og jeg trenger ikke informasjon fra DEG om hvor farlig den er. Jeg visste meget godt risikoen med å ta en vaksine der langtidsbivirkningene ennå ikke var klare. Så ikke sitt der og lat som om du var den eneste som visste dette og at du prøvde advare folk Jeg visste også at trolig vil det være uønskede langtidsbivirkninger, men jeg valgte å ta den. Og jeg vil ha meg frabedt en pekefinger fra folk som deg med hva var det jeg sa, som om du egentlig fryder deg litt over dette. Alle var skeptisk, alle visste at dette kunne komme. Den var reelt sett ikke frivillig - det var tvang hvis man ikke ville miste jobb, venner, reiser og annet. Det var et enormt press og de som ikke tok den ble kalt mordere. Anonymkode: 713b5...1a7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september Jeg tenker at slike rapporter, at dette dekkes i nyhetene, underbygger jo nettopp det at vi har ytringsfrihet. Det blir ikke kneblet. Flere punkter i tiltakene som ble kritisert i etterkant og offentliggjort. Kritikken er åpen og det er viktig for å hindre feil tiltak ved neste pandemi. Det var nytt for de fleste det her altså, veldig lett å være etterpåklok. Mye ble også advart mot som overhodet ikke stemte, vet du å manøvrere deg i alt dette og vite hva som er riktig uten egentlig beviser på hverken det ene eller det andre. Ja, vaksinen ble utviklet i full hast, men hva mener du var alternativet da? Jeg er helt enig i at det skal stilles kritiske spørsmål rundt koronapass. Tvang ovenfor helsepersonell. Moraliseringen i samfunnet. Unødige kompliserte regler, ble jo alt fra fargekoder til vaksinerte gjester. En må aldri vike fra at det er tiltakene som iverksettes som skal redegjøres for, ikke motsatt, da åpner en fort en dør til mye rart. Så synes jeg folk på begge sider av meninger her kan ta seg en bolle. Ene siden presterte knapt annet enn uttrykket kvakksine etterfulgt av klovneemoji og sau. Andre siden gnålte om tinnfoliehatt og flat jord. Det må da gå an å besinne seg såpass at en evner å ha en mening uten å fordumme meningsmotander med sånt rør. Det åpner og gir aksept for mer ekstreme, drapstrusler mot Anders Tegnell. Er vi ikke mer sivilisert som samfunn enn det? Til og med vg syntes det var en god ide å tegne han som døden selv, hvorfor aksepteres det? Anonymkode: 9f41a...619 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Hufsa Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Den var reelt sett ikke frivillig - det var tvang hvis man ikke ville miste jobb, venner, reiser og annet. Det var et enormt press og de som ikke tok den ble kalt mordere. Anonymkode: 713b5...1a7 Vel normale folk kaller ikke de som ikke tar vaksina mordere, og normale folk kaller ikke de som tar vaksina idioter. Vaksina var frivillig, og ingen mistet jobben for å ikke ta den. Om man mistet venner fordi man var uvaksinert så sier vel det mest om vennskapet. Reise var det selvsagt restriksjoner rundt, jeg skjønner at man ville trygge grensene sine. Det er jo en effektiv måte å få ned antall reisende. For i den periode så var det ikke fritt frem i verden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #19 Del Skrevet 19. september Etterpåklokskap kalles dette. Med tanke på hvor mange liv spart nettopp på grunn av vaksinen, så tenker jeg det var verdt det. Og nei, dere hadde ikke en vitenskap som var riktig, dere hadde en teori som kan vise seg å være til en liten grad korrekt. Det er vanvittig stor forskjell på vitenskap og teori. Anonymkode: 7c21b...24f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #20 Del Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Den var reelt sett ikke frivillig - det var tvang hvis man ikke ville miste jobb, venner, reiser og annet. Det var et enormt press og de som ikke tok den ble kalt mordere. Anonymkode: 713b5...1a7 Jo det var frivillig. Jeg tok den ikke. Jobber på sykehus Anonymkode: ab6d1...d3e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 19. september #21 Del Skrevet 19. september prekæs skrev (2 timer siden): En interessant rapport, definitivt. Håper det kommer flere. Det aller mest skremmende med pandemien, mener jeg var folks evne til å omstille seg etter hva media pumpet ut av skrekkscenarioer. Folk lot seg lydig isolere, lydig ta vaksinene, lydig bli utestengt med en slags begrunnelse med at ellers vil vi dø. Veldig tankevekkende egentlig, særlig når man tenker på om det kan skje igjen, i andre settinger som eksempelvis politiske og militære meninger, kosthold osv. Har forresten mine tre vaksiner. De ble tatt før jeg fikk covid 2 ganger. Grunnen til at jeg personlig fulgte helsemyndighetenes råd er at jeg lever i et land hvor jeg stoler på at myndighetene vil meg vel, at de har faglig basert informasjon bak restriksjonene og at når man står i en situasjon hvor ingen vet hva som skjer og hva som hjelper så gjør man personlig det lille man kan for å hjelpe til med å begrense utbruddet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #22 Del Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så fikk vi begge korona, hun ble sjuk, mens jeg merket ingenting. Så fikk hun «long-covid,» som viste seg å være vaksinebivirkninger. Anonymkode: 8d37d...eb3 Men hva med alle disse som har long covid uten vaksiner? Har en god kamerat som jobbet i helsevesenet og fikk covid før det i det heletatt var noe organisert rundt vaksine, dette førte til long covid så han tok aldri noen vaksine. Han tok sin først i fjor da han endelig er i god nok form til å kunne takle vaksiner. Samme med kona til en kollega. Hun fikk covid før hun fikk vaksine, og har hittil aldri tatt noen vaksine, men er for øyeblikket fortsatt i rehabilitering. Nå har jeg flere i familien som jobber i helsevesenet selv og flere av kollegaene deres, og dem har ikke tatt vaksinen. De måtte bare teste seg hver morgen før de kom inn på jobb. Anonymkode: 6d412...bc2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 19. september #23 Del Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vi vet ikke hvor mange som døde som følge av korona. Hvor mange dør ikke årlig som følge av influensa? Hvorfor har vi ikke like inngripende tiltak mot det? Men forsett, dere. Fortsett å ilegge meg holdninger jeg ikke har. Dere har ikke lært noe. Hi Anonymkode: 8d37d...eb3 Vi har inngripende tiltak mot influensa for å beskytte de mest sårbare. Vi har vaksiner, vi har stenging av avdelinger for besøkende på sykehjem, det er sykehusinnleggelser på isolat, individer som absolutt ikke må smittes holder seg isolert og inne osv. Det du ser ut til å glemme er at influensaviruset er kjent, det har eksistert i mange år og store deler av befolkningen har en naturlig immunitet. Har du hatt influensa har du lite sjanse for å få det igjen de nærmeste 5-10 årene. Stor forskjell fra covid der ingen hadde immunitet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #24 Del Skrevet 19. september Hehe, kjør på dere. Jeg mener fremdeles dere altfor lett lot dere skremme og manipulere. Jeg var aldri ekstrem på noe som helst vis, jeg var kritisk til de hodeløse beslutningene som ble tatt i panikk. Og så var jeg skremt over hvor lett folk både her inne og ute i det virkelige liv lot seg rive med i mobben mot de som sa ‘hei, vent litt, vi skal ikke bare tenke litt over disse ekstreme inngripende tiltakene to dager?’ Jeg ble beskyldt for å drepe bestemor fordi jeg ikke ville la meg injisere. At mamma kuttet meg ut sier mer om henne enn meg. Jeg gjorde aldri noe galt, jeg ville bare ikke putte en uutprøvd eksperimentell vaksine i kroppen min, og folk var ondskapsfulle mot meg for det. Hi Anonymkode: 8d37d...eb3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september #25 Del Skrevet 19. september Tante Hufsa skrev (3 timer siden): Hvorfor lagde dere så leven i alle kanaler over en vaksine som var FRIVILLIG? Fordi det var veldig lite som tilsa frivillighet, i alle kanaler. Med mindre du ville bli betegnet som konspiratorisk og egoistisk og en sosial idiot. Vi ble betegnet som smittebærere som kun tenkte på oss selv, og tok ikke ansvar og gjorde vår plikt som hjernevasket norsk statsborger. I 2023 fikk NPE i overkant av 700 søknader om erstatning for vaksineskader, og de aller fleste fikk avslag. Selvsagt får de avslag de aller fleste. Fagfolk innrømmer ikke feil. Jeg tenker det er utrolig mye vi aldri får vite rundt dette. Men forhåpentligvis er det flere som lærer noe. Noen få i hvertfall, jeg er ikke optimist mht antallet. Anonymkode: 870bd...199 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449823-ja%E2%80%A6-hva-skal-man-si-koronavaksinering/#findComment-150138413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå