Gå til innhold

Hva savner du mest i forholdet ditt?

Anbefalte innlegg

Vi har tråder om det beste og verste ved partneren, men hva savner du mest i forholdet ditt? Noe som er til å leve med, men som du savner. 

Jeg savner humor i hverdagen, det er svært sjelden at vi ler sammen. Og så savner jeg at han anerkjenner innsatsen min i familien siden han er svært mye på jobbreiser. 

Anonymkode: 36304...d4e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449807-hva-savner-du-mest-i-forholdet-ditt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner at han klarer å holde fokus på oss to etter ferien i år. Vi har et nært og godt forhold, og i ferien i år var vi nesten som nyforelsket igjen, men han blir fort veldig oppslukt av jobben sin og da sklir det fort ut det vi egentlig har avtalt om å la jobb være jobb på kvelder og i helgene. 

Anonymkode: a7338...fd9

Jeg er nok ikke skapt for å holde meg ril en partner hele livet. Jeg skulle gjerne hatt variasjon. Ikke sånn at jeg løper fra mann til mann, men jeg savner forelskelsen, den biten der man blir kjent. Å ta på noen for første gang. Lukte noen for første gang.

Anonymkode: 7059f...7a0

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg er nok ikke skapt for å holde meg ril en partner hele livet. Jeg skulle gjerne hatt variasjon. Ikke sånn at jeg løper fra mann til mann, men jeg savner forelskelsen, den biten der man blir kjent. Å ta på noen for første gang. Lukte noen for første gang.

Anonymkode: 7059f...7a0

Jeg tror mange kjenner på dette behovet. Det er framskrittets pris på en måte. Vår genetikk er blitt akterutseilt. De genetiske lystene våre er tilpasset en levealder på 40 år. Når vi nærmer oss 40 lurer vi på hva nå? Er den biten fullstendig over allerede? Hadde vi hatt en gjennomsnittlig levealder på 40 år ville ikke denne problemstillingen vært relevant.
Vi har på en måte to liv, pga det lange voksenlivet. Etter barna blir vi som biene om høsten, når det ikke er blomster igjen, og ikke mer å gjøre med bikuben.
Noen kjøper hund, elsykkel, motorsykkel, planlegger reiser, går all in på interiøret i hjemmet, dette er ikke nok for alle. Samtidig blir det lett noe klisjeaktig over å forelske seg igjen. Det blir aldri som første gang uansett. 

Anonymkode: e9e78...fc8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...