Gå til innhold

Dunjakke anbefaling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har sverget til Skogstad siden barna var ganske små. God kvalitet og overkommelig pris. Jeg kjøper klær det ikke er krise om blir ødelagt til barna, så å kjøpe ‘kvalitetsjakker’ til tusenvis kommer ikke på tale. Mine barn er ikke små dukker som går pent rundt på bar asfalt, heldigvis. 

Anonymkode: 83674...145

Hvor står det at hi sitt barn er en liten dukke som går pent rundt på bar asfalt? Noen av dere kommer med så mye rart altså, helt utrolig at det ikke bare går an å svare hi som et nrormalt menneske.

Anonymkode: 89eb6...877

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Hvor står det at hi sitt barn er en liten dukke som går pent rundt på bar asfalt? Noen av dere kommer med så mye rart altså, helt utrolig at det ikke bare går an å svare hi som et nrormalt menneske.

Jeg har ikke ett sted antydet at hi sine barn er dukker, derfor deler jeg min erfaring med Skogstad med henne. Min kommentar var til hun som forslo rådyre jakker, som man antagelig er litt mer forsiktig med. 

Såh, pust med magen, du trenger ikke å bli krenket på noens vegne 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke ett sted antydet at hi sine barn er dukker, derfor deler jeg min erfaring med Skogstad med henne. Min kommentar var til hun som forslo rådyre jakker, som man antagelig er litt mer forsiktig med. 

Såh, pust med magen, du trenger ikke å bli krenket på noens vegne 

Hvis kommentaren din var til hun som foreslo dyre jakker, så skulle du jo sitert henne da. For det ser absolutt ut som en kommentar til hi.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis kommentaren din var til hun som foreslo dyre jakker, så skulle du jo sitert henne da. For det ser absolutt ut som en kommentar til hi.

Det beklager jeg i såfall ovenfor hi, men jeg tror også at hi er i full stand til å adressere eventuelle reaksjoner selv. Du trenger ikke å leke forsvarer i tråden. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det beklager jeg i såfall ovenfor hi, men jeg tror også at hi er i full stand til å adressere eventuelle reaksjoner selv. Du trenger ikke å leke forsvarer i tråden. 

🙈

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du kødder?

Du tror pris gjenspeiler kvalitet i disse tilfellene?

Verden vil bedras.

Anonymkode: ac8a9...8af

Hvorfor skulle jeg kødde? Varmere og bedre jakker enn et par av de jeg listet opp tror jeg ikke det er mulig å finne

Anonymkode: 500e1...77e

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg kødde? Varmere og bedre jakker enn et par av de jeg listet opp tror jeg ikke det er mulig å finne

Ofte henger kvalitet og pris sammen, og ofte ikke. Men man kan også spør seg om den vanlige 12 åring trenger jakker av slik kvalitet og pris? De er vel som regel ikke utvokst i den alderen og jakken vil nok bli for liten før den er utslitt. Ev bli ødelagt i akebakken.

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Du må jo nesten fortelle hvorfor disse jakkene liksom er varmere og bedre. Har den noen tekniske spesifikasjoner som skiller seg ut fra andre tilsvarende merker? La oss se på Moncler siablese til den nette sum a ca. 23 000 kroner. Den har ytterstoff i polyamid, foret består av gåsedun og gåsefjær. Det gjør faktisk også en dunjakke fra Stormberg som koster 499. Nøyaktig HVA er det med jakken fra Moncler som liksom gjør den bedre og varmere? Hvis materialene er det samme? NOE må det jo være som forsvarer at den koster 22 500 kroner mer…?

Anonymkode: 40d40...e99

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jakke til 20.000,- til 12-åring er galskap. Og du finner like god og varme jakker Tim en brøkdel av prisen.

Vi har god inntekt, men om vi skulle pisse vekk pengene våre på sånne jakker til alle barna hadde vi jammen fått det trangt økonomisk.

Du mener vel at jeans til 3000,- har bedre kvalitet enn de til 500,- på Cubus. Utrolig hvor mye bedre kvaliteten blir når man klistret på et statusmerke.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jakke til 20.000,- til 12-åring er galskap. Og du finner like god og varme jakker Tim en brøkdel av prisen.

Vi har god inntekt, men om vi skulle pisse vekk pengene våre på sånne jakker til alle barna hadde vi jammen fått det trangt økonomisk.

Du mener vel at jeans til 3000,- har bedre kvalitet enn de til 500,- på Cubus. Utrolig hvor mye bedre kvaliteten blir når man klistret på et statusmerke.

Vet ikke om du finner noen varmere eller like varm som CG Expedition, og de som er i nærheten koster det samme.

Jeans fra de fleste steder er bedre kvalitet enn Cubus. Selv bruker jeg nesten bare Levis og har kjøpt de fra 300 - 2000 kr

MissSaigon skrev (3 timer siden):

Ofte henger kvalitet og pris sammen, og ofte ikke. Men man kan også spør seg om den vanlige 12 åring trenger jakker av slik kvalitet og pris? De er vel som regel ikke utvokst i den alderen og jakken vil nok bli for liten før den er utslitt. Ev bli ødelagt i akebakken.

Får solgt de til en god pris når de er for små😊

Annonse

Sorry at jeg kom med anbefalinger på jakker her... Merker at det skulle man ikke gjort...

Til dere som klager på at de er så dyre: hvorfor ikke heller komme med noen anbefalinger selv? Og ikke bare klage på hva andre legger ut?

Noen har bedre økonomi og andre prioriteringer enn andre, deal with it!

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Sorry at jeg kom med anbefalinger på jakker her... Merker at det skulle man ikke gjort...

Til dere som klager på at de er så dyre: hvorfor ikke heller komme med noen anbefalinger selv? Og ikke bare klage på hva andre legger ut?

Noen har bedre økonomi og andre prioriteringer enn andre, deal with it!

Når hi syns at Bergans er litt for dyrt så er det jo bare teit å komme med forslag som er ti ganger dyrere😂noen har visst mer penger enn vett 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Vet ikke om du finner noen varmere eller like varm som CG Expedition, og de som er i nærheten koster det samme.

Jeans fra de fleste steder er bedre kvalitet enn Cubus. Selv bruker jeg nesten bare Levis og har kjøpt de fra 300 - 2000 kr

Jeg spør igjen: nøyaktig HVA er det som gjør at f.eks CG Expedition er bedre enn en dunjakke fra f.eks Stormberg, når materialet er likt? Det må jo være NOE?

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg spør igjen: nøyaktig HVA er det som gjør at f.eks CG Expedition er bedre enn en dunjakke fra f.eks Stormberg, når materialet er likt? Det må jo være NOE?

Det er ikke jeg som har skrevet tips om de dyrere, men min erfaring er at dyrere jakker har mer dun enn fjær og høyere tetthet av dun enn billigere merker. Så da blir de varmere. 

Anonymkode: bf3d3...13a

Når hi syns at Bergans er litt for dyrt så er det jo bare teit å komme med forslag som er ti ganger dyrere😂noen har visst mer penger enn vett 

Det er bra sikkert. Og de tror Moncler er bedre enn andre jakker fordi det koster mer.

Den er varmere

https://www.fieldandstream.com/gear/best-winter-jackets-for-extreme-cold

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det er bra sikkert. Og de tror Moncler er bedre enn andre jakker fordi det koster mer.

Ja Moncler er varmere enn mange andre jakker.

Selv bruker jeg og yngste datter den stort sett til hverdags på jobb/skole, mannen og  eldste datter liker best Canada Goose og sønnen liker Moose Knuckles best

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja Moncler er varmere enn mange andre jakker.

Selv bruker jeg og yngste datter den stort sett til hverdags på jobb/skole, mannen og  eldste datter liker best Canada Goose og sønnen liker Moose Knuckles best

Bra for dere, men det er fullstendig irrelevant til det hi spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...