Gå til innhold

Tupperware går konk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Dyre, dårlige, jeg får bestilt bedre bokser til en brøkdel av prisen på Temu. Ikke rart de snart er konk. https://e24.no/boers-og-finans/i/RzmmmA/tupperware-aksjen-kollapset-ryktes-aa-vaere-naer-konkurs

Anonymkode: fa707...816

Bedre bokser fra Temu? Hadde aldri brukt de til matoppbevaring.

Anonymkode: b352e...c3f

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dyre, dårlige, jeg får bestilt bedre bokser til en brøkdel av prisen på Temu. Ikke rart de snart er konk. https://e24.no/boers-og-finans/i/RzmmmA/tupperware-aksjen-kollapset-ryktes-aa-vaere-naer-konkurs

Men i motsetning fra de fra Temu så inneholder de ikke alle mulige giftstoffer og er produsert under etisk ordentlige forhold.
Men selvfølgelig, det er ikke så farlig om de som lager dem tjener så lite at de ikke kan leve av lønna og ikke har tilstrekkelig med beskyttelsesutstyr på jobb så lenge DU får det billig.

En annen ting, Tupperware produkter varer en halv evighet, det tror jeg neppe produktene fra Temu gjør

Anonymkode: 6807d...017

Juliea Ruler skrev (30 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med det jeg har i Tupperware. Har ikke all verdens, men det jeg har varer og varer. Er vel evig garanti eller noe på det har jeg hørt? Har en løkkutter jeg bruker ofte og som for meg er helt gull! 

I teorien ja, i praksis som oftest nei

Anonymkode: b352e...c3f

Annonse

Det er jo synd, for produktene deres er stort sett veldig bra 

Men home-parties har kanskje gått litt ut på dato?

Om de hadde slanket ned antall produkter og fått bestselgerne ut i butikk tror jeg de hadde klart seg bra.

Jeg har tupperwarebokser som er 30 år gamle og i ukentlig bruk, de holder seg veldig godt. Til sammenligning bytter jeg ut boksene fra ikea med noen års mellomrom.

Anonymkode: 879a2...018

Jeg kan ikke skjønne at man vil oppbevare mat i plast? 30 år gammel plast fra Tuppeware høres ikke fristende ut, men Temu-plast høres nå helt fryktelig ut, fra alle perspektiver. Svigermor har en bakebolle fra Tupperware fra sikkert 1980, jeg kan ikke fri meg fra tanken på all mikroplasten hun har bakt inn i brødene sine i alle år. Det må være mykgjørende et eller annet i den plasten sim ikke er bra. 

Anonymkode: 79169...18e

Du som ikke oppbevarer i plast, hva oppbevarer du i?

Personlig liker jeg godt Tupperware, spesielt flaskene, men jeg er sykt glad at Tupperware fester(og andre sånne greier) er utdatert. For ei med lite råd var de veldig ubehagelige og en følte en måtte kjøpe den der moppen eller saltdeodoranten

Anonymkode: bc26c...346

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Personlig liker jeg godt Tupperware, spesielt flaskene, men jeg er sykt glad at Tupperware fester(og andre sånne greier) er utdatert. For ei med lite råd var de veldig ubehagelige og en følte en måtte kjøpe den der moppen eller saltdeodoranten

Du trengte da ikke å takke ja til homeparty? Det får være grenser for hva andre skal ta ansvar for. 

Anonymkode: 7e774...7d5

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Glass? Jeg bruker stort sett glass-beholdere av forskjellig slag.

Anonymkode: 79169...18e

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Temu? 

Gud hjelpe, bokser fra Temu er vel det siste jeg ville oppbevart mat i. Vet du egentlig hva slags materialer det er i slike bokser, eller? Du vet at vi da snakker om giftstoffer, kreftfremkallende stoffer, osv., eller? 

Jeg har ikke en eneste ting fra Tupperware, tror jeg, men ville alltid valgt Tupperware over Temu. 

Anonymkode: 1d567...074

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du tror ikke seriøst på det du sier nå? Kos deg med kreften, da. Matoppbevaring i kina-ræl, er du sprø?

Anonymkode: 53b23...5af

Har tupperware bokser som er over 40 år gamle, og virker fortsatt like bra. Kjøpte og en del ting i starten av 20 årene, og nå 25 år etterpå, så er alt det like bra og.

Aldri i verden om jeg ville handlet noe fra Temu.

Anonymkode: 5ee8c...9b8

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker de i glass og bambus fra IKEA. Ellers har jeg en del bivoksduker. 

Men tupperware har mye bra de altså, den til å kutte løk som du får i større variant med visp, fader meg et av de mest geniale produktene jeg har hatt på kjøkkenet. Blir med på camping også. 

Anonymkode: 5b485...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...