Gå til innhold

Rart spørsmål: har du brødboks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, brødboks er det veldig mange år siden jeg har hatt. Vi oppbevarer brød i fryseren. Oppskåret før det fryses ned, og vi tar opp akkurat det antall skiver vi trenger der og da. Tiner på 10 minutter på benken. 

Anonymkode: 400f0...892

Annonse

Annonse

Tja. Jeg er helt imot å oppbevare ting på kjøkkenbenken. Benken er helt tom når vi ikke lager mat på den, vil ikke flytte på noe for å gjøre rent. Så hele konseptet brødboks er ikke min greie. 

Likevel eier vi en brødboks🤷🏻‍♀️ Den står i frokostskuffen, uten lokk på, og funker egentlig bare som en skuffeinndeler. Oppi står det diverse beholdere med knekkebrød, nøtter, müsli, Oboy, rosiner mm. Det er en sort boks fra Bodum. Lokket, som egentlig er en skjærefjøl av tre, bruker vi ikke. 
Har vi butikkbrød ligger det oppkuttet i fryseren, vi tar kun opp de skivene vi spiser.
Jeg baker en del surdeigsbrød, det ligger i en linpose i frokostskuffen, ved siden sv brødboksen😊

Anonymkode: 50456...930

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bruk denne til noe annet. 😊

Anonymkode: 4220f...1aa

😅 Den er knall oransje, passer ikke inn noe sted og har en litt lei dimensjon som ikke går overens med skuffer og skap her. 

Kan ikke treffe på alt, si. Fortrekker poser i lin for brød, holder seg bedre. 

Anonymkode: 9439b...21f

Ja vi har en fin en, men mannen min gidder ikke legge brødet inni. Han legger det oppå. Og hvis jeg legger brødet inni så finner han det ikke, og kjøper nytt. Jeg spiser veldig sjelden brød, så jeg tenker han får gjøre som han vil. Kjøper jeg halvstekte rundstykker eller noe, legger jeg det inni boksen. Og får vi besøk så putter jeg brødet inni boksen så det ser mer ryddig ut. 

Anonymkode: d7d0d...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...