Gå til innhold

Har du ett søsken som er din bestevenn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fire søsken, tre jenter og en gutt.

Broren min snakker jeg med kanskje to ganger i året.

Ene søsteren min kanskje en gang i året.

Andre søsteren min går det alt fra 2 uker til 2 mnd mellom hver gang jeg snakker med.

Tredje søsteren min er min beste venn, pga avstand møtes vi ikke veldig ofte, men vi snakkes daglig, drar på jentetur to ganger i året og besøker hverandre kanskje annenhver måned.

Så ja, jeg har en søster som er min beste venn.

Anonymkode: e712f...a79

Annonse

Nei, det vil jeg ikke si. Men jeg har et godt og nært forhold til begge mine ro søstre, selv om jeg sjelden ser dem mer enn én gang i måneden eller så (og da er familiefeiringer etc inkludert). Broren min har jeg et hyggelig, men  fjernere forhold til. Ham ser jeg kanskje 4-6 ganger i året, og vi snakker sjelden/aldri om noe vanskelig eller personlig.

Anonymkode: 0077b...d8c

På ingen måte. Hun er blitt en pietistisk, fordømmende og trangt menneske som jeg kun har kontakt med på grunn av foreldrene våre. Når de blir borte kommer vår kontakt også til å opphøre. 

Anonymkode: e3a2c...b1b

Søsteren min er en av de viktigste personene i livet mitt, men det er ikke helt det samme som at hun er min bestevenn. Vi har ordnet oss så vi bor bare et par hundre meter fra hverandre og treffes ofte. Jeg har to personer jeg tenker på som bestevenner. Søsteren min er på en måte i en egen klasse. Hun er nok viktigere for meg enn både venner og foreldre om jeg må rangere.

Anonymkode: 4a054...b85

Jeg har tre brødre og ei søster. 

To av brødrene ruser seg, så de er for ustabile til å stole på. Lillebror jobber så mye at vi sjeldent ses, men vi er veldig nære og kan snakke om alt. Søster har jeg et veldig nært forhold til. Hun er nok en av mine beste venner. 

Anonymkode: dcc0e...877

Annonse

Eldste bror treffer jeg kun i familieselskaper, grei tone men han er uinterresert, så blir lite kontakt. Nest eldste bror har jeg mer kontakt med og vi besøker hverandre et par ganger i året, med familie, bor et stykke fra hverandre. Men kona hans, min svigerinne, er min beste venn, jeg er så heldig.

Anonymkode: e3f48...85f

Jeg har to brødre som jeg har et svært godt forhold til. Jeg snakker med den ene x antall ganger daglig, den andre snakker jeg kanskje med 3-4 ganger i uken. Førstnevnte ser jeg cirka en gang i uken, sistnevnte 1-3 ganger i uken. Vil dog ikke kalle dem bestevennene mine. 

Anonymkode: 226f1...5be

Bestevenn? Nei.

Jeg har en bror og en søster. Vi er glad i hverandre, men bor langt fra hverandre så vi treffes sjelden. Vi har familiegruppe på WhatsApp og Snapchat. Snakker sjelden sammen, men vi har alle travle jobber (to av oss går vakter) og 3 barn - så ikke mye tid til overs i hverdagen. Alltid kjempekjekt når vi møtes.

Anonymkode: e94af...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...