Gå til innhold

Hvem gledet deg sist og med hva?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ingen som sier du er jævlig. Men du har et negativt fokus og velter deg i selvmedlidenhet. Det i seg selv forsterker følelsene om hvor vanskelig alt er. Det virker som du har høye forventninger, og synes livet ditt er verre enn alle andres. Du har det ikke noe verre enn andre. Når du først innser at livet ditt ikke er verre enn andres liv, og begynner å se det positive så får du det bedre. 

Anonymkode: 4c419...bb2

De fleste sier vel det og felles at andre støtter dette. 

Anonymkode: bbe72...596

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ba om unnskyldning. Det ser jeg ikke at du gjør. Så du er verre enn meg. 

Anonymkode: 6ea49...c4f

Hvor? Ja, det vet jeg alle synes. Og hvordan det er greit å behandle meg vet jeg og. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvor? Ja, det vet jeg alle synes. Og hvordan det er greit å behandle meg vet jeg og. 

Felles enighet om at man sier hva som helst til meg. Og støtter de sier det om jeg skulle svare på noe! 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

HI. Du har et barn. Når du ikke engang kan skrive noe om at du gledet barnet eller barnet gledet deg er det noe alvorlig galt et sted. 

Anonymkode: a015e...948

Det er ikke noe alvorlig galt fordi hi kan føle og tenke på ting som ikke har med en snart voksen sønn å gjøre. Hi trenger mer i livet sitt enn kun barnet sitt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg ba om unnskyldning. Det ser jeg ikke at du gjør. Så du er verre enn meg. 

Du må virkelig tro og tenke at du er bedre enn meg! Gleden er på din side. Den støtten du gir til dritt mennesker skal du og få! 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Here we go again.

Anonymkode: 9b2e5...2ed

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser du ikke selv at du er alvorlig psykisk syk??

Anonymkode: ab5e8...852

Du er faen meg helt manisk! Du må jo innlegges! Nå!

Anonymkode: ab5e8...852

Dette syns du er greit å skrive til noen? Husker du den gangen du fikk en lignende kommentar og gikk helt i svart en hel natt? Du gnålte på den kommentaren i evigheter, men du syns det er greit å si slikt til andre? Igjen lager du egne regler for deg selv. 

Du er jo ikke interessert i å vite det, du vil bare få bekreftet at du har det mye verre enn alle andre.

Ingen som sier du er jævlig. Men du har et negativt fokus og velter deg i selvmedlidenhet. Det i seg selv forsterker følelsene om hvor vanskelig alt er. Det virker som du har høye forventninger, og synes livet ditt er verre enn alle andres. Du har det ikke noe verre enn andre. Når du først innser at livet ditt ikke er verre enn andres liv, og begynner å se det positive så får du det bedre. 

Tusen takk dere! Gjør dagen min komplet! 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg ba om unnskyldning i den tråden der jeg sprakk og kalte deg noe slemt. Men det bryr du deg ikke om, for du gnåler bare på det negative.

Jeg ser fremdeles ikke at du har bedt om unnskyldning for din stygge kommentar. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ba om unnskyldning i den tråden der jeg sprakk og kalte deg noe slemt. Men det bryr du deg ikke om, for du gnåler bare på det negative.

Jeg ser fremdeles ikke at du har bedt om unnskyldning for din stygge kommentar. 

Jeg kommer ikke til å beklage at jeg kalte den brukeren dritt kjerring! Det mener jeg oppriktig. Bare stygg og onskapsfult. 

Du må gjøre det fordi du mener det og om du ikke mente det er det ikke rett. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor siterer du min kommentar? Den var ikke stygg. 

Jo, i denne sammenhengen var det stygt. Hadde du vært et medmenneske hadde du faktisk støtte meg her. Noe du ikke var! Du støtter henne som skriver dette om meg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å beklage at jeg kalte den brukeren dritt kjerring! Det mener jeg oppriktig. Bare stygg og onskapsfult. 

Du må gjøre det fordi du mener det og om du ikke mente det er det ikke rett. 

Ja, se det. Du er ikke så hyggelig du heller. Hvem skulle trodd. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jo, i denne sammenhengen var det stygt. Hadde du vært et medmenneske hadde du faktisk støtte meg her. Noe du ikke var! Du støtter henne som skriver dette om meg. 

Men det hjelper ikke å støtte deg. Det har jeg gjort i hundrevis av tråder, men det betyr ingenting for deg, for du starter snart enda en klagetråd. Jeg lurer oppriktig hva forumet gir deg? Du er jo aldri fornøyd med responsen du får  

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Folk har støttet deg i hue og ræva i hundrevis av innlegg. Folk blir lei av det. Du lager tråder vel vitende om hva som kommer til å skje, du fyrer opp så godt du kan til du får det resultatet du søker.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, se det. Du er ikke så hyggelig du heller. Hvem skulle trodd. 

Jo, jeg er hyggelig. Men hun fortjente den kommentaren. Og at du er enig med henne synes jeg sier mest om deg. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo, jeg er hyggelig. Men hun fortjente den kommentaren. Og at du er enig med henne synes jeg sier mest om deg. 

Jeg skriver ingen sted at jeg er enig med henne, men jeg reagerer på at du svarer slikt, uansett. 

Når man ser hvordan du virkelig er, bak det ynkelige stakkars-meg narritiativet du har skapt, så kan man skjønne hvorfor du sliter med mellommenneskelige relasjoner. Du er virkelig ikke hyggelig når man skraper litt i overflaten. 

Nå har jeg brukt nok tid på deg, jeg har oppmuntret og heiet nok, nå er jeg lei. Jeg ønsker deg lykke til, men kommer til å ignorere deg helt. Mulig slik de som du melker tom i det virkelige livet også må gjøre for sin egen mentale helse. 

Så da er det bare å komme med ditt vanlige ‘tusen takk 💔💔💔’  Det berører meg ikke lenger  

Over og ut. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skriver ingen sted at jeg er enig med henne, men jeg reagerer på at du svarer slikt, uansett. 

Når man ser hvordan du virkelig er, bak det ynkelige stakkars-meg narritiativet du har skapt, så kan man skjønne hvorfor du sliter med mellommenneskelige relasjoner. Du er virkelig ikke hyggelig når man skraper litt i overflaten. 

Nå har jeg brukt nok tid på deg, jeg har oppmuntret og heiet nok, nå er jeg lei. Jeg ønsker deg lykke til, men kommer til å ignorere deg helt. Mulig slik de som du melker tom i det virkelige livet også må gjøre for sin egen mentale helse. 

Så da er det bare å komme med ditt vanlige ‘tusen takk 💔💔💔’  Det berører meg ikke lenger  

Over og ut. 

Synd at du bare ser meg og hvordan jeg er og støtter igjen opp om hvordan jeg har det og andre behandler meg. Og i samme sleng stikker meg og sier jeg fortjener det. Og ditt beklager og lykke til ser jeg at du aldri mente. 

Tusen takk 💔💔💔

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det du ønsker støtte i? Selvmedlidenheten din!?

Anonymkode: a015e...948

Når noen mennesker her trakker på absolutt alt med meg som venn, som mor, som menneske og alt hadde det vært hyggelig med støtte. At noen synes at det ikke er greit. Bare et medmennske blant de stygge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...