Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 https://underarbeid.org/meninger_detaljer.php?id=10 Kom over den. Anonymkode: 1c1bc...d7f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 At jeg både kan og evner å ikke lese lenker folk ikke gidder beskrive. Anonymkode: 0b3a4...697
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #3 Skrevet 14. september 2024 Jeg er heldig som har evner til å skape et godt liv for meg selv, se muligheter fremfor begrensinger. Se glede fremfor sorger. Også fordi jeg har evner til å ikke synke ned i et hull og synes synd på meg selv. Anonymkode: 5f5f9...212
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #4 Skrevet 14. september 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): https://underarbeid.org/meninger_detaljer.php?id=10 Kom over den. Anonymkode: 1c1bc...d7f Si hva linken din handler om da. Anonymkode: 609ab...0b0
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #5 Skrevet 14. september 2024 Evig optimist og stort sett godt humør. Jeg klarer å ikke bli bitter, for det gjør ikke livet mitt bedre. Har fått noen slag av livet og kunne satt meg ned og syntes synd på meg selv, men det hadde ikke gjort livet mitt noe bedre.... Anonymkode: 4d57b...849
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #6 Skrevet 14. september 2024 Vi er alle privilegerte ved at vi er født / bor i et av verdens rikeste land. Vi opplever verken sultkatastrofer, krig eller slikt. Hvis man vil kan man bli nesten hva man vil og ha et godt liv. Så privilegere er vi. Anonymkode: 72c28...b35
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #7 Skrevet 14. september 2024 Forklar i innlegg, please. Anonymkode: 33051...899
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #8 Skrevet 14. september 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er heldig som har evner til å skape et godt liv for meg selv, se muligheter fremfor begrensinger. Se glede fremfor sorger. Også fordi jeg har evner til å ikke synke ned i et hull og synes synd på meg selv. Anonymkode: 5f5f9...212 Dette! Anonymkode: be5b6...a76
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #9 Skrevet 14. september 2024 Jeg vant i lotteriet den dagen jeg var så ufattelig heldig å bli født i ett av verdens beste land å leve i. Så enkelt. Anonymkode: 972e2...052
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #10 Skrevet 14. september 2024 Jeg er hvit og født i Norge. Jeg har for det meste vært i kvinnedominerte yrker/studier, så har ikke opplevd rasisme eller noe særlig med mannsjåvinisme. For tiden er helsa så skral, at jeg er på vei mot uføre, men selv som singel med barn klarer jeg å leve et behagelig liv. (Bor veldig billig). Verken jeg eller barna mangler noe og vi klarer alltid å få til en ferie ila. sommeren. Vi reiser også ofte til familie i høst-, vinter- og juleferiene, og der bor vi gratis. (Spleiser alltid på mat osv, men slipper boutgifter som AirBnB, hytte eller hotell). Jeg sender barna på skole hver dag, med blinkesko om de vil, uten å frykte for om dette er dagen deres skole blir utsatt for skoleskyting. Jeg trenger «bare» uroe meg for mobbing, men foreløpig er alle barna mine godt likt i klassene. Jeg har desverre et dårlig samarbeid med eks, fordi han er et forvokst guttebarn, men jeg frykter ikke at han skal gjøre noe farlig og jeg tviler ikke på at han er glad i barna sine. Dette gjentar jeg ofte for meg selv, for helsa kan gjøre livet til et sant hel… og jeg har flere ganger hatt ønsker om at det skal ende, men i det stor og hele så jeg ekstremt priviligert og heldig. Anonymkode: 37ec2...4c3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #11 Skrevet 14. september 2024 Jeg har tre fantastiske barn, som er flinke både faglig, fysisk og sosialt, og som har få utfordringer i livene sine. Jeg har en fin, snill og god mann som jeg har bygget et godt liv sammen med. Vi har spennende jobber vi trives godt i. Vi mangler ikke noe materielt, bor i drømmehuset vårt ved sjøen, har en nydelig hytte på fjellet, og har fin familie og venner rundt oss. Anonymkode: a7244...ef1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #12 Skrevet 14. september 2024 Jeg har alt på stell med hus, barn og en jobb jeg trives i. God ektemann og familie og venner. Jeg har mye å være glad for og det er jeg absolutt. Men jeg har også mine sorger, ensomhet, plager og vondter. Livet er ikke en dans på roser. Man kan ha fine lange perioder, og man kan ha tyngre perioder. Man må bare stå i de stormene som kommer, og håpe på vekst når man kommer gjennom det. Hvis man ikke møter motgang og vansker, kan man heller ikke kjenne på ekte lykke og glede Anonymkode: 5f5f9...212
Anonym bruker Skrevet 14. september 2024 #13 Skrevet 14. september 2024 I tilfeldig rekkefølge Jeg har 132 i IQ og forstår mange ting og tar ting lettere enn mange andre (kan også ha negative sider, som i at jeg ofte føler meg ensom om jeg sitter og snakker med en gjeng med gjennomsnittlig eller lav IQ) men det er likevel et privilegium) Jeg er født i Norge Jeg har en fantastisk mann Jeg har to friske barn som er glad i hverandre og gode venner Jeg bor i en ny og fin leilighet, med god plass og med privat takterasse med flott utsikt på tre av sidene. Selv om renta er høy nå, som er utfordrende, så er jeg takknemlig for leiligheten. Vi trives veldig godt. Kroppen min fungerer fint og jeg har ingen alvorlige sykdommer. Jeg har ingen arvelige sykdommer i familien så vidt jeg vet. Av å tenke på og ramse opp alt dette føler jeg meg ekstremt takknemlig, og skammer meg over at jeg ofte klager Anonymkode: 7431c...461
Tekla123 Skrevet 14. september 2024 #14 Skrevet 14. september 2024 Jeg har en fantastisk storfamilie som støtter hverandre og stiller opp når det trengs. Jeg har nettopp møtt verdens beste mann som gir meg den beste følelsen ever. Har en smart, empatisk og omsorgsfull sønn. Nettopp landet en jobb jeg har hatt lyst på lenge. Får snart hofteoperasjon og sterilisering på statens regning. Pluss en hel del mer.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2024 #15 Skrevet 20. september 2024 - Jeg ble født i Norge - Jeg har en god familie som er glad i meg og som har gitt meg en fin oppvekst - Jeg er ganske intelligent og fikk gode karakterer på skolen, noe som førte til en god utdannelse, god jobb og høy lønn - Jeg har god økonomi og kan gjøre stort sett det jeg vil uten å tenke på penger - Jeg vokste delvis opp i Afrika, og fikk tidlig et perspektiv på verden og så hvor heldige vi er i forhold til de som ble født der Anonymkode: bb85f...cc6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2024 #16 Skrevet 20. september 2024 Mange privilegerte! Anonymkode: 1c1bc...d7f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2024 #17 Skrevet 20. september 2024 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Mange privilegerte! Anonymkode: 1c1bc...d7f Godt observert. Anonymkode: 72c28...b35
Anonym bruker Skrevet 20. september 2024 #18 Skrevet 20. september 2024 Jeg har tre nydelige, flinke barn, gift med faren deres, som er verdens beste mann. Og som jeg etter 20 år fortsatt er dødsforelsket i! Vi har et stort, flott hus, hytter ved sjø og på fjellet, samt hus i Spania. Vi har begge god utdanning, og også drømmejobben begge to, der vi tjener svært godt. Vi har ekstrem god økonomi. Vi har stor, sammensveiset familie, og stor vennekrets. Alle er friske, og det er aldri noe tull verken i familie eller vennekrets. Vi er også "pene folk", altså svært heldig med utseende. Anonymkode: e8818...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå