Gå til innhold

Har dere noen turer eller opplevelser dere ser frem til?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjorde personen galt?

Anonymkode: b9979...e31

Vet ikke. Det var bare en følelse av å utlevere meg til en fremmed. Og ikke bli forstått. 

Anonymkode: ce7f1...bf8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke. Det var bare en følelse av å utlevere meg til en fremmed. Og ikke bli forstått. 

Det kan være dårlig kjemi, det er ikke alle man klikker like lett med. Det kan være verdt å prøve igjen, få snakke med en annen.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Dette skulle være en tråd om turer og opplevelser dere ser frem til. 

Nei. Se mitt svar i den andre tråden din her. Samme greiene her. Du ønsker bare at alle skal syns synd på deg som har så mye mindre enn alle andre. Fatter ikke at du ikke prøver noen av rådene du får? 

Skal på jobbtur om noen helger. Gleder meg selv om jeg ikke er det mest sosiale mennesket, ikke liker jeg å dra på byen osv men denne turen gleder jeg meg til. Vi er en så merkelig gjeng at det bare er gøy. Så det blir to sosiale dager, fuktige dager, mye latter og lite søvn. Må huske på å bestille «taxitur» hjem ifra toget hos en av ungene, har på følelsen av at jeg er litt sliten og litt promille. 

Anonymkode: a24ff...599

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kan være dårlig kjemi, det er ikke alle man klikker like lett med. Det kan være verdt å prøve igjen, få snakke med en annen.

Usikker om det har noe for seg etter den følelsen sist. 

Suppehue skrev (56 minutter siden):

Nei. Se mitt svar i den andre tråden din her. Samme greiene her. Du ønsker bare at alle skal syns synd på deg som har så mye mindre enn alle andre. Fatter ikke at du ikke prøver noen av rådene du får? 

Det er det ingen som gjør. Mer forakt. Jeg prøver råd. Skal se på den. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men du skriver at ingen oppriktig ønsker deg vel. Hvorfor skal man da orke?

Anonymkode: 28cf9...504

Det er opp til hver enkelt. Om noen gjør det vet ikke jeg. Når ser jeg bare negativt her uansett. 

Anonym bruker skrev (På 14.9.2024 den 2.00):

Ja, alle er mer privilegert enn meg og har flere planer og ting de gleder seg til og er lysere i sinnet osv osv. Jeg vet! Gjerne ikke så rart når dere slipper de bekymringene jeg har for om denne månden går rundt økonomisk og har noen å dele ting med. Den turen med mann eller venninnen. Dere som har det motsatt av meg aner ikke hvordan det er å da er det lett å glede seg til hva det måtte være! 

Livet ditt vil bli bedre om du røsker deg ut av troen på at "alle andre" helt uforskyldt har det bedre enn deg. 

Når du får jobbet med tungsinnet ditt, vil du også i større grad tiltrekke seg mennesker som ønsker å dele verden med deg. 

Ja, det er krevende. Men mulig. Lykke til. 

Anonymkode: 977cf...925

Anonym bruker skrev (På 14.9.2024 den 2.00):

Ja, alle er mer privilegert enn meg og har flere planer og ting de gleder seg til og er lysere i sinnet osv osv. Jeg vet! Gjerne ikke så rart når dere slipper de bekymringene jeg har for om denne månden går rundt økonomisk og har noen å dele ting med. Den turen med mann eller venninnen. Dere som har det motsatt av meg aner ikke hvordan det er å da er det lett å glede seg til hva det måtte være! 

Tror du helt oppriktig at ingen andre har bekymringer? At de som svarer i denne tråden lever i en rosa boble hvor alt er på stell, hvor ingen er syke, fattige, i ulykkelige forhold eller mistrives på arbeidsplassen? 

Hvis du er så negativ i møte med de du har rundt deg så kan man skjønne at det ikke er så lett for deg å få lage avtaler. Husk at alle har sitt, og hvis du stadig gir uttrykk for at andre ikke skjønner hvordan det er å ha utfordringer så kan det være at folk må skjerme seg for deg. Det betyr ikke at de ikke liker deg, men at du krever mer enn du gir - hele tiden. Kan dette stemme, tror du?

Glad for ny dag for den i går ble ikke noe bra! Begynte å tenke på sangen  Bli din beste dag og på slutten var det dagen etter som kan bli den beste dagen. Så ny mulighet her. 

Takk for dere som svarer med fint og konstruktivt og ikke har behov for å fortelle meg hvor dårlig eller syk i hodet jeg er. Jeg tro ikke at andre ikke har utfordringer og problemer osv. Det er det i større og mindre grad.  

Så dere tror jeg er slitsom så de rundt meg må ha meg i små mengder? Sånne ting sårer egentlig og gjør at jeg mistet motet og orker ikke å kontakte eller engasjere meg på det sosiale da. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så dere tror jeg er slitsom så de rundt meg må ha meg i små mengder? Sånne ting sårer egentlig og gjør at jeg mistet motet og orker ikke å kontakte eller engasjere meg på det sosiale da. 

Ikke legg skylden på folk her inne da, for at du ikke vil ta kontakt eller engasjere deg sosialt ute i den virkelige verden. Det er skikkelig ufint.

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Usikker om det har noe for seg etter den følelsen sist. 

Det vet du ikke før du har prøvd, du har virkelig ingenting å tape på å prøve igjen.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ikke legg skylden på folk her inne da, for at du ikke vil ta kontakt eller engasjere deg sosialt ute i den virkelige verden. Det er skikkelig ufint.

Nei, ingen her sin skyld. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det vet du ikke før du har prøvd, du har virkelig ingenting å tape på å prøve igjen.

Jeg skal gi det en sjanse til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...