Gå til innhold

Har dere noen turer eller opplevelser dere ser frem til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har lystbetonte opplevelser daglig, sannsynligvis fordi jeg ser lyst på livet. Har også en reise jeg ser fram til. Morgendagens hverdagsglede består av grytidlig frokost med en bøtte kaffe, nyheter og en gåtur til jobb.

Annonse

Viktig å nyte hverdagslykka.

Men vi kjøpte oss billetter til en toppkamp i nasjonal serie i håndball. Koster noen kroner, men slett ikke brutalt, og lager et avbrekk i hverdagen. 

Anonymkode: e76b2...a5a

Hvorfor lager du deg ikke planer om du har lyst å finne på noe?

Jeg skal besøke datteren min som bor i en annen by en helg i høst, og det er nok alt før neste sommerferie. Men jeg nyter hverdagene, ser frem til helgene og i høstferien skal jeg ha fri sammen med minstemann og da skal vi kose oss hjemme og på tur i nærmiljø. Jeg elsker høsten og nyter både stormfulle dager og de med høy blå himmel. 

Anonymkode: 28cf9...504

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ser dere skal mye kjekt! 

Synd tanken på økonomi overstyrer mye her. 

Anonymkode: ce7f1...bf8

Ser mange ikke skal noe. Hverdagslykke trenger ikke å være avhengig av økonomi. Men man må ville løfte blikket og se forbi sin egen mistrøstighet. 

Anonymkode: 28cf9...504

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Gleder meg til helgen om 2 uker, for da har jeg INGENTING planlagt. 

Men jeg er nok en helt annen type enn deg, HI, for jeg elsker å være alene! 🙂 

Anonymkode: fa233...70b

Ikke sikkert at du hadde elsket det, hvis du var alene hver helg stort sett.

Anonymkode: b9979...e31

Oslo Horse show i oktober i 3 dager. London i høstferien. Julebordweekend med jobben på Dr.Holms på Geilo i desember. Hyttetur med fire venninner i november. Siste helgen i november skal min datter og jeg til Oslo på julemarked, shopping, konsert og overnatte på Grand hotell. I mars skal vi tre uker til USA. I mai skal vi en uke til Antibes (franske riviera). Det er de tingene som er planlagt.

Anonymkode: a95cb...ac1

Jeg gleder meg til noe hver eneste dag fordi jeg selv bestemmer meg for det. Det kan være alt fra en flott reise til at jeg nå etterpå skal nyte en god kopp kaffe når gutta har dratt på skolen. Alle kan velge å glede seg over og til noe og alle kak velge å se mørkt på livet. Hva velger du hi? 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ser dere skal mye kjekt! 

Synd tanken på økonomi overstyrer mye her. 

Anonymkode: ce7f1...bf8

Har god økonomi. Kunne reist kor eg ville men gidder ikkje. Gåturer men hunder og venner, en god serie ol er det beste som er😊

Ja det har vi. Vi pleier «alltid» ha endel turer planlagt fordi vi er over snittet glad i å reise. 

Når det er sagt - om det er så viktig for deg å reise så får du det til om du vil. Det finnes til og med gratis hytter gjennom DNT så her er det bare fantasien som setter grenser. 

Anonymkode: 4c09c...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...