Gå til innhold

Hvordan bli mer tydelig? *konflinksky*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Styggest mulig er trikset så lærer hun å ikke innbille seg noe. Og kanskje dere slipper henne i ettertid og. 

Anonymkode: bbb57...0fb

Man har da er minimum av sosial kompetanse og empati. 

Anonymkode: c621c...c65

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, helt enig. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Man har da er minimum av sosial kompetanse og empati. 

Men det betyr vel ikke så mye om det er det man tenker? 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og venninne? Det er det vel ikke vel? 

Hva er det du ranter om? Hi kaller henne en bekjent som hun møter to ganger i året. Så hva er det du maser om? Er du den bekjente, kanskje?

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det du ranter om? Hi kaller henne en bekjent som hun møter to ganger i året. Så hva er det du maser om? Er du den bekjente, kanskje?

Hun skriver venninne og så retter det til en beskjent. Og det lyser at hun misliker denne venninnen eller bekjente. Så jeg gir gode tips. Få det it er mitt råd! 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar dere. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å si at jeg ikke liker henne. Hun fortjener bedre enn det. Føler jo jeg har sagt det til henne, eller skrevet da. Opptil flere ganger. Men jeg skal bli tydeligere neste gang hun tar det opp eller sender noe. Lettere å skrive det enn å si det til henne, i hvert fall. 

Og hvorfor hun tror hun er invitert når jeg er så lite med henne aner jeg ikke. Hun liker vel å ta mye plass og være med på ting. 

Anonymkode: 03ae7...2ab

Ikke alle tar hint. Om du skriver at du kun vil ha de nærmeste der osv. er det godt mulig hun oppfatter deg som en nærme. 
Du kan godt skrive at dere ønsker et lite bryllup med de nærmeste, og at hun ikke blir invitert på dette den gangen. Men dette ser du best selv. Hvis du ber bekjente og fjerne, men ikke vil ha henne der fordi hun tar stor plass så er du ikke ærlig. 

Anonymkode: aef96...a3d

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Møter to ganger i året, men har tett dialog på meldinger.. 

Anonymkode: aef96...a3d

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar dere. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å si at jeg ikke liker henne. Hun fortjener bedre enn det. Føler jo jeg har sagt det til henne, eller skrevet da. Opptil flere ganger. Men jeg skal bli tydeligere neste gang hun tar det opp eller sender noe. Lettere å skrive det enn å si det til henne, i hvert fall. 

Og hvorfor hun tror hun er invitert når jeg er så lite med henne aner jeg ikke. Hun liker vel å ta mye plass og være med på ting. 

Anonymkode: 03ae7...2ab

Spiller ingen rolle hva hun fortjener. Du blir kvitt henne og slipper å ha mer med henne å gjøre som du/dere misliker. Oppdrag utført! Gå for å vær direkte og få det ut. Deres bryllup! 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hun skriver venninne og så retter det til en beskjent. Og det lyser at hun misliker denne venninnen eller bekjente. Så jeg gir gode tips. Få det it er mitt råd! 

Da er det ikke rart at du sliter med å få eller beholde venner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...