Anonym bruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Hva skjer på en reunion? Er det hjemme hos noen? Lokale? Mye alkohol? Koster det? Aldri vert på en før, og usikker på hvor gira jeg egentlig er.. jeg har jo ikke kontakt med en eneste av disse folka.. så det kommer ikke som en bombe om 99% ikke vet hvem jeg er eller husker meg engang, bare overrasket jeg fikk en invitasjon. Jeg gikk på en spesial klasse med maks 6 elever uten karakterer, jeg fikk bare i noen fag da jeg pleide å bli sendt til en av ordinære klassene. Men nok av det. Så jeg snakket noen få ganger med noen elever ellers hang jeg aldri med dem og var ganske ensom i ungdomsskolen. Det var bare meg og 1 til i den mini klassen som ble invitert. Men hun ene pleide å være drit frekk og trodde hun var bedre en alle der inkludert meg. Så dere som har vert i reunion før.. er det virkelig verdt det? Eller er reunion bare en måte å vise seg frem på som det blir sagt? Anonymkode: e99de...8b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september Pleier være i et lokale, der det blir kjøpt inn mat og drikke, så får du beskjed hvor mye hver skal betale for å være med. Anonymkode: 29d01...a35 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superdolly Skrevet 12. september #3 Del Skrevet 12. september Jeg har vært på gjenforeningsfester både hjemme hos folk (det var bare en klasse som var invitert) og i leid lokale. Dette pleier å stå i invitasjonen. Den første var verdt det, den andre ikke. Min erfaring er også at det er nøyaktig de samme sosiale mekanismene som slår inn, som de som gjaldt da man gikk på skolen. Folk finner fort tilbake til nøyaktig de samme klikkene og gjengene de var i den gang, og henger med dem. Når det er sagt: Du er invitert, du er ikke beordret. Du kan altså velge helt selv om du har lyst til å gå eller ikke. Har du lyst, så går du. Kjenner du at dette ikke frister, så blir du hjemme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september #4 Del Skrevet 12. september Jeg har deltatt på flere og syns at de er veldig hyggelige. Har aldri følelsen av at noen skal vise seg frem og fra mitt trinn finner man både direktører og dem som aldri har vært i jobb. Det jeg husker som det fineste var det året han det virkelig gikk i utforbakke for, kom. Han hadde vært/var rusmisbruker og hjemløs, men hadde fått ordnet seg opp og kom i pene klær og hadde det så fint. Han døde noen få år etter, men jeg tror at den kvelden var et av høydepunktene i livet. Festen er i lei lokale og det koster for mat, drikke og lokale. Man kan velge om man vil drikke alkohol eller ikke. Det er alltid noen som ikke drikker alkohol. Om man tar med egen drikke eller kjøper i lokalet vil antagelig stå i innbydelsen. Alle på trinnet skal være invitert, man bør gå ut fra klasselister så ingen blir glemt. Hvis du tror at det kan bli hyggelig å treffe noen igjen bør du prøve å manne deg opp til å gå, men om du bare gruer så takker du pent nei. Du står ikke til rette for noen ❤️ Anonymkode: 4a6eb...f27 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september #5 Del Skrevet 12. september Det står i invitasjonen hvor oppmøtet er, det står sikkert mer info der også. Anonymkode: 8ea85...af8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september #6 Del Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har deltatt på flere og syns at de er veldig hyggelige. Har aldri følelsen av at noen skal vise seg frem og fra mitt trinn finner man både direktører og dem som aldri har vært i jobb. Det jeg husker som det fineste var det året han det virkelig gikk i utforbakke for, kom. Han hadde vært/var rusmisbruker og hjemløs, men hadde fått ordnet seg opp og kom i pene klær og hadde det så fint. Han døde noen få år etter, men jeg tror at den kvelden var et av høydepunktene i livet. Festen er i lei lokale og det koster for mat, drikke og lokale. Man kan velge om man vil drikke alkohol eller ikke. Det er alltid noen som ikke drikker alkohol. Om man tar med egen drikke eller kjøper i lokalet vil antagelig stå i innbydelsen. Alle på trinnet skal være invitert, man bør gå ut fra klasselister så ingen blir glemt. Hvis du tror at det kan bli hyggelig å treffe noen igjen bør du prøve å manne deg opp til å gå, men om du bare gruer så takker du pent nei. Du står ikke til rette for noen ❤️ Anonymkode: 4a6eb...f27 Det var en gammel venninne av meg der som ikke var invitert som gikk i klasse med meg men aner ikke om det var mest for stor klassen og siden meg og hun andre hang litt rundt i klassen når det gjaldt noen fag. Så er jo det andre i den ikke ordinære lille klassen jeg gikk i som ikke er invitert Anonymkode: e99de...8b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september #7 Del Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det var en gammel venninne av meg der som ikke var invitert som gikk i klasse med meg men aner ikke om det var mest for stor klassen og siden meg og hun andre hang litt rundt i klassen når det gjaldt noen fag. Så er jo det andre i den ikke ordinære lille klassen jeg gikk i som ikke er invitert Anonymkode: e99de...8b3 Det er ikke sikkert de får tak i alle, ikke alle er like lett å spore opp. Noen bytter naavn, noen har telefonnumer som ikke vises-dermed vises heller ikke adressen, noen er ikke på sosiale medier, noen har flyttet utenlands osv. Anonymkode: 922f8...182 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september #8 Del Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Det var en gammel venninne av meg der som ikke var invitert som gikk i klasse med meg men aner ikke om det var mest for stor klassen og siden meg og hun andre hang litt rundt i klassen når det gjaldt noen fag. Så er jo det andre i den ikke ordinære lille klassen jeg gikk i som ikke er invitert Anonymkode: e99de...8b3 De gangene jeg har blitt invitert til sånt har det blitt opprettet en facebook-side/arrangement hvor det har blitt oppfordret til å legge til/invitere om man kjenner til noen som ikke allerede er invitert. Selv om arrangørene ofte har fått tak i en klasseliste er det alltid noen som er vanskelig å finne eller få tak i. Det kan være flere enn deg som i dag ikke omgås noen av de som gikk i klassen, som har byttet etternavn osv og derfor ikke har fått en invitasjon, men som er hjertelig velkommen om noen får tak i dem. Da må det sendes en mld til arrangør om dere selv ikke kan legge til folk. Anonymkode: aa12c...e8d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449702-invitert-p%C3%A5-10-%C3%A5rs-reunion-fra-ungdomsskolen-hjelp/#findComment-150136168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå