Gå til innhold

Ønsker å bare ha nærmeste venner i min bursdagsfeiring

Anbefalte innlegg

Vi er en liten gruppe på 6-7 stk som fester og har vors sammen en gang i blant eller griller om det er fint vær (mine venner), meg og kjæresten og venninnen min og 3-4 andre kompiser.

Min venninne har hintet til at neste fest kunne hun kanskje ha invitert med seg en til venninne, som jeg ikke kjenner. Tenker fint at  de kan møte oss på byen om andre vil møtes, men føles litt rart for meg å ha folk jeg ikke kjenner eller har noe forhold til i min egen bursdags feiring i selve vorsje. Da vil jeg bare ha de nærmeste. Liker å stelle litt ekstra til i bursdagsfeiring. Så litt kjipt å ha noen jeg ikke kjenner som bare er ute etter fest. Men ikke å feire bursdagen. 
hvordan kan jeg si på en ok måte i innbydelsen? 

Anonymkode: c4576...5d8

Fortsetter under...

Hvilken innbydelse? 

Du sier til venninnen din at hennes venninne kan være med en annen gang. 

Hvordan du får gjort annet enn å gruble over alle livets problemer er for meg en gåte. Snakk med menneskene rundt deg, det løser det meste. 

Anonymkode: 9c816...a56

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken innbydelse? 

Du sier til venninnen din at hennes venninne kan være med en annen gang. 

Hvordan du får gjort annet enn å gruble over alle livets problemer er for meg en gåte. Snakk med menneskene rundt deg, det løser det meste. 

Den siste var litt unødvendig, men ellers takk for at du prøver 😛 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Den siste var litt unødvendig, men ellers takk for at du prøver 😛 

Prøver? Jeg gir deg en konstruktiv tilbakemelding. Og du svarer ikke på hvilken innbydelse du mener? Du gir vel ikke innbydelse til noen du ikke vil ha i selskapet ditt?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Prøver? Jeg gir deg en konstruktiv tilbakemelding. Og du svarer ikke på hvilken innbydelse du mener? Du gir vel ikke innbydelse til noen du ikke vil ha i selskapet ditt?

Mener invitasjon.

Mener invitasjon.

Invitasjon og innbydelse er det samme. Hvem er det du skal invitere som du ikke vet hva du skal skrive til?

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Invitasjon og innbydelse er det samme. Hvem er det du skal invitere som du ikke vet hva du skal skrive til?

Venninnen min. Hun som hadde ønske om å ta med seg sin venninne

en liten digresjon, tenk om denne jenta er ei flott jente du også kan bli venninne med da? En til gjør vel ingen forskjell?

Ellers, hvis du ikke vil ha flere der så sier du bare det til venninnen din. Ville ikke gått noe særlig mer rundt grøten enn det. 

Sommerkroppen 2029 skrev (7 timer siden):

en liten digresjon, tenk om denne jenta er ei flott jente du også kan bli venninne med da? En til gjør vel ingen forskjell?

Ellers, hvis du ikke vil ha flere der så sier du bare det til venninnen din. Ville ikke gått noe særlig mer rundt grøten enn det. 

Jeg sier jo ikke at hun ikke kan være utrolig kjekk jente. Men sist gang venninnen min hadde en venninne med seg på fornøyelses park og en annen gjeng vi var. så var det som jeg ikke var der engang. Hun var klistret til den jenta som var med. Og det siste jeg vil føle i bursdagen min er utenfor. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Venninnen min. Hun som hadde ønske om å ta med seg sin venninne

Du skriver jo ikke noe om venninne i invitasjonen. Og om hun spør om å ta med fler så sier du nei. Det er faktisk så enkelt. 

Kjære vene. Kjeder du deg og har lyst å lage en tråd her inne? Bruk litt mer fantasi. Dette er jo helt uinteressant. Jeg vil ikke at det skal komme fremmede i bursdagen min. Er dette virkelig et problem. Din fest du inviterer FERDIG!!!!

Jesus for en gjeng tafatte konfliktskye idioter det er her inne om dette er sant. Bli nå faen meg voksne. 

Anonymkode: f5c80...f61

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg sier jo ikke at hun ikke kan være utrolig kjekk jente. Men sist gang venninnen min hadde en venninne med seg på fornøyelses park og en annen gjeng vi var. så var det som jeg ikke var der engang. Hun var klistret til den jenta som var med. Og det siste jeg vil føle i bursdagen min er utenfor. 

Da sier du bare at bursdagen er kun for inviterte😊

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjære vene. Kjeder du deg og har lyst å lage en tråd her inne? Bruk litt mer fantasi. Dette er jo helt uinteressant. Jeg vil ikke at det skal komme fremmede i bursdagen min. Er dette virkelig et problem. Din fest du inviterer FERDIG!!!!

Jesus for en gjeng tafatte konfliktskye idioter det er her inne om dette er sant. Bli nå faen meg voksne. 

Anonymkode: f5c80...f61

Hvorfor skriver du i flertall? Det er da bare en som har startet tråden. 

Sommerkroppen 2029 skrev (8 minutter siden):

Da sier du bare at bursdagen er kun for inviterte😊

Jeg kan ikke akkurat si feks at de ikke kan møte andre i byen så lenge jeg får litt rampelyset på vorsjet så er jeg fornøyd🤣

Jeg kan ikke akkurat si feks at de ikke kan møte andre i byen så lenge jeg får litt rampelyset på vorsjet så er jeg fornøyd🤣

Herlighet. 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Bursdag 1 gang i året så lovt det :) 

I motsetning til oss andre som har bursdag hvert år. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Da sier du nei. Venninnen kan ikke være med fordi du ikke vil ha ukjente i bursdagen.

Men jeg synes det er en smule sært. 

Anonymkode: a1ac1...d34

Hvorfor det? Jeg synes mer sært å invitere med seg folk i andres folks bursdag som bare da kommer for å drikke å ikke feire personen, fordi de ikke kjenner hverandre.

"Du får ikke lov å komme i bursdagen min"

Får litt barneskolefølelse her altså ;)

Men skal du ha et selskap og servere middag osv så er det helt greit å si at de inviterte ikke får ta med seg noen om de spør.

Skal du derimot bare ha et vorspiel og servere saltstenger er det veldig rart å ikke la en venn av en venn komme.

Anonymkode: 2bbdd...06b

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

"Du får ikke lov å komme i bursdagen min"

Får litt barneskolefølelse her altså ;)

Men skal du ha et selskap og servere middag osv så er det helt greit å si at de inviterte ikke får ta med seg noen om de spør.

Skal du derimot bare ha et vorspiel og servere saltstenger er det veldig rart å ikke la en venn av en venn komme.

Anonymkode: 2bbdd...06b

Salt stenger eller ikke, det er jo personen som hoster festen opp til å bestemme. Nå er jo ikke dette klasse bursdag men der man ønsker å ha nærmeste de jeg treffer :)  Nå skal jeg servere litt tapas da og noe vin, så ikke helt gira å bruke mer penger på å servere venners venner. 

Salt stenger eller ikke, det er jo personen som hoster festen opp til å bestemme. Nå er jo ikke dette klasse bursdag men der man ønsker å ha nærmeste de jeg treffer :)  Nå skal jeg servere litt tapas da og noe vin, så ikke helt gira å bruke mer penger på å servere venners venner. 

Hvis du ikke vil ha noen andre der, så inviterer du ikke noen andre.

Anonymkode: dc4f0...36f

Men da slipper jo du og kjæresten å følge venninnen din siden hun har en annen venninne som kan passe på henne. Og så kan hun ta bilder med venninnen sin i stedet for med kjæresten din. Er ikke det bare bra da?

Anonymkode: f383b...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...