Gå til innhold

Så Mye mobbing her inne (kanskje mer en kvinneguiden)

Anbefalte innlegg

mamma til adhd gutt<3 skrev (56 minutter siden):

Jeg tenker i grunn at man må tåle at ikke alle svarer slik vi selv ville svart. Det er også slik at man ikke kan ta alt personlig og at det som skrives av anonyme på nett ikke betyr all verden. Tåler man ikke det så bør man vurdere hvorvidt forum er rett sted å være. Det sagt så skal selvsagt forumets regler overholdes. 

Poenget er jo at veldig mye av det som kommer, ikke overholder forumets regler.

Anonymkode: fa424...d32

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jeg tenker i grunn at man må tåle at ikke alle svarer slik vi selv ville svart. Det er også slik at man ikke kan ta alt personlig og at det som skrives av anonyme på nett ikke betyr all verden. Tåler man ikke det så bør man vurdere hvorvidt forum er rett sted å være. Det sagt så skal selvsagt forumets regler overholdes. 

Til og med denne tråden er moderert 2 ganger.

Anonymkode: fa424...d32

Jeg tenker at når noe oppleves ugreit på forum, så funker pekefinger ganske dårlig. Med jevne mellomrom dukker det opp noen padder. Da kan vi andra ta en pause, vi kan rapportere og vi kan bidra selv til den stemningen vi ønsker oss. Min erfaring er at ignorering fungerer bedre enn irettesettelse. Stort sett ignorerer jeg også tråder som dette, for de legger heller ikke til rette for den stemningen jeg vil ha, og de gir «gruffet» oppmerksomhet. Har i hvert fall aldri sett at noen tar denne typen tilbakemeldinger til seg og justerer tonen sin. 

Endret av Iiiiik

Tenker det er folk som er ensomme, sliter psykisk på en eller annen måte, ikke har venner/ nettverk jobb, og er bitre og sinte mennesker. 
Folk som har er godt liv og et rikt liv har ikke behov for å bruke 5 timer på dette forumet og rakke ned på fremmede folk. 

Anonymkode: ac624...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...