Gå til innhold

Så Mye mobbing her inne (kanskje mer en kvinneguiden)

Anbefalte innlegg

Fra en som bruker og leser begge disse forumene trodde jeg kvinneguiden var verre men nå legger jeg merke til at dette forumet er dobbelt så verre når det kommer til spekulasjoner og nedlatende kommentarer og person angrep. Ser at  Admins er blitt litt flinkere? til å ta grep og slette kommentarer som er helt ut av tema.

Men det hjelper ikke alltids like mye. Jeg er en som leser meg her inne nesten daglig, og merker at nesten kanskje 80% av kommentarene her inne er spekulasjoner, snakk om skrivefeil og den verste av den er rett og slett  person angrep enten mot TS eller en av de andre som kommenterer. Rett og slett ondskap og unødvendig, Minner på fleste her inne som kanskje føler seg truffet at det sitter en ekte person bak TS og kommentarene.  Det går an å tenke seg to ganger før man går mot person angrep og tenke «hadde jeg sagt dette face2face til denne personen?» da har du svaret ditt eller kanskje ikke. Være greie mot hverandre. Synes bare det er trist når jeg leser inne på noen av trådene og meste part av kommentarene er bare nedlatende. 

har man ikke noe fint å si så la vær.

Anonymkode: 2d123...e61

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fra en som bruker og leser begge disse forumene trodde jeg kvinneguiden var verre men nå legger jeg merke til at dette forumet er dobbelt så verre når det kommer til spekulasjoner og nedlatende kommentarer og person angrep. Ser at  Admins er blitt litt flinkere? til å ta grep og slette kommentarer som er helt ut av tema.

Men det hjelper ikke alltids like mye. Jeg er en som leser meg her inne nesten daglig, og merker at nesten kanskje 80% av kommentarene her inne er spekulasjoner, snakk om skrivefeil og den verste av den er rett og slett  person angrep enten mot TS eller en av de andre som kommenterer. Rett og slett ondskap og unødvendig, Minner på fleste her inne som kanskje føler seg truffet at det sitter en ekte person bak TS og kommentarene.  Det går an å tenke seg to ganger før man går mot person angrep og tenke «hadde jeg sagt dette face2face til denne personen?» da har du svaret ditt eller kanskje ikke. Være greie mot hverandre. Synes bare det er trist når jeg leser inne på noen av trådene og meste part av kommentarene er bare nedlatende. 

Dessverre så er det slikt at man aldri kommer til å bli kvitt de som ødelegger for andre i trådene, man er nesten pliktig til å ignorere dem eller rapportere  til Admins. Beste er å bare ignorere disse en å fore disse folka som ikke har et liv en å være stygge mot andre 

Men ellers er jeg enig i at det går an å tenke seg godt gjennom hva man kommenterer til andre. 

Anonymkode: 5e538...67a

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er veldig mye aggressive kommentarer om dagen. Jeg skjønner ikke at ikke enkelte blir utestengt, for noen av personangrepene er virkelig stygge.

Anonymkode: fa424...d32

Det er nesten trist å se på at voksne folk kan komme med så stygge kommentarer. Men noen har det nok ikke så godt med seg selv at de må la det gå ut over andre. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er nesten trist å se på at voksne folk kan komme med så stygge kommentarer. Men noen har det nok ikke så godt med seg selv at de må la det gå ut over andre. 

Ja, det er stusselig, veldig mye uprovoserte angrep. Det er blitt veldig mye nedrakking på uføretrygdede, og folk med lav eller ingen utdanning i det siste og.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dobbelt så verre? Virkelig?

Anonymkode: 27a03...69b

Annonse

De som har dukket opp den siste tiden er jo ikke engang kverulanter, men bare kranglefanter. De sender ut noen sleivspark i diverse retninger og håper å provosere noe. Det er heldigvis få som biter på så det virker nesten som de sleivsparker mot hverandre. Regner med det er de samme i diverse tråder så det er jo lov å håpe at admin setter inn tiltak. 

Anonymkode: c68f2...9f4

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De som har dukket opp den siste tiden er jo ikke engang kverulanter, men bare kranglefanter. De sender ut noen sleivspark i diverse retninger og håper å provosere noe. Det er heldigvis få som biter på så det virker nesten som de sleivsparker mot hverandre. Regner med det er de samme i diverse tråder så det er jo lov å håpe at admin setter inn tiltak. 

Man ser jo på skrivemåten at det er de samme. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Man ser jo på skrivemåten at det er de samme. 

Tull. Man kan ikke se noe hva gjelder skrivemåte. Dersom du skal bli hørt på det, må du sende noen eksempler.

Anonymkode: 92083...e27

Det virker som det er noen som er psykisk syke her inne, og som har behov for å kverulere i alle tråder. Helt usaklig og uintelligent kverulering. Sånne folk må jo slite voldsomt med noe. 

Anonymkode: 92495...a2f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tull. Man kan ikke se noe hva gjelder skrivemåte. Dersom du skal bli hørt på det, må du sende noen eksempler.

Anonymkode: 92083...e27

Hva du tror eller ikke er revnede likegyldig. Jeg vet hva jeg ser. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jepp 101% 

Det er ingenting som heter dobbelt så verre. 

Denne setningen gir heller ikke mening:

«Hadde en lite ørten sjans denne personen hadde tenkt å trykke seg inn hit, dessverre.» 

Om du vil bli tatt på alvor må du prøve å ordlegge deg som et voksent menneske. 

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er vel spesielt et par av de som er ille, men registrerer og at flere nickbrukere har gansker stygge kommentarer om både uføretrygdede og folk med lav eller ingen utanning.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel spesielt et par av de som er ille, men registrerer og at flere nickbrukere har gansker stygge kommentarer om både uføretrygdede og folk med lav eller ingen utanning.

Synes det er sært og ondskapsfull at jeg håper ikke de kjenner eller har folk rundt seg som er i denne situasjonen (de fortjener bedre). De tror Som om folk uten utdanning eller uføretrygde ikke er mennesker med følelser i følge noen her. Men folk tenker vel ikke på at av og til så er det ikke den som de uføre som har valgt dette selv men nav faktisk. 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er ingenting som heter dobbelt så verre. 

Denne setningen gir heller ikke mening:

«Hadde en lite ørten sjans denne personen hadde tenkt å trykke seg inn hit, dessverre.» 

Om du vil bli tatt på alvor må du prøve å ordlegge deg som et voksent menneske. 

Hi legger ut et tema som handler om mobbing og kverulering her inne. Du svarer med nedlatende og ekkelt svar. Du er en av de hi sikter til. 
Du menter at folk med dysleksi ikke skal delta i sosiale medier? 

Anonymkode: ac624...cea

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi legger ut et tema som handler om mobbing og kverulering her inne. Du svarer med nedlatende og ekkelt svar. Du er en av de hi sikter til. 

Å gjemme seg bak påstått dysleksi er bare latskap. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det blir slik når man lager et innlegg med skrivefeil og andre ting hi vet provoserer.  Akkurat det hi kritiserer i innlegget sitt. 

Å skrive "dobbelt så verre" har ingenting med dysleksi å gjøre. 

Anonymkode: 861d2...dbf

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Synes det er sært og ondskapsfull at jeg håper ikke de kjenner eller har folk rundt seg som er i denne situasjonen (de fortjener bedre). De tror Som om folk uten utdanning eller uføretrygde ikke er mennesker med følelser i følge noen her. Men folk tenker vel ikke på at av og til så er det ikke den som de uføre som har valgt dette selv men nav faktisk. 

Synd at det ikke modereres strengere, de lar mye slippe gjennom.

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Synd at det ikke modereres strengere, de lar mye slippe gjennom.

Enig. Ser at disse samme netttrollene går rundt å avspore i flere andre tråd for å få oppmerksomhet. Tipper de ikke får nok oppmerksomhet i virkeligheten da de guffer ut med stygge kommentarer. 

Jeg tenker i grunn at man må tåle at ikke alle svarer slik vi selv ville svart. Det er også slik at man ikke kan ta alt personlig og at det som skrives av anonyme på nett ikke betyr all verden. Tåler man ikke det så bør man vurdere hvorvidt forum er rett sted å være. Det sagt så skal selvsagt forumets regler overholdes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...