Gå til innhold

Leo og de farlige på nrk

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blikket hans er skremmende ja! Han virker ikke frisk. Bra hans far fortsatt er redd han fordi det tror jeg er det mest fornuftige å være.

Voldtektsmannen liker fortsatt å ha overtaket og kan garantert falle tilbake i samme mønster. Og heldigvis innser rettsvesenet det.

Han som blir flyttet til psyket har rett i at han trenger psykiatrisk hjelp. Men det gjør de vel allesammen egentlig ? Kvinnene virker nesten tilbakestående og trenger ihvertfall psykiatrisk hjelp. 
Håper ærlig talt at ingen av de blir naboen min, eller noen andres nabo. Dette er virkelig syke, syke og farlige mennesker!

Anonymkode: c057b...317

Helt enig, samtidig får jeg også vondt av de. Dette er jo mennesker som også har en familie. Tenker uansett at samfunnet må beskyttes mot slike folk. Han virket litt fornærmet når far sa han var redd han, nesten som at han ble sint men holdt igjen grunnet kameraer. Far er jo både offer og far. Glad i sønnen sin samtidig redd han. 

Anonymkode: c1b55...cbc

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er skadet.. Syntes Hans Marius virket som en fin fyr jeg. Kjekk. Kunne gått på en smell. 

De andre bør sperres inne videre. Gale. 

Anonymkode: 708e3...3bc

Ja, han framsto reflektert og fattet. Slike kan ikke gå rett fra høysikkerhets fengsel til frihet. De burde sette han på et lavere sikkerhet, tilby mer hjelp, etterhvert åpen soning i boliger med fotlenke. De må ofte gradvis tilvennes frihet og ut i samfunnet igjen. Ingen tjener på at folk skal straffes og pines, de blir bare sykere og verre. Fengslene blir fylt opp og det koster staten mer. Alt handler om psykisk helse til syvende og sist, og de bør få den hjelpen de trenger. Noen kan aldri ut igjen, men uten hjelp blir de farligere 

Anonym bruker skrev (På 11.9.2024 den 14.59):

Hun dama som bodde i enebolig med hage, og vakter rundt seg er jo selv 6 år i hodet og dysfunksjonell. Tenk hvor mye staten betaler på henne?? Mens foreldrene til gutten hun drepte fikk en halv time med krisepsykolog, og psykologen måtte stikke midt i møtet for å rekke hurtigbåten. Det var alt disse foreldrene fikk av hjelp. De har måttet klare seg selv og uten hjelp. Tenk for et liv og en smerte de har gått med. Folk som ikke skal ut igjen i samfunnet burde vært på en oppbevaringsplass.fengsel. Bruke penger på de svakaste i samfunnet istedefor 

Hva skal man gjøre med slike som hun dama da? Drepe dem? Man kan ikke straffe ondskap med ondskap. Hvis en person er 6 år i hodet og dysfunksjonell så vil hun jo ikke ha forutsetning for å forstå livet i et vanlig fengsel. 

Anonymkode: 800c5...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...