Gå til innhold

Hvem klemte du sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke en typisk klemmer, men innad i familien er vi rause på klemmer, har også et par venninner hvor det er naturlig. Nå er mine barn 15 og 20, eldste er ikke så glad i klem, men yngste er det stadig. 

Mannen er den siste, alltid en klem og kyss før jeg legger meg. I går møtte jeg min bestemor på butikken og da ble det en klem 😍

Anonymkode: d1acb...68a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nysgjerrig på hvorfor... 

Anonymkode: dcd41...4be

Faktisk var det eksmannen jeg også klemte sist, i går kveld da han dro etter å ha vært på besøk 😆 Vi er gode venner, var ingen følelser igjen da vi skilte oss, og etter 20 år sammen er han jo som et familiemedlem. 

Anonymkode: f9f85...2d7

Mannen min, siden vi la oss samtidig (pleier å ligge i skje, så det blir jo en slags klem), og ellers veldig mange klemmer på sønnen min på 17 år i går kveld som var knust etter et brudd med kjæresten. Og nattaklem til de andre ungdommene mine.

Jeg er faktisk ikke en klemmer, men nærmeste familie er et unntak. De klemmer jeg gjerne, ofte og så lenge de vil. Andre har jeg egentlig svært sjeldent behov for å klemme. Det er greit med en rask klem i forbindelse med hei og hade, og hvis noen jeg bryr meg om er lei seg og trenger trøst. Covid-19 var sånn sett en lettelse, med å slippe påtvunget klemming. 

Anonymkode: ba04b...4c0

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Faktisk var det eksmannen jeg også klemte sist, i går kveld da han dro etter å ha vært på besøk 😆 Vi er gode venner, var ingen følelser igjen da vi skilte oss, og etter 20 år sammen er han jo som et familiemedlem. 

Anonymkode: f9f85...2d7

Har dere sex også? 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har dere sex også? 

Har folk sex med kolleger, foreldre, venner og barna sine, tror du? Siden du kobler klemming til sex og det er disse kategoriene folk oppgir å klemme?

Anonymkode: d57bd...b0a

Jeg er ingen klemmer, men finnes unntak. 

Klemte en kompis sist sist tror jeg. Var i en butikk med ene ungen da jeg møtte han og det ble en laaaaang klem. Han er ingen klemmer, jeg er ingen klemmer, men vi to tilsammer betyr masse klemmer. (Han har kone. Ungen inviterte de begge i konfirmasjonen sin, jeg kjenner også dattra så ikke noe annet enn klemmer som skjer)

Anonymkode: 54526...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...