Gå til innhold

Begynner vg å gå tom for viktige artikler å dele om?

Anbefalte innlegg

Sånn dønn seriøst. Trodde vg delte viktige nyheter og ting eller ja. Følger den mest på facebook og der meste parten av folk aldri har hørt om denne personen/personene

«trine (etternavn) er gravid)

«Isabell og eirik har skillet seg» 

«sofie har funnet kjæreste»

altså hvem f bryr seg tenker jeg. Kommer nok kanskje litt stygt ut men. Meste parten av disse er influenser som ikke er så vidt kjent. Jeg kan skjønne mer på siden «se og hør» men vg? Virkelig? Har vurdert å bare slutte å følge vg bare fordi det er så mye useriøst nyheter

Anonymkode: 569c4...3dc

Fortsetter under...

De skriver om slike hodeløse ting for å få klikk, og kommentarfeltet fylles ut av kommentarer som: hvem bryr seg, hvem er dette? Jeg spiste banan i dag. Dette tjener vg på. De tjener penger på kommentarer og klikk. Og de vet hva som gir klikk 

Anonymkode: 48dbc...de4

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

VG er mer rettet mot ungdom og naut som følger influensere og den slags. Og Fagoer like ille. Veldig få viktige nyheter. 

Anonymkode: aa313...9eb

Og Dagbladet er like ille*

Anonymkode: aa313...9eb

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Tror du skal lese litt lekser jeg. Du skriver ekstremt dårlig. 

Anonymkode: 5f31c...7f3

Tror du skal gå på sosial kompetanse jeg :) du er veldig spydig lille venn

Annonse

Det som irriterer meg mest med både VG og Dagbladet er de lager overskrifter a la 

"Nye funn om hjerneslag : kan redusere risikoen med 40 prosent"
"Nye migrenemedisiner: . Revolusjonerende for kvinner."
"Migrenemedisin - største gjennombrudd siden 90-tallet"

og så legger de det bak en +artikkel. Det er så ufatteøig uetisk å rette seg mot  og utnytte mennesker som er på desperat jakt etter lindring og behandling for sin sykdom eller lidelse. Som regel så er de +artiklene ganske tomme for nyttig informasjon.

Anonymkode: 85bdb...100

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det som irriterer meg mest med både VG og Dagbladet er de lager overskrifter a la 

og så legger de det bak en +artikkel. Det er så ufatteøig uetisk å rette seg mot  og utnytte mennesker som er på desperat jakt etter lindring og behandling for sin sykdom eller lidelse. Som regel så er de +artiklene ganske tomme for nyttig informasjon.

Uetisk? De driver business. Om de desperate også er dumme nok til å tro at gjennombruddene i medisin vil gjenfinnes i "aviser" som VG og Dagbladet og velger å betale mangler de mer enn fysisk helse.

Anonymkode: 9de2a...c39

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Uetisk? De driver business. Om de desperate også er dumme nok til å tro at gjennombruddene i medisin vil gjenfinnes i "aviser" som VG og Dagbladet og velger å betale mangler de mer enn fysisk helse.

Anonymkode: 9de2a...c39

Det eneste jeg hører er bla bla bla.

De skriver om ting som de vet folk klikker seg inn på å leser, hvis ingen hadde klikket seg inn hadde de sluttet med disse artklene. Så vi kan skylde oss selv at det har blitt slik

Anonymkode: f1c17...aa6

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Tror du skal gå på sosial kompetanse jeg :) du er veldig spydig lille venn

Du bekrefter jo bare poenget. Hjelpes. 😂

Anonymkode: 5f31c...7f3

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Uetisk? De tilbyr en vare som du står fritt til å kjøpe. 

Anonymkode: c7378...178

Jeg liker VG, det er snart den eneste avisen som har de fleste av artiklene gratis (forutsatt at du tåler MASSE reklame). Det er bra. VG dekker det meste, det folk liker, og er opptatt av, ei kjempefin avis. Det eneste jeg ikke liker er gnål om homokjendiser som skal slanke seg osv. Spesielt de to alle vet om. (Den store feite, og den store teite) Men noen liker det tydeligvis, så da serverer VG det. Det er greit. Jeg får også masse av det som opptar meg, bak mye reklame selvsagt. Men det tåler jeg. Heia VG!

Anonymkode: ca652...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...