Gå til innhold

Sjef som hater tatoveringer og så sa han til meg:

Anbefalte innlegg

Du er sånn type som har tatoveringer. 

Jeg har jo ikke tatovering, men hva er det han prøver å si? Hvorfor slenge ut slik?

Han var full da han sa det, men det er vel ingen unnskyldning. Jeg ble skikkelig lei meg, hva gjør jeg? Han husker det sikkert ikke engang.

Anonymkode: 067e6...ee9

Fortsetter under...

Hehehe lurer på hva type jeg er!☺️ En 1.mil i året inntekt, høyere utdanning, flink pike jente, 37 år, to barns mor, hund, gift og veldig rolig med sleeve tattovering ? 

Tatoveringer er blitt så normalt, at jeg tenker ikke lenger over at det er spesielle typer personlighet som har det.

Rettelse: ansiktstatoveringer er en egen type!

Anonymkode: cdeb7...b1e

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du er sånn type som har tatoveringer. 

Jeg har jo ikke tatovering, men hva er det han prøver å si? Hvorfor slenge ut slik?

Han var full da han sa det, men det er vel ingen unnskyldning. Jeg ble skikkelig lei meg, hva gjør jeg? Han husker det sikkert ikke engang.

Anonymkode: 067e6...ee9

Så det skal ikke mer til før du blir lei deg... At du i det hele tatt gidder å bry deg er jo helt utrolig... 

Anonymkode: 09743...1db

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så det skal ikke mer til før du blir lei deg... At du i det hele tatt gidder å bry deg er jo helt utrolig... 

Hvorfor kritiserer du hva hi føler? Hørt om respekt ? 

Anonymkode: 1933e...3ef

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ble skikkelig lei deg?? Seriøst?? Hvilken type er en som har tatovering? Jeg har og det hadde du nok aldri trodd om du møtte meg. 

Anonymkode: 95fb7...f96

Du skjønner tydeligvis ikke at forholdet mellom sjef og ansatte ikke er som kollegaer. Hvis sjefen åpent sier han hater tatoveringer og så sier, du er en sånn type som har tatovering til hi så skjønner jeg hun blir lei seg. Det er ikke noe pent ment  

HI, dette er ikke ok oppførsel av en sjef. 
Han burde ikke si at han hater tatoveringer i utgangspunktet, han burde ikke bli full på fest og han burde ikke sagt det til deg. 
Jeg hadde nok latt det fare, men min respekt for sjefen hadde fått en kraftig skramme. Jeg forventer at min sjef er profesjonell, også på fest. 

Anonymkode: ad819...714

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Klapp igjen. 

Du har lite med argumenter når det eneste du klarer å lirke av deg er dette. Begynn å oppfør deg som et voksent menneske, vis de du debatterer med respekt. Da blir debatten litt mer interessant. 

Anonymkode: b00a2...fd3

Annonse

Dere som Forsvarer tatoveringer og mener det ikke er en spesiell type som har de, har gått glipp av hele poenget i HI.

Helt irrelevant for hi om det er en type eller ei, poenget er at SJEFEN mener det er en type, og samtidig sier at han hatet tatoveringer. Det er da innforstått at Hi er en type sjefen nødvendigvis ikke liker.

skjønner hvorfor du reagerer HI. Idiotisk av sjefen å si, og idiotisk å bli full med ansatte.  

Anonymkode: a7546...87a

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Dere som Forsvarer tatoveringer og mener det ikke er en spesiell type som har de, har gått glipp av hele poenget i HI.

Helt irrelevant for hi om det er en type eller ei, poenget er at SJEFEN mener det er en type, og samtidig sier at han hatet tatoveringer. Det er da innforstått at Hi er en type sjefen nødvendigvis ikke liker.

skjønner hvorfor du reagerer HI. Idiotisk av sjefen å si, og idiotisk å bli full med ansatte.  

Enig med deg. Mye tullete svar her.

Anonymkode: bb69b...d1e

Sjefen sier at han ikke liker tatoveringer. Ikke at han ikke liker mennesker som har tatovering. Om han syns du ser ut som en person som kunne ha tatovering er jo bare en observasjon, selv om det er en snodig ting å si. 
Jeg liker ikke jordbær. Det betyr ikke at jeg misliker mennesker som liker jordbær. Du kan se ut som en type som liker jordbær. 

Anonymkode: d1192...c9a

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sjefen sier at han ikke liker tatoveringer. Ikke at han ikke liker mennesker som har tatovering. Om han syns du ser ut som en person som kunne ha tatovering er jo bare en observasjon, selv om det er en snodig ting å si. 
Jeg liker ikke jordbær. Det betyr ikke at jeg misliker mennesker som liker jordbær. Du kan se ut som en type som liker jordbær. 

For en utrolig idiotisk sammenligning! 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tuller du 🤣

Anonymkode: bb69b...d1e

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du skjønner tydeligvis ikke at forholdet mellom sjef og ansatte ikke er som kollegaer. Hvis sjefen åpent sier han hater tatoveringer og så sier, du er en sånn type som har tatovering til hi så skjønner jeg hun blir lei seg. Det er ikke noe pent ment  

HI, dette er ikke ok oppførsel av en sjef. 
Han burde ikke si at han hater tatoveringer i utgangspunktet, han burde ikke bli full på fest og han burde ikke sagt det til deg. 
Jeg hadde nok latt det fare, men min respekt for sjefen hadde fått en kraftig skramme. Jeg forventer at min sjef er profesjonell, også på fest. 

Anonymkode: ad819...714

Helt enig !

Anonymkode: 71be8...99a

Jøss, for en umoden sjef.

En god sjef sier ikke at han "hater tatoveringer". Han er en leder og burde holde seg for god til å si sånt. Han burde vite at det viktigste er at du er dyktig på jobben din, ikke om du har tatoveringer, farger håret, har fillers i leppene eller allverdens andre personlig valg.

En god sjef drikker seg ikke full sammen med sine ansatte!

Å si at du ligner en person som kunne hatt tatoveringer, i fylla..... Jeg hadde ikke hatt så mye respekt for den sjefen gitt.

Anonymkode: d6379...dab

Ville ikke tenkt så mye på det. Kanskje du i hans hode er typen som går mot strømmen og ''gir litt f''. Jeg tror ikke vedkommende setter det utsagnet i sammenheng med at h*n tidligere har gitt inntrykk av ''å hate tatoveringer''. I verste fall er det noe alvorlig galt i hodet på han, men jeg tror den mest naturlige forklaringen er at han hadde et idiot-øyeblikk, og jeg synes at det må være noe en kan tilgi for. For fredens skyld, men mest for din egen mentale helse. 

Anonymkode: 7457a...4e2

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo veldig harry å ha tatovering. Vitner om dårlig dømmekraft og lav sosial kapital. Mener dette seriøst, men sier det ikke til andre enn barna mine

Anonymkode: be5d3...12c

Og her da selvfølgelig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...