Gå til innhold

Noen råd til hvordan forholde seg til mennesker som stadig skuffer en?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kan jo være det skjer når han flytter ut. Eller velger faren. 

Anonymkode: 8b9df...232

Hører du deg selv, herregud for et galt menneske du er. Driver med psykisk vold mot sønnen din.

Anonymkode: cc0a3...ffe

Fortsetter under...

Kan jo være det skjer når han flytter ut. Eller velger faren. 

Du tenker at du kommer til å kutte ut sønnen din når han flytter ut? Uansett om det er for voksenlivet eller at han velger å bo mest hos far så er det jo fremdeles din egen sønn det er snakk om. 

Du spør hvordan du skal forholde deg til menneskene rundt deg. Hvordan tenker du at de skal forholde seg til deg? Hvordan tror du at det er å være venn med en som stadig er misfornøyd med relasjonen og som legger inn feller for å få bevis for at de ikke bryr seg? Feller som de ikke vet om, og som de ikke vet at de blir målt på.

Du har hatt flere invitasjoner hvor du, i stede for å være glad, overtenker og lager deg worst case scenario. Jeg skjønner at det er slitsomt å være i hodet ditt, men det kan jammen ikke være noen dans på roser å være vennen din heller. Du vil at folk skal ønske å være sammen med deg, men du gjør ikke noe for å være en person det er godt å være med?

Utrolig hvor mye du blir invitert på til å ikke ha NOEN i livet ditt. 

Anonymkode: 17fa4...26e

Mye? Jeg var på en ting forrige helg og dette er en stund til og før det var det i mellom jul og nyttår. 

Så de sier at de er glad i deg, men det er heller ikke nok. Du jobber virkelig aktivt for å miste alle du har i livet ditt. Nå er du altså enda en gang invitert på noe, du hadde det superhyggelig sist gang du nesten ikke gikk og nå begynner du å mase om å ikke gå igjen. Jeg syns at du har svært tålmodige folk rundt deg!

Anonymkode: 30b99...618

Dette er et ordtak jeg har tro på. At man ikke skal tro det folk sier og heller det folk gjør. Sier ikke at noen sier det til meg, men ser etter hva folk gjør. Ja, sist var det veldig kjekt sist. Men dette er noe annet med noen andre. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nå må du seriøst gi deg! Du truer faktisk med å kutte ut din egen sønn når han flytter ut eller hvis han "velger" faren sin? Det er det sykeste. Bare at du tenker i de baner burde være nok til at du innser at du trenger hjelp nå! Du viser her hvor lite du elsker og bryr deg om han. Ta tak i livet ditt før du brenner alle broer!

Anonymkode: ae90b...f89

Nei, jeg sa ikke jeg skulle kutte ut sønnen min ut. Jeg skrev at han kanskje kutter meg ut når han flytter ut eller flytter til far. 

MissSaigon skrev (3 timer siden):

Du tenker at du kommer til å kutte ut sønnen din når han flytter ut? Uansett om det er for voksenlivet eller at han velger å bo mest hos far så er det jo fremdeles din egen sønn det er snakk om. 

Du spør hvordan du skal forholde deg til menneskene rundt deg. Hvordan tenker du at de skal forholde seg til deg? Hvordan tror du at det er å være venn med en som stadig er misfornøyd med relasjonen og som legger inn feller for å få bevis for at de ikke bryr seg? Feller som de ikke vet om, og som de ikke vet at de blir målt på.

Du har hatt flere invitasjoner hvor du, i stede for å være glad, overtenker og lager deg worst case scenario. Jeg skjønner at det er slitsomt å være i hodet ditt, men det kan jammen ikke være noen dans på roser å være vennen din heller. Du vil at folk skal ønske å være sammen med deg, men du gjør ikke noe for å være en person det er godt å være med?

Så du mener jeg er et dårlig menneske og du skjønner andre? 

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Så du mener jeg er et dårlig menneske og du skjønner andre? 

Var det det hun skrev? Virkelig? Du skal ikke lese det en gang til, uten de selvmedlidende brillene på?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Var det det hun skrev? Virkelig? Du skal ikke lese det en gang til, uten de selvmedlidende brillene på?

Hi skrev heller aldri at hun kommer til å kutte ut sønnen sin. I rimelighetens navn.

Anonymkode: ccf5f...51d

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hi skrev heller aldri at hun kommer til å kutte ut sønnen sin. I rimelighetens navn.

Nei, ikke direkte, men på svar om hun kom til å gjøre det så var svarer mulig når han flytter ut eller til far. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Nei, ikke direkte, men på svar om hun kom til å gjøre det så var svarer mulig når han flytter ut eller til far. 

Her misforstår du. Med vilje? Jeg skrev ikke at jeg ville gjøre det.  

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Her misforstår du. Med vilje? Jeg skrev ikke at jeg ville gjøre det.  

Vet ikke hvilke valg som blir tatt når han flytter ut og om han vil bo en annen plass 💔 Og hvor mye kontakt med meg. 

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Skal forsøke. Men det gikk vel i grunn i at jeg er ikke noe god person og rart at jeg har noen. 

Ærlig talt, nå må dere slutte denne heksejakten mit hi. Er dere utestengt fra KG grunnet hets og havnet her? Hvis dere ikke kan være lydhør og lese hva hun skriver, se ting fra hennes perspektiv og prøve forstå og oppmuntre kan dere la være å kommentere!! Hva får hi ut av disse kommentarene? Hvor vil dere egentlig med dette? 

Anonymkode: 8feb0...434

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ærlig talt, nå må dere slutte denne heksejakten mit hi. Er dere utestengt fra KG grunnet hets og havnet her? Hvis dere ikke kan være lydhør og lese hva hun skriver, se ting fra hennes perspektiv og prøve forstå og oppmuntre kan dere la være å kommentere!! Hva får hi ut av disse kommentarene? Hvor vil dere egentlig med dette? 

Er du ny her?

Anonymkode: bec72...c1c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi har blitt gjennomforstått, folk har sett det fra hennes side , oppmuntret og gitt gode rådi hundrevis av innlegg, men folk blir lei når det går i samme visa uansett.

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Dette er familie og ikke venner. I en større anledning. Har egentlig ikke lyst å gå. 

Da går du ikke, det er helt ditt valg. Men da kan du ikke skrive noen fler innlegg om at du ønsker å være mer sosial. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da går du ikke, det er helt ditt valg. Men da kan du ikke skrive noen fler innlegg om at du ønsker å være mer sosial. 

Blir du plaget av at jeg skriver innlegg om mine tanker og situasjoner? Og hva og hvordan ting er? 

Jeg ønsker i bunn å være mer sosial, men det er ikke dermed sagt at det i alle situasjoner er så lett. Spesielt når mennesker sårer og skuffer en. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette er familie og ikke venner. I en større anledning. Har egentlig ikke lyst å gå. 

Så la vær da. Hva er problemet?

Anonymkode: 17fa4...26e

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Blir du plaget av at jeg skriver innlegg om mine tanker og situasjoner? Og hva og hvordan ting er? 

Jeg ønsker i bunn å være mer sosial, men det er ikke dermed sagt at det i alle situasjoner er så lett. Spesielt når mennesker sårer og skuffer en. 

Det er irriterende når innleggende dine er gjennomsyra negative, du tar ingen ansvar for egen oppførsel, du tar ikke til deg noen råd som blir gitt og du støter folk fra deg. Hør på det vi sier her inne så slipper du å stadig havne i disse dilemmaene du skaper helt selv 

Anonymkode: 873d6...051

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi har blitt gjennomforstått, folk har sett det fra hennes side , oppmuntret og gitt gode rådi hundrevis av innlegg, men folk blir lei når det går i samme visa uansett.

Likevel insisterer folk på å svare. Igjen, og igjen og igjen… det virker som om folk virkelig elsker å bryte ned denne brukeren. Hun har vel vist med all tydelighet at gode råd ikke når inn, og trådene utarter seg i veldig negativ retning.

Å bare ignorere hadde hjulpet mer.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Likevel insisterer folk på å svare. Igjen, og igjen og igjen… det virker som om folk virkelig elsker å bryte ned denne brukeren. Hun har vel vist med all tydelighet at gode råd ikke når inn, og trådene utarter seg i veldig negativ retning.

Du har tydeligvis ikke vært her særlig lenge, hvis du ikke har sett hva som skjer når hi sine tråder blir ignorert.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har tydeligvis ikke vært her særlig lenge, hvis du ikke har sett hva som skjer når hi sine tråder blir ignorert.

Så nei, å ignorere er som å hive bensin på bålet i dette tilfellet.

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Så nei, å ignorere er som å hive bensin på bålet i dette tilfellet.

Folk svarer jo ikke for å være greie med hi, de svarer fordi det gir dem noe.

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Om man ignorerer så går det hele natten i mer og mer fortvilede innlegg hvor det hintes både det ene og det andre. Da er det ikke grenser for hvor slemme og ekskluderende vi er. Ignorering er det absolutt verste for denne brukeren.

Men jeg er enig at det er vanskelig å vite hva man skal gjøre. Jeg har prøvd å komme med trøst og gode forslag i sikkert hundre tråder (nei, jeg overdriver ikke), men det er som å skvette vann på gåsa. Så blir man litt lei, da, selv om man burde holde seg for god til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...