Gå til innhold

Traff en flott mann for noen dager siden

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Kjempealarm. Kjempe. Aldri innled noe forhold til denne mannen. 

Anonymkode: ed709...3d3

Enig med denne! Ingen mann som er interessert i DEG (og ikke barna dine…) ville ha presset deg på dette etter bare noen dager! Og når man vil gjøre godt inntrykk på noen så blir man ikke irritert eller sur fordi den andre setter grenser - da respekterer man disse. For meg høres det ut som at denne mannen allerede har oppdaget at han kan presse deg - du blir usikker på dine egne grenser og kan la han tråkke over, for å please han. Nå MÅ du bruke hodet ditt og si klart og tydelig nei! 

Anonymkode: c3cf2...4ed

Fortsetter under...

Pobie skrev (7 timer siden):

Han møter da ikke barna dine fordi han er ensom? Det er jo om mulig enda verre. 

Dette er ikke normal oppførsel. Kutt kontakten nå, før dette går noe videre. 

Det er pga jeg aldri har barnefri og han vil treffe meg. 

Anonymkode: 403e9...3b6

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Enig med denne! Ingen mann som er interessert i DEG (og ikke barna dine…) ville ha presset deg på dette etter bare noen dager! Og når man vil gjøre godt inntrykk på noen så blir man ikke irritert eller sur fordi den andre setter grenser - da respekterer man disse. For meg høres det ut som at denne mannen allerede har oppdaget at han kan presse deg - du blir usikker på dine egne grenser og kan la han tråkke over, for å please han. Nå MÅ du bruke hodet ditt og si klart og tydelig nei! 

Anonymkode: c3cf2...4ed

Det kommer jeg til å gjøre. Jeg sa til han at vi har god tid og at jeg er her. Han roet seg da. 

Møtt han for noen dager siden, og nå er han fornærmet fordi han ikke får møtt barna dine? Husk at pedofile menn kan søke seg til kvinner med barn, bare en reminder. Virker ikke som en mann som har egne barn. Du må aldri møte en mann med barna dine etter noen dager. Si at du kun kan møtes når du har barnefri og at det blir lenge til han evt får møte dine barn. Nettopp fordi de går først. Reagerer han på det så

slett han 

Anonymkode: d2805...500

Som de fleste sier LØP! Her er det røde flagg så det holder. 

Du kan virkelig ikke mene at det er greit at han møter ungene dine etter bare et par dater. La han bare sitte der å være fornærmet. 
Hva er neste trekket fra han? Bare etter to dater klarer han å gjøre deg usikker på at det du mener er riktig for deg og dine barn. 

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det kommer jeg til å gjøre. Jeg sa til han at vi har god tid og at jeg er her. Han roet seg da. 

Jeg tror virkelig ikke du skjønner. Det er ikke hvorvidt han møter barna som er hovedpoenget her, det er AT han foreslo å møte barna dine etter få dager og prøvde å presse fordi du holdt tilbake. Det er det som tenner varsellampen. 
Det er alene en så sinnsyk ting å foreslå (ensom? Come on), og det er helt klassisk for dem som driver psykisk vold å finne tidlig ut hvem som er tilbøyelig på å bli usikker på seg selv stilt overfor press. Jeg ville ikke under noen omstendigheter ha utviklet noe forhold til denne mannen.

Jeg har for ordens skyld aldri vært i et forhold med vold eller misbruk og er således ikke «skadet», og er ikke en som ser spøkelser på høylys dag. Men jeg bruker hodet. 

Anonymkode: ed709...3d3

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar dere ❤️

Problemet er at jeg ALDRI har barnefri. Han har egne barn 50%

Nei, tror egentlig ikke at han ble fornærmet. Bare lei seg for at jeg aldri kan treffe han. Hvordan bli kjent da? Vi kan ikke treffes på dagtid. Da vi begge er i jobb

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, tror egentlig ikke at han ble fornærmet. Bare lei seg for at jeg aldri kan treffe han. Hvordan bli kjent da? Vi kan ikke treffes på dagtid. Da vi begge er i jobb

Da er det kanskje ikke meningen at dere skal date nå. Hvis dere ikke har tid til å gjøre det uten å blande inn barna.

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Da er det kanskje ikke meningen at dere skal date nå. Hvis dere ikke har tid til å gjøre det uten å blande inn barna.

Ja. Det er det eneste riktige svaret her. Dumt å beskylde han for å være pedofil og nesten narsesist 

Ja. Det er det eneste riktige svaret her. Dumt å beskylde han for å være pedofil og nesten narsesist 

Synes du det er rett å involvere ungene fra dag 1? Kan han ikke komme på besøk etter at ungene har lagt seg feks? 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Synes du det er rett å involvere ungene fra dag 1? Kan han ikke komme på besøk etter at ungene har lagt seg feks? 

Nei. Det er ikke rett å involvere barna. 

Han kan komme på besøk når ungene er lagt ja. Men det går ikke før om noen uker ❤️

Han kan komme på besøk når ungene er lagt ja. Men det går ikke før om noen uker ❤️

Da blir det om noen uker da. Verre er det vel ikke? 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvor gamle er barna? Besøk etter leggetid er en løsning, barnevakt er en annen. Du må holde på prinsippene her, barna først, alltid. 

Hi her. Jeg har møtt han en gang til. Alene. 

Men jeg får så dårlig magefølelse. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg blir så redd når han er så grådig på. Jeg er så redd for at han skal gå lei.. at det ebber ut i kun sex  Blir liksom litt stresset. Og når jeg tar dette opp med han så svarer han meg ikke. 

Er det meg det er noe galt med?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg får så dårlig magefølelse. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg blir så redd når han er så grådig på. Jeg er så redd for at han skal gå lei.. at det ebber ut i kun sex  Blir liksom litt stresset. Og når jeg tar dette opp med han så svarer han meg ikke. 

Du vet at det ikke er deg det er noe galt med. Om han gir deg en dårlig magefølelse og gjør deg stresset så vet du nok at han ikke er bra for deg. 

Ikke la ønsket om å få kjæreste overskygge fornuften her. Det kommer nye sjanser. 

Anonymkode: 9c364...e67

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke deg. En mann du nettopp har møtt skal ikke gi deg dårlig magefølelse. Det skal være gøy å være nyforelsket. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

De fleste her svarer rødt flagg, ikke fordi han viser interesse, men du virker allerede usikker. Det er et rødt flagg. Magefølelsen din varsler deg om tegn du merker ubevisst, lytt til den. 

Anonymkode: deffb...f6b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De fleste her svarer rødt flagg, ikke fordi han viser interesse, men du virker allerede usikker. Det er et rødt flagg. Magefølelsen din varsler deg om tegn du merker ubevisst, lytt til den. 

Anonymkode: deffb...f6b

Tusen takk for svar ❤️

Nå har jeg ikke hørt fra han siden jeg spurte om vi kunne snakkes på tlf. Han har bare åpnet snappene 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for svar ❤️

Nå har jeg ikke hørt fra han siden jeg spurte om vi kunne snakkes på tlf. Han har bare åpnet snappene 

Han furter. Dette er ikke en mann som vil berike livet ditt. 

Anonymkode: 9c364...e67

Nei, det er ikke noe galt med deg, men denne mannen er du veldig dårlig match med.

Når man nettopp har møtt et spennende menneske som man blir betatt av, da er det gode følelser som skal bruse.

Det er ikke alle mennesker vi møter som vi passer like godt sammen med, og her har du møtt en mann som gjør deg usikker, som får deg til å føle at du må gå på kompromiss med deg selv, tvile på deg selv. Da sier det seg selv at han kommer du aldri til å få det godt sammen med.

Anonymkode: aa754...29a

Stol på magefølelsen din. Det er ikke noe bra tegn at den er så dårlig og han gjør deg så usikker.

Anonymkode: f7779...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...