Gå til innhold

Traff en flott mann for noen dager siden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Allerede nå vil han treffe meg sammen med barna. Blir litt stresset av det 😬 feil av meg?

Anonymkode: 403e9...3b6

Nei. Bare nei. Du introduserer ikke ungene på dag 2. selvsagt ikke.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Allerede nå vil han treffe meg sammen med barna. Blir litt stresset av det 😬 feil av meg?

Det som er rart at du ikke har en klar strategi for hvordan din(e) nye kjæreste(r) blir introdusert til dine barn. Det burde du hatt hele tiden, i tilfelle det dukker opp en kjekkas som han du traff nå. 
Som et eksempel, i min strategi er det aldri lov å bli kjent med mine barn før det har gått minst 6 mnd - i praksis er det ett år

Anonymkode: 60213...95e

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det som er rart at du ikke har en klar strategi for hvordan din(e) nye kjæreste(r) blir introdusert til dine barn. Det burde du hatt hele tiden, i tilfelle det dukker opp en kjekkas som han du traff nå. 
Som et eksempel, i min strategi er det aldri lov å bli kjent med mine barn før det har gått minst 6 mnd - i praksis er det ett år

Jeg prøver å bremse litt. Men han virker til å bli litt fornærmet. Og da stresser jeg litt. Han klarer ikke å vente til jeg får barnefri. Da føler jeg på et press

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver å bremse litt. Men han virker til å bli litt fornærmet. Og da stresser jeg litt. Han klarer ikke å vente til jeg får barnefri. Da føler jeg på et press

Det der får iallefall alle mine alarmer til å ule og de røde flaggene vaier i vinden… Hensynet til barna skal og må komme først, alltid!

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville stolt på den magefølelsen du har nå. Om han allerede etter noen få dager presser deg ut over grensene dine ved å bli fornærma og stresser deg, så er han ikke en mann du vil være sammen med. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Alltid barna først, alltid!

At han setter egne behov først, og det attpåtil før dere har blitt kjent og man ønsker vise seg fra sin beste side, betyr at dette overhodet ikke er en mann du vil ha i livet til barna dine 

Anonymkode: aa754...29a

Han har ikke spurt deg om hva du føler om å introdusere han for barna dine? Ikke vært oppmerksom, sensitiv og lyttende når du svarte på det? Han bare vil møte ungene dine? Han tråkker både på dine og dine barns grenser

litt vanskelig hvis han er kjekk og sjarmerende og alt det der, men å holde og skape litt avstand må du faktisk klare

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ja, det er veldig feil av deg å la barna møte han allerede nå, jeg synes det er veldig rart av han å ville det og.

Anonymkode: f7779...2e3

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hvis han blir fornærmet av det, så han ikke noe for deg. Dropp han, kan bare se for meg hva han blir fornæærmet for senere hvis du fortsetter med han.

Annonse

En mann som blir fornærmet når du setter grenser, spesielt etter bare noen dager når han burde vise seg fra sin beste side, er ikke noe å samle på. Han *virker* flott fordi han har lang erfaring i å manipulere kvinner. Han får deg til å tro at det er *deg* det er noe galt med som vil sette grenser.

Hi her

Får jo bare enda dårligere magefølelse nå 🙈 han vil at barna skal treffes, finne på noe. Men jeg vet ikke hva han har tenkt å si til de... at vi er venner? Vet ikke. 

Jeg får en liten følelse av at han er ensom bare..? 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hi her

Får jo bare enda dårligere magefølelse nå 🙈 han vil at barna skal treffes, finne på noe. Men jeg vet ikke hva han har tenkt å si til de... at vi er venner? Vet ikke. 

Så du vurderer det faktisk?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi her

Han møter da ikke barna dine fordi han er ensom? Det er jo om mulig enda verre. 

Dette er ikke normal oppførsel. Kutt kontakten nå, før dette går noe videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...